Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

1e kindje wel en gingen bij de tweede vrij snel weer aan de hormonen. Maar dat was maar 1 ronde nodig. Met het geweldige resultaat dat er 14 maanden tussen zit. De oudste was ronde 19. Maar ik heb nogal een lange (of geen) cyclus van mezelf

@supertje Ik hoop dat de operatie goed heeft geholpen en ook jij binnenkort met positief nieuws komt!! Duim voor je deze ronde!
Zo, gisteravond m`n laatste verslag ingeleverd van m`n studie dus nu kan ik echt in de relaxstand. Mijn mannetje heeft vanaf vandaag ook vakantie! Vandaag nog heerlijk aanmodderen thuis, wat boodschapjes doen, wat verplichte 'voordat-ik-op-vakantie-ga-bezoekjes', koffers inpakken en vannacht het vliegtuig in. Ik heb er zin in! Voor degene die deze week ook op vakantie gaan: fijne vakantie en geniet!! Voor degene die moeten werken: werkse! En geniet daarnaast ook van het lekkere weer met je vakantie nog tegoed! :)

Tuinier een hele fijne vakantie ! Oh wat een heerlijk idee vannacht t vliegtuig in.

Ik heb met nog maar twee werkdagen in t vooruitzicht al best een vakantie gevoel! Heb dan ook het boek "de kraamhulp" bijna in 1 ruk uitgelezen (precies vorig jaar vakantie voor t laatst een boek gelezen, heb er dan pas de rust voor) Maar vond het een tof verhaal! Meteen nieuwe boeken gehaald, zit helemaal in de leesflow. Moet eigenlijk best een beetje huishouden doen maar kan me er niet toe zetten.. Het wordt ook zo warm hier binnen (25/26gr)

Annemarie houd je de kuisheid nog vol ;p

@ tuinier
Fijne vakantie meid!
En wat lekker dat je nu echt in de relax modus kunt zijn :-D

@sollune
Hahahahaha Jawel met al dat warme weer voel ik me niet zo lekker... Gisteren was er een vriendin op bezoek die heeft voor haar dochter een leeg vruchtzakje gehad... Nu hing ze dus toen ik even aan het zwemmen was tegen mijn man zeggen van gow ik hoop niet dat Annemarie schijnzwanger is en blabla
Dat maakt me dan zo onzeker hè!

Ik zei tegen mijn man nou ja dat zij dat heeft gehad hoeft toch niet te betekenen dat ik dat ook heb?! En toch maalt het dan door je hoofd... Vreselijk vervelend...
Nog 1 week en 5 dagen tot de echo... Laat er maar gewoon een hartje te zien zijn dat ik gerust gesteld ben...

Fijne vakantie tuinier en jij ook alvast sollune

Liefsss

Xxxxxx

Annemarie wat vervelend dat een vriendin dat zegt, maar sommige mensen kennen geen tact.. Maak je niet druk meid, jij hebt daar gewoon een lief klein wondertje in je buik waar je van mag genieten xx

Terug
Bovenaan