Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ja Italië is prachtig..

Inderdaad wat doet zo'n test?? Zegt ie alleen of je ovlueert? Want doen moet je iedere dag testen en heb je maar 1 kans per maand.. Of kan die aangeven van over zoveel dagen..

Oh Renate jij ook al.. Hoop niet dat t zoveel dagen duurt hoor.. Vind 5 wel genoeg...
En ik voelde de eisprong met steken linksonder mn buik en pijnlijke tepels..

Heeft iemand tips om deze zomer een paar dagen heen te gaan? We hebben niks geboekt omdat we dit jaar zijn verhuisd, maar zouden toch iig een dag of 4/5 ergens heen willen. Wat is leuk en lang genoeg voor 4/5 dagen? :)

@sollune
Die test laat door middel van twee strepen zien wanneer je ovuleert...als je ongeveer je cyclus op orde hebt kun je dat uitrekenen..Je begint dan zo'n 2 a 3 dagen voor de eisprong te testen eigenlijk moet je die dan in de ochtend doen en in de avond weer...Zo heeft het ziekenhuis mij dat geleerd :pDan zodra de twee strepen precies gelijk zijn van kleur heb je binnen 24 tot 36 uur ofzoiets (ik moet er ff om liegen) je eisprong en dan is het je weet wel tijd hahahaha
Zo werkt het ongeveer, die van de Kruidvat bevatten uit mijn hoofd te weten 7 testen voor ongeveer 14 euro...action heeft ook ovulatietesten 5 testen voor 2,50 euro! Dus ja ...Misschien even goed opzoeken en bepalen voor jezelf wat je fijn vind :)
Ik ga voor vijf dagen naar een onwijs leuke camping in Eersel maar ik heb natuurlijk een kindercamping uitgekozen omdat ik mijn dochtertje bij me heb :) Ik had liever zon zee en strand gehad , maar dit is prima !Zeker nu want we moeten hard sparen voor een kamertje en kinderwagen...we hebben al wel gespaard maar er mag nog wel wat bij..

Aahh zo! Fijn dat er dan 7 testen inzitten. Haha jeweetwel tijd.
Je kunt ook zwanger worden als je voor je ovulatie heb gesext toch?
Omdat t zaadje nog even blijft leven? Klinkt zo cru dat alles van 1 dag afhangt!
Oh wij hebben in NL de leukste vakantie s gehad! Misschien komen we wel in Zeeland uit. Ook prima met goed weer. Maar t buitenland heeft vaak wel iets.. Romantisch hihi. Zou mooi zijn daar zwanger te worden haha "droom droom"

Een vriendin heeft laatst prachtige tweedehands spullen via marktplaats gevonden. Maxicosi, kinderwagen en tas voor 60,-! Prima staat want ja als je het maar voor 1 kind hebt gebruikt lijdt het niet veel he..

Ja klopt sollune je kunt de zaadjes in leven houden althans dat doet moeder natuur hahaha
Dus van 1 dag hangt het niet af gelukkig :)

Nu met de inseminatie heb ik alleen die donderdag inseminatie gehad.. En de dinsdag ervoor gesext en na de inseminatie ging manlief vissen tot dinsdag... Ik dacht nog verdorie maar ja nu toch 5 weken zwanger... Toch gelukt :-D

Boven in Frankrijk is ook misschien wel leuk, niet zo ver rijden wel echt vakantie gevoel. Vakantie in Nederland ook al heerlijk. Mijn ouders hebben een chalet/dubbele stacaravan in noord Brabant in de bossen daar ga ik graag heen. En Zeeland ook heerlijk aan t strand.
Wij willen in t najaar nog naar de zon, nu heel erg zin in met dit bagger weer, kan ook niet geloven dat het morgen 25 graden wordt.... We shall see....
Fijne av ladies

Annemarie weet jij nu precies van welke keer je zwanger bent geworden?
En Nonna weet jij het? Of dat precies met je eisprong was? Of kom je daar niet achter..
Ja Frankrijk is wel een goed idee misschien, beetje Noordelijk.
Ja morgen ineens zo warm.. Vast met dikke onweer haha (bah!)

Terug
Bovenaan