Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Dank je wel Rjamm! Komt goed ik geniet al steeds meer :-D

@mism
Ik heb de transit van mutsy speciaal voor babydump! Grijze Ow dat is een goede tip van je :-D

Ga ik onthouden :)

Weltrusten ik ga ook morgen op tijd eruit

Xxxx

Zo, dat was even flink lezen na 2 dagen haha! Heerlijk dat iedereen zo positief is.
Leuk Annemarie dat je al je spulletjes hebt uitgezocht. En een hele fijne vakantie! Ik ga donderdag/vrijdagnacht richting Malta. Dus ik klets nog een paar dagen vrolijk mee voordat ik wegga.
Gebruiker182705, toen ik de pil slikte had ik helemaal geen menstruatieklachten. Sinds ik gestopt ben met de pil voel ik 'gedoe' in m`n buik na de eisprong, heb ik pijnlijke borsten, ben ik moe.. maar dat zijn ook zwangerschapssyptomen. Daar kun je dus eigenlijk helemaal niets mee helaas.
RJAMM, goed dat je de eerste stap hebt gezet. Spannend hoor! En gelukkig een positieve flow gekregen van de huisarts. Hopelijk kunnen de onderzoeken in gang worden gezet als je mannetje weer thuis is. Good Luck! X

An alles komt goed geloof me!!
@ tuinier
Aahhh lekker man Malta!
Geniet ervan!

Die spulletjes zijn wel echt bevestiging van Ja er zit wat in je buik en dat ligt daar straks in... En dan kan ik janken hè Hahaha

Maar komt goed!!

Kom jij maar zwanger terug hihi

Pff rjamm zaterdag pas? Lang duurt t zeg. Wann is je nieuwe nod eigenlijk?
Heerlijk tuinier Malta!
Wordt hier nu ook prima weer eind van de week!

Net bij huisarts geweest dat slaat ook nergens op dat bezoek. Paar vragen en weer gaan. Waars ook omdat t de tweede is maar toch raar.
Vanm maar even vk bellen. En bekken therapeut. Die zei vorig jaar mckht je zwanger worden moet je me gelijk bellen,

Hoest met de rest?

@tuinier dank je wel. Als hij thuis is eerst drie weken vakantie en dan asn de slag. Alvast een fijne vakantie!!!
@MissM ja duurt nog even. Mijn nieuwe nod is 24/7. Dus dat is lekker in de vakantie. Maar ja je jan niet alles hebben.

Het wordt straks nog rustig hier met al die vakanties. Lekker bijlezen bij terugkomst. En dan gaan we natuurlijk voor iedereen zwanger!!!!!!
Fijne zonnige dag nog. Liefs Renate

Nou nog ff geduld dan Renate. Ene als je man terug is heb je weer kans!
Idd een heerlijke zonnige dag!

Ow heerlijk we zijn gearriveerd!

Wat een humor zo'n tent opzetten Hahahaha XD
Verder hebben we wifi dus ik lees echt mee en we gaan deze week genieten het weer is best lekker :)
Vanavond romantisch eten Hahahahaha met kind erbij natuurlijk :p

Ben nieuwsgierig hoe de tent slaapt vannacht te... We liggen letterlijk naast Jill dus dat word een kuis weekje hihi

Nou Dames ik lees jullie verhalen :-D

Liefsss

@ Rjamm
Komt goed hè op de verjaardag datum van mijn man ;-)
@mism
Hopelijk rustig aan met je bekken ik had bij Jill ook zo'n last tot nu toe nog niet alleen ontzettend duizelig...

Ik heb weer veel gemist! Lees af en toe bij op mijn telefoon maar kan dan nog steeds niet reageren! @Annemarie31 wat goed van je dat je de uitzet hebt gekocht! Dan wordt het echt he. Wat voor iets heb je? Over de kinderwagen las ik al, maar welke kleur meubeltjes en zo? Welke stijl? Heel veel plezier op vakantie, lekker uitrusten, geniet ervan! Je hebt heerlijk weer uitgekozen deze week.
@Missm je had best goed weer op Extrema of niet? Wat voor smoes had je verzonnen? Lekker die Radlers!
@Tuinier ik ben ook in Malta geweest, ik vond het super!! We willen er graag nog eens terug. Het is er echt heel erg mooi. Waar zit je ergens?
Lekker @Sollune, maar 2 dagen werken deze week! Heb je daarna vakantie? Mijn smoes was gelukkig geloofwaardig! Had hem ook al 2 dagen eerder voorzichtig ingezet, zo van 'ik denk dat ik een blaasontsteking heb'... Er was wel een vriendin die vroeg of het een smoesje was maar toen ik zei 'ik wist wel dat je dat zou denken!' was ze volgens mij overtuigd. Je maakt zo'n feest toch heel anders mee zonder een wijntje. Ik heb het tot half 2 volgehouden.
@Rjamm wat fijn dat je je man weer ziet zaterdag! Je telt vast de dagen af. Ik zeur al als mijn vriend avonddienst heeft want dan zie ik hem zo weinig (hij laat thuis ik vroeg van huis). Respect hoor!
Veel liefs voor jullie allemaal.

Terug
Bovenaan