Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ja ik moet ook zeggen dat ik niet echt grote verschillen in symptomen had... Alleen geen buikpijn voor nod maar dat is ook verschillend...

Komt vast goed jow :)

WAt leuk annemarie dat je al wat leuks gevonden heb! Wat heb je besteld?
Ja extrema was leuk! Ze hadden radler en 2 varianten 1 zonder en 1 met dus ook lekker biertjes kunnen drinken ;-)) en water natuurlijk!

Ik had van het stoppen metde pil ook symptomen zoals pukkeltjes maar heb nu sinds m'n eisprong last van m'n buik. Nu sinds afgelopen vrijdag beetje misselijk en raar gevoel en gevoelige borsten erbij. Dus dat kwam echt pas vanaf week 4.
Die buikpijn is wel vervelend. Heel de dag eigenlijk beetje raar gevoel herken het ook niet.
Morgen naar huisarts (moest afspraak maken stond overal en zei huisarts ass ook) endan ook vk bellen. Heb moeder voor moeders ook al ingeschreven.
Nu wel moe.... Lag er pas om 3 uur in hahah

Hey Mism!

Een kamertje compleet, box, kinderwagen en maxicosi plus matrasje... We kregen de box in principe gratis maar we wilde een box met een lade eronder dus dan betaalde je het verschil en het matras wad gratis tenzij ik een aerosleep pakte maar dat heb ik voor Jill nooit gehad... De maxicosi kreeg je ook gratis bij de kinderwagen en daar hoef ik alleen nog een regenhoes voor maar dat komt goed!

We hebben alvast voor mijn man zijn verjaardag een badset gehad en een dekentje en lakentje... Ik weet dat ze eerst nog geen dekentje mogen maar dit is echt zo'n fijne en die lakentjes vind ik zo Hatelijk Pfff maar die schaf ik nog wel aan hoor hihi

Ik zit nu te wachten tot mijn teennagels opgedroogd zijn en dochterlief zit haar vingers voor het eerst alleen te doen (drama haha maar ik laat het los)

We hebben alle spullen ingepakt en ingeladen... Dan kan ik zo nog ff de keuken poetsen en stofzuigen en de rest komt wel als ik terug ben van vakantie!
Ik snap het dat jij je moe voelt Hahahahaha
Sow en die radler alcoholvrij is me een partij lekker!!

Liefs

An, ik heb van alles gevoeld toen ik stopte met de pil..dus zou best kunnen dat t daardoor komt. Snap je gevoel helemaal, niet teveel mee bezig willen zijn maar gebeurt toch. Al heb ik t nu ik de tweede maand in ga al minder..

Radler smaakt naar Sinas :D

Fijne vakantie Annemarie! En leuk die spulletjes :)

@Sollune man nog niet gezien maar wel gesproken. Zie hem zaterdag als het goed is.
@annemarie31 hele fijne vakantie, geniet er van je hebt het verdient!!! Hopelijk kun je de rust vinden en genieten.

Hopelijk kan iedereen genieten van het mooie weer deze week!!! Het wordt lekker warm weer.
Fijne avond verder. Xxx

Oh wat leuk zeg. Babydump is ideaal. Krijg je zoveel gratis. Mochten ze nou nig meer aanbiedingen krijgen, zoals een tas gratis ofzo kan je ze altijd mailen krijg je daar nog erbij. Heb ik toen ook gedaan kreeg ik opeens bij een box een mobiel gratis, hup die wil ik ook. En nog een keer iets.
Zon regen hoes voor Maxicosi kost ook bijna nix maar wel ideaal. Eigen merk dan.
Welke kinderwagen heb je genomen..
Ja radler is idd lekker en net frisdrank idd.
Zo lekker man op vakantie. Ik ga dinsdag weer lekker werken morgen nog ff vrij (althans wel een vergadering om 16.00)
Ik ga lekker slapen ben moe... Xxx

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes.

Annemarie fijne vakantie!!

Terug
Bovenaan