Ik heb weer veel gemist! Lees af en toe bij op mijn telefoon maar kan dan nog steeds niet reageren! @Annemarie31 wat goed van je dat je de uitzet hebt gekocht! Dan wordt het echt he. Wat voor iets heb je? Over de kinderwagen las ik al, maar welke kleur meubeltjes en zo? Welke stijl? Heel veel plezier op vakantie, lekker uitrusten, geniet ervan! Je hebt heerlijk weer uitgekozen deze week.
@Missm je had best goed weer op Extrema of niet? Wat voor smoes had je verzonnen? Lekker die Radlers!
@Tuinier ik ben ook in Malta geweest, ik vond het super!! We willen er graag nog eens terug. Het is er echt heel erg mooi. Waar zit je ergens?
Lekker @Sollune, maar 2 dagen werken deze week! Heb je daarna vakantie? Mijn smoes was gelukkig geloofwaardig! Had hem ook al 2 dagen eerder voorzichtig ingezet, zo van 'ik denk dat ik een blaasontsteking heb'... Er was wel een vriendin die vroeg of het een smoesje was maar toen ik zei 'ik wist wel dat je dat zou denken!' was ze volgens mij overtuigd. Je maakt zo'n feest toch heel anders mee zonder een wijntje. Ik heb het tot half 2 volgehouden.
@Rjamm wat fijn dat je je man weer ziet zaterdag! Je telt vast de dagen af. Ik zeur al als mijn vriend avonddienst heeft want dan zie ik hem zo weinig (hij laat thuis ik vroeg van huis). Respect hoor!
Veel liefs voor jullie allemaal.