Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

@nonna1988 Wat leuk dat jullie ook al eens naar Malta zijn geweest. We zitten bij St. Julian. Het lijkt ons ook een erg mooi eiland. We hebben al wat dingen op ons 'to-do-lijstje' staan die we graag willen bezichtigen. Heb je nog tips? Ik hoop dat je blaasontsteking snel over is hahaha en je echt kan vertellen waarom je een wijntje af slaat de komende maanden :) Wanneer heb je je 1e echo ook alweer?

Klinkt goed Annemarie... Spannend zo die eerste nacht. Het wordt idd heerlijk weer.

Ik had ook n kuurtje zaterdag, m'n vriendin vond dat ik wel zondag had kunnen beginnen ermee,, hahaha kreeg afentoe wel een biertje van wat gasten maar die kon ik subtiel wild mee dansen of laten vallen hahaha,, we hadden idd goed weer. Paar spatjes gehad maar verder heerlijk.

Ik heb m'n volgende stapavondje met de meiden al afgezegd. Toevallig is een andere vriendin jarig die t niet viert maar dat weten die vriendinnen niet haha. Stel feestje voorlopig even uit of ga met de auto. ;-))

12 aug naar vk dan ben ik 8 weken dus denk nog geen echo dan.
Jullie echo's komen al in de buurt nu,,,, ik nog 4,6 of 8 weken :-(( wachten duurt lang maar daar weten jullie alles van.
Xxx

Meiden allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve woorden weer. Jullie steun is echt zo groot niet normaal meer. En dat van mensen die je lijfelijk niet kent. Verder voelt het voor mij dat jullie bekende zijn. Als echt vriendinnen waar ik alles kwijt kan.
Dank jullie wel!!!!! Liefs Renate

@Sollune wij hebben een dag een bootje gehuurd en zijn rond de eilanden Gozo en Comino gegaan... Dat was erg leuk. Je kunt in mooie baaitjes aanleggen en lekker blijven dobberen of een stukje snorkelen (ik niet mijn vriend wel hahaha). Zijn ook naar de Blue Lagoon geweest echt prachtig daar maar super toeristisch en dus hutje op mutje liggen. Toch hadden we op een gegeven moment twee strandstoelen weten te bemachtigen en zaten we goed. Lekker aan de desperadootjes, heerlijk!
We zijn ook naar een glasblazerij geweest daar schijnt Malta bekend om te zijn. Leuk om te zien en een echt souvenirtje te kopen. Wij zaten trouwens in Mellieha. We zijn een paar keer heel chique uit eten geweest bij Rebekah's in Mellieha, echt een aanrader! Wel een beetje aan de prijs maar erg lekker, goede bediening, prachtig restaurant en gewoon een keer lekker luxe (servet wordt op je schoot gelegd hahaha).
Onze eerste echo is aankomende vrijdag, om 12:30. Ik ben alleen bang dat de tshirts niet op tijd aankomen... Balen!!
@Missm Ja wachten duurt lang he.. snap je maar al te goed. Lekker afleiding zoeken en hier af en toe je frustraties uiten ;)

Lekket hoor al die vakantieverhalen. Ik mag straks hard aan het klussen. Dat wordt mijn vakantie hahahha. Maar hebben een zwembadje staan en een abo op de efteling, dus de jongens vermaken zich wel met papa. We kijken van het najaar wel voor een midweekje bungalowpark.

@rjamm wij doen binnenkort gewoon mee met de zwangeren. Afgesproken? En anders loodsen we je wel door de mmm.

@supertje daar gaan we voor, dat is een deal!!! Staat mooi toch op de nieuwe nod zwanger!!!!
De tranen lopen over mijn wangen!! Wat zou ik toch zonder jullie moeten. Echt te gek meiden.
O en klussen is ook een mooie afleiding toch. Niet te warm weer hopelijk.
Jullie zijn allemaal geweldig!!!! Liefs Renate

@nonna1988

Ik heb een grijs kamertje dover heet het kamertje als je dat opzoekt op babydump dan kun je hem zien :) in diezelfde kleur hebben we een box met een handige lade onderin :-D

@Rjamm
Aahhh erg lief dat je dat zo zei over echte vriendinnen zo voelt het ook zeker voor mij! En ga jij die deal maar eens aan samen met supertje dat komt helemaal goed! Bijna je mannetje thuis genieten!

@nonna1988
How bijna je echo!! Spannend!
Nog twee weken voor mij maar het gaat al opschieten gelukkig ;-)

@mism
Kijk 12 augustus een echo super!
Ja nog twee weken voor mij en drie dagen voor nonna schiet op!
Eerste nacht was ff wennen ik moest er natuurlijk uit om. 3 uur om te plassen XD
Met bril en zaklamp geweldig hahahah

Hopelijk gaan we vannacht beter slapen... Mijn man die maakt steeds avances maarjaaa in een tentje waar de kleine naast ligt en de buren op hoor afstand zitten Nope hahahah er zijn grenzen :p

Morgen begint hier en waarschijnlijk bij jullie ook het mooie weer!!
Geniet ervan dames!

Xxxxxx

Terug
Bovenaan