Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Sorry tuinier, maar vrees dat 28 dagen niet heel reeel is na 2 keer een lange cyclus.
Rjamm temperaturen is de meest betrouwbare manier. Ovulatietesten zijn vaak niet heel duidelijk. Als je temperatuur met 0,5 graden stijgt heb je je eisprong.

Ik voelde me maandag echt heel goed. Maar heb nu 2 dagen wel napijn gehad. We zullen zien of het werkt. Ik heb mijn nod op 1 augustus gezet maar is vermoedelijk 26 juli. Stukje zelfbescherming denk ik. Laatste cyclus was spontaan 27 dagen en er zijn nu geen cystes meer die de eicelgroei belemmeren.

Hallo dames!!
Lekker Sollune nog een paar dagen weg. Wij gaan wel eens een lang weekend naar Lille, bovenin Frankrijk. Heel gezellige stad op 2 uurtjes rijden. Maar is maar net of je een stedentrip wilt of juist iets anders. Ben ook wel eens in Texel geweest, was ook erg leuk!
Ik gebruikte ook de ovulatietesten van Kruidvat. Gebruikte ze niet iedere keer, soms voelde ik hem zo goed dat ik het niet nodig vond. Ik gebruikte hem trouwens maar 1 keer per dag hoor, alleen in de avond. In de gebruiksaanwijzing stond liever niet met ochtendurine testen en liever van tevoren even niet meer te drinken. Je ziet iedere dag het 2e streepje donkerder worden. Als hij net zo donker is als het controlestreepje, heb je binnen 24 uur je eisprong geloof ik.
Je kunt niet meer nagaan van welke keer seks je nou uiteindelijk zwanger bent geraakt denk ik, haha. Mijn eisprong was de 21e. Ik heb het volgens mij de 19e, 20e en volgens mij toen de 22e nog eens gedaan. Maar dat weet ik niet precies meer.

Ik heb zojuist de tshirts besteld, voor mezelf ook eentje! Dezelfde als voor mijn vriend. Er staat zo'n downloadstaafje op en dan er bij: mommy loading... of zo iets. Erg leuk! Kan niet wachten tot ik hem aan mag. Ik hoop dat hij op tijd binnen is (voor volgende week vrijdag!).
Heb ook mijn vriendin voor de gek gehouden vanavond haha... Ze was hier op visite en wilde een wijntje met me drinken. Ik had er al op gerekend dus had ook alcoholvrije wijn in huis gehaald. Dus voor haar een echt wijntje ingeschonken en voor mezelf een alcoholvrije. Hahaha!!!
Proost op een goede wedstrijd!!

Arghhh katertje zonder alcohol.... Jammer he???
Ik heb al 2 dagen savonds duizelingen als jk op sta en nu ook.... Blegh zo niet fijn. Hoofdpijn, buikpijn, last van m'n rug/bekken en laat van m'n keel

Dank je wel @supertje ik blijf temperaturen. Ik heb zo'n regelmatige cyclus, weet nu bijna zeker wanneer eisprong is. Vandaag de stap zetten om huisarts te bellen voor een afspraak. Vind het wel spannend moet ik zeggen. Wat gaan ze allemaal doen. Ben helemaal niet van de naalden zoals bloedprikken.

Ja vakantie plekken Nederland is inderdaad erg mooi. Hou je van zee of van de bossen? Wil je een stad of rustig op platteland?
Veel om over na te denken.

Ben nu aan bijkomen van de voetbal. Geeft wel veel
Stress en spanning zeg.

Fijne dag allemaal liefs Renate

He zie dat m'n bericht maar half af is... Ik zei nog sorry voor het klagen, lekker genieten van het zonnetje na die dagen regen!

@MisM
Je hebt zeker gelijk! Nederland kan heel mooi zijn als we niet wegregenen hihi

@sollune Ja ik weet dat ik op 19 juni bevrucht ben... Ik werd met een echo in de gaten gehouden dus ik wist precies wanneer mijn eitje groot genoeg was en toen heb ik pregnyl moeten spuiten (feitje pregnyl is puur hcg waarvoor ik nu ga plassen) die zorgde ervoor dat het eitje binnen 24 uur ging springen...

Ik hèb dit gisteren al getypt maar steeds error grrr
Vandaag heb ik een beetje een dag dat ik weer heel de dag in mijn boobs loop te knijpen zo van is het nog??
Slaat nergens op maar wat gieren die hormonen door mijn lijf jow...

Ik zal later even goed reageren op jullie ik ben aan het werk nu hieperdepiep ;-)

Oh oké Nonna dus niet eens op je eisprong zelf. Is het slimmer om om de dag te doen of bv drie dagen achter elkaar tot je eisprong of maakt t allemaal helemaal niks uit allemaal! ;)
Leuk je shirt Nonna! En wat grappig van je alcoholvrije wijn, leuk als je haar dat kan vertellen over een tijd :D

Misschien haal ik een keer die ovulatie testen, dat als ik m denk te voelen ik voor de zekerheid test.

En vakantie pfoe, ik houd normaal van slenteren door mooie stadjes, liefst wat ouder. Maar na dit jaar denk ik pff met mn luie reet op t strand ook niet erg! Al houd ik dat niet drie dagen vol dus t liefst een combi. Ik woon nu midden in de stad dus juist slapen in een wat groener gebied zou ook leuk zijn. Maar we hebben een auto en mn vriend rijdt heel graag dus als we willen gaan we zo van stad naar strand. Ach we vinden vast wel iets, zijn allebei niet goed met plannen haha.

Vandaag weer werken na goed een week thuis. En daarna al weer weekend dus komt helemaal goed! En zaterdag beginnen de zomerfeesten in Nijmegen he, gaat iemand daar wel eens heen?

Fijne dag! Xx

Terug
Bovenaan