Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Hey vitanova!
Meid ik ga duimen voor je!

@an
Balen jow! Lekker genieten van de vakantie en op naar de volgende kans:)

@Rjamm
Dank je wel ik ben inmiddels weer thuis het was voor mij niet meer te doen jow... Koud en ik kreeg kou op mijn buik waardoor ik misselijk werd en nog meer last had van mijn maag... Tachtig keer plassen per nacht dus in en uit de tent slaapdronken.. Nee die mij maar thuis ben vanaf vandaag urine aan het opvangen doe ik tenminste iets goeds!

@mism
Ja dat was een naar verhaal... Mijn zusje belde mij vandaag die zei an zulke mensen moet je meteen even de mond snoeren en zeggen dat je geen negatieve praat kunt gebruiken.. Mijn zusje is momenteel 26 weken zwanger.. Zij heeft me echt met beide benen op de grond gezet door ook te zeggen het duurt lang bij ons voor we zwanger zijn maar dan zit het wel meteen goed... En dat is wel zo als ik naar Jill kijk... Die miskraam was een fout van het ziekenhuis dat kon ik niet anders dan misgaan...

Ik ga nu heerlijk slapen in mijn eigen bedje doodop ben ik!

Liefs

Annemarie

Balen Annemarie dat je je vakantie niet lekker kon afmaken. Ga je overdag wel terug naar de camping? Hopelijk kun je alsnog genieten van je vakantie en heb je er niet teveel last van. Probeer in de positieve flow te blijven en je niets aan te trekken van negatief gepraat van anderen!!
Vitanova, wat een verdrietig bericht. Hopelijk ook voor jou snel positief nieuws!
An, balen! Hopelijk is het geen menstruatie. Heb je al een test gedaan?

Balen meid. Geniet even van je wijntjes en hopelijk de volgende ronde.

he balen an... maar wijntjes zijn ook lekker op vakantie en dan gewoon voor de volgende ronde gaan!
thnx vitanova.
jammer annemarie maar lekkerder in je eigen bedje, tis nu ook echt te warm. ik is ook moe... last van alle kwaaltjes blegh die hitte helpt ook niet mee.nog nix van moeders voor moeders gehoord trouwens, zou dat zijn omdat je pas start in week 6? bellen ze vast volgende week wel~! ik ga nog ff verder met werken.... bijna weekend. lekker bbqen bij mn ouders straksxxx

Jammer An.. Hihi inderdaad, dan maar genieten van de wijntjes ;)

Welkom VitaNova, voor jou ook succes !

Annemarie balen weer thuis, !maar misschien wel de fijnste plek om nu te zijn. Snapt Jill t?

Werkze MissM en lekker BBQ straks!

Pfoe heet haha, wij brengen al de hele dag in onze slaapkamer door, daar is het tenminste "koel"

Xx

Balen Annemarie ik hoop dat je thuis kunt genieten!!!

Jammer An dan gaan we voor augustus!!! Dat wordt onze maand.

Welkom VitaNova knap dat je nu zo denkt. Ik ga voor de deal zwanger deze zomer.

Mijn buik en alles is gespannen. Morgenavond mannetje weer thuis na 6 weken. Heb er helemaal zin in.
Nu vroeg naar bed, moet wel uitgerust zijn.

Liefs Renate iedereen succes met de warmte!!!

Trekken jullie t nog? Ik ben lekker binnen gebleven. Even m'n huisje schoongemaakt mannen zijn zwemmen. Lekker rustig! Vanm en vanav verjaardagen dus ff chill nu...
Fijne hete zaterdag.

Terug
Bovenaan