Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

super leuk dat tshirt!!!!ik hou ook niet van twilight..maar wel van suits mmmmm wat een heerlijkerd is die mike!kijk nu weeds via netflix dat is zooooo leuk!breaking bed nog niet gekeken mn vriend kijkt serries meestal heel snel, heel de nacht lang dan slaap ik al lang. wij gaan altijd apart van elkaar naar bed haha ik om 22.00/22.30 en hij na 24.00 pas hahahha
ahhhh jankert hihi leuk zeg die badcape! fijn he zon bevestinging!ik vandaag weer mega menstruatie krampen pfff en koppijn en moe...ben zo benieuwd waar dit toe lijd. eerdere menstruatie of zaterdag pas of niet???
\vanav lekker voetbal kijken!!!!

Oh weeds is ook leuk!

Aahh wat leuk Annemarie en stiekem fijn die bevestiging..

Oh ik ben mega ongesteld, vandaar waarschijnlijk mijn enorme vermoeidheid, met pil was t drie dagen en klaar maar nu, kheb t idee dat ik leegloop haha, nee niet zo erg maar toch!

Ik was t voetbal vanavond alweer vergeten zeg! Hopelijk geen verlenging, kunnen we vroeg naar bed ;)

Wat goed van je Annemarie! Een leuk cadeautje en een extra bevestiging, leuk en fijn!!
Ik heb vanmorgen toch nog maar getest (dag 29) maar nog negatief en nog niet ongesteld. Ik had zo`n goed gevoel, maar dat wordt nog niet bevestigd.. Ik wacht rustig af. Ik hoop supertje, dat je geen gelijk krijgt met een cyclus van 35 dagen want dan weet ik zeker dat het deze maand niet lukt. Zo lang hebben we niet door geklust om de dag. Hoe is het bij jou nu? Herstel je goed van je operatie? Hopelijk heeft het snel een mooi resultaat!

Jammer Tuinier. Ik blijf voor je duimen hoor.
Wauw Annemarie wat goed van je dat je je toch al hebt opgegeven! Misschien dat ik dat dan toch ook maar eens ga doen.
Hoe is het verder met iedereen? Vanavond niet zo actief op het forum in verband met het voetballen?

Vervelend tuinier en sollune,

Sollune jij vroeg nog over Italië... Ik ben in Toscane geweest, m'n ouders hadden een Vila gehuurd en m'n broer en schoonzus waren er ook. Erg gezellig dus met z'n 7en.
Paar steden gezien Pisa, Florence enz, waren er 5 jaar gele ook al geweest zo mooi daar! Verder lekker chill bij huisje.

Sollune, ik loop zonder pil ook 9 dagen leeg. Met pil was het bij mij 4 dagen. Dokter zei dat het klopt nu zonder hormonen meer verlies.

Vandaag erg veel last van mijn buik. Eisprong is echt bezig. Dat ga ik ook steeds meer voelen? Erg misselijk en last van maag.
Hebben jullie dat ook bij eisprong?

Straks inderdaad kijken, heb mezelf morgen ochtend vrij gegeven. Ben nu toch al zo moe.

Veel plezier allemaal!!!

Nog een vraagje over de ovulatie testen. Welke vinden jullie het beste? En hoe werken ze precies?
Ik ben nu al vanaf eerste menstruatie dag aan het temperaturen. Maar blijft tot nu toe gelijk. Wil de testen gaan proberen.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Liefs Renate

Hallo dames!
@tuinierhmm balen dat de test nog niet positief is, maar ik denk wel dat supertje gelijk heeft en je beter van de lange cyclus uit kan gaan...Al weet ik dan idd niet hoe de 'kansen' zijn geweest....lastig lastig pfff Komt vast een keertje goed meid ;-)
@NonnaJaaa moet je echt doen mop geeft je een positief gevoel (plus een jankbui hahaha)
@MisM
Ik zou ook erg graag een keertje naar Italië willen! Helaas ben ik er nog nooit geweest maar het klinkt allemaal goed :-D
@RJAMMMoet zeggen dat ik ook echt mijn eisprong voelde en soms niet kon lopen van de pijn! Fijn dat je lekker vrij bent morgenochtend hihi ik helaas niet daarom kan ik automatisch geen voetbal kijken...:-(Manlief blijft wel op want die heeft lekker al vakantie!Ik werd ook al gebeld door mijn werk vandaag om wat extra te werken, maar dat zou dan betekenen dat ik nu nog vier dagen achter elkaar moet...dus toen belde er een andere collega die een ruiling wilde en die heb ik aangenomen dus ipv vrijdag vrij werk ik een avonddienst en werkt zij voor mij de zondagavond Yesss :pMocht Nederland de finale voetballen kan ik dat mooi zien!Als het goed is neemt mijn andere collega mijn middagdienst over op zaterdag en dan hoef ik alleen de ochtend nog te werken en daarna heb ik vakantie fijnnnnnn!
Wat betreft ovulatietesten vind ik die van de Kruidvat echt het beste die werken bij mij prima ;-)
Fijne avond dames liefss

Terug
Bovenaan