Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Haha grappig Nonna je smoes. Ow en ik heb nog geen vakantie, er is gewoon weinig werk nu. Ben nu dus 5 dagen vrij, en stiekem vind ik dat wel lekker nu..
Hoop dat je shirts er op tijd zijn!

Annemarie snap best dat je zo emotioneel kan worden door je spulletjes, tis ook zo bijzonder :)

Haha MissM zie het voor me jij biertjes aannemen en oeps verdwenen hahaha.

Ow en dames, ik krijg door jullie positiviteit bijna het gevoel dat we zwanger kunnen worden van woorden :D Zo van, tuurlijk zijn we deze of volgende maand allemaal zwanger haha, hoe geweldig zou het zijn he (droom droom)

Dat zou echt heel erg bijzonder zijn!
Dan is mijn wens uitgekomen iig!

Dat emotionele is idd omdat je het dan steeds meer beseft... Geeft niks ik ga nog veel meer huilen als ik de kleine ga voelen en natuurlijk bij de echo :)

Xxxx

Aahh wat lief xx

Snap t Annemarie..
Hoe slaapt de tent trouwens ;)

En Nonna hoe bevalt t werken weer na een vrij weekje met je "geheim" hihi.

Ik besef me, zo grappig, je gaat van iedereen een beeld vormen, maar kan goed totaal niet kloppen met de werkelijkheid :D

De tent slaapt op zich goed alleen de avond/nacht word zo plakkerig haha en vochtig daarom ben ik nu verkouden :-(

Dat klopt dat je een beeld maakt van jullie hihi ik kan alleen geen foto's uploaden ik zal het nog eens proberen ik geloof dat ik nog pasfoto's ingescand heb
:p

Ben ook zo'n nieuwsgierige doos :p

Jaaa echt spannend he @annemarie31! Nog twee nachtjes slapen... Ik hoop maar dat we wat kunnen zien heb er al wat over gegoogled een echo bij 6 weken maar de verhalen zijn heel verschillend.
@sollune ik denk dat de shirts precies op tijd zijn kreeg gisteren een mailtje om 17:00 dat ze werden verzonden.. nu kan het nog maar 2-3 dagen duren. Ennuh ja werken met een geheim... Op zich gaat het goed! Ik denk er op het werk iets minder aan merk ik. Maar gisteren vertelde mijn beste vriendin dat ze zojuist had ontdekt dat ze zwanger is! En echt precies even ver als ik! Toen was het wel moeilijk om niks te zeggen hoor... En nu hoop ik echt dat alles goed mag blijven gaan bij ons alletwee, dan zijn we echt samen zwanger. En een andere vriendin zei eergisteren dat ze die dag stopte met de pil, voor mij best wel onverwachts dus dat vind ik helemaal super leuk! Dus wordt een babyboom in mijn vriendinnenclubje nu hihi.

Hahaha lekker in een tentje Annemarie... Pff vind het hier al plakkerig dus snap hoe jij je voelt. Heb trouwens geen echo hoor, althans niet dat ik weet. Intake. Maar wie weet.
Hoop zo dat jullie ook zwanger zijn meiden! Goede deal.
Pff m'n buik is savonds echt al dik... Bizar hoe snel dat kan gaan bij een tweede. Ben nog steeds misselijk maar ja hoort er bij.,
Hebben het onze ouders toch maar verteld mocht het fout gaan vind ik de steun wel fijn en ben erg moe dus mocht ik een keer willen slapen smiddags kan ik ff bellen voor oppas.
Zou wel lekker zijn als we toch een echo krijgen met 8 weken dan kunnen we het gewoon vertellen. Pik ga ff aan het werktFijne dag dames!

Deze nacht ging beter gelukkig haha
Dat opgeblazen gevoel heb ik ook Mism gaat idd sneller bij een tweede... Ik kan mijn buik bijna niet inhouden gaat nergens over XD
Ik werd vanochtend wakker moest naar het toilet en na het plassen kreeg ik toch steken alsof ik te lang gewacht heb ofzo...
En ik heb ze nu nog...
Net boven mijn schaambeen... Kan bandenpijn zijn maar het lijkt meer of mijn blaas pijnlijk is...
Dus nu lig ik op mijn rug dan gaat het goed zodra ik op mijn zij draai man pijnlijk!

Vandaag goed insmeren en wat zon meepakken zodat ik niet helemaal wit ben haha!

Werkse meid!!

Wat leuk Nonna je vriendin zwanger, gewoon echt samen zwanger nu : )

En meiden dat jullie nu al een dikkere buik krijgen, snel hé.
Hopelijk niet teveel kwaaltjes verder en MissM hopelijk niet al te lang
meer misselijk.
Ja Annemarie goed drinken he, of doe je dat altijd wel :)

Fijne dag allemaal xx

Terug
Bovenaan