Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Pfff Annemarie das ook naar. Nee natuurlijk hoef jij dat niet te hebben maar je wordt er wel weer ff onzeker van. Ag bijna zover nu nog ff genieten.
Klinkt heerlijk al die vakanties in t vooruitzicht ik bikkel gewoon nog ff door. X

Iedereen genieten van vakantie of lekkere weer. We hebben het allemaal verdient vind ik. Toch veel in spannende tijden gezeten.
Ik nog ochtend werken morgen. Zodra het er nu uit ziet man zaterdag of zondag thuis. Hopelijk op tijd voordat ik straks alleen op boot naar Engeland moet. Positief denken zullen we maar zeggen.

Meiden wat een weer om je nu niet helemaal lekker te voelen. Voor een heel goed doel zullen we zeggen. Die hummetjes boffen maar met zulke moeders die alles voor ze over hebben!!!!

Geniet er allemaal van. Fijne avond allemaal. Xxx

Hallo allemaal,
Ook ik sluit me graag hier bij jullie op t forum aan. Ik ben 34 en probeer sinds ons trouwen eind vorig jaar zwanger te worden. Sommigen van jullie sprak ik eerder al kort na mijn miskraam (in ronde 7, missed abortion bij 6w4d geconstateerd bij eerste echo met 9 wk, opgewekt met cytotec) en sindsdien heb ik t hier wat gevolgd. Na mijn mk heb ik bij de gyn een echo gehad die er goed uitzag afgezien van een laatste restje bloed en of slijm dat er nog uit moest. Het verkapte advies was om ' ff ' de 6 wk controle af te wachten en dus op het kindje-maken vlak een evenlange pauze in te lassen maar ik voel me fysiek goed en we zijn echt te ongeduldig om (onnodig) een ronde te missen enkel omdat anders de termijn moeilijk te bepalen is als het wel meteen weer raak zou zijn....!;-)

Ik hoop voor alle dames hier aanwezig dat alles goed mag gaan en dat wij die nog niet zwanger zijn dat gauw (deze mnd?!)mogen worden! Succes met plezier maken en/ of wachten!

Liefs, VitaNova79

Het is een advies he. Geen verbod. Heel veel succes en hoop dat je snel een positieve test mag hebben en dat die lekker blijft plakken.

Dankje Supertje en zo heb ik het inderdaad ook echt opgevat om het vervolgens lekker naast me neer te leggen:)

Hmmm…. ik heb morgen mijn NOD en vandaag in de ochtend mega buikkramp en misselijk en koorts daarbij. Vanmiddag bruin bloed verloren. Denk dat ik deze ronde weer ongesteld wordt. Nou ja, wijntjes in onze vakantie en opnieuw proberen.
Succes allemaal!
Groetjes,An

Dankje MissM. Ik bedenk me net dat ik Annemarie31 en Nonna1988 welliswaar eerder al gefeliciteerd had, maar jou nog niet dus bij deze ook nog mijn felicitaties voor jou en een heel voorspoedige zwangerschap gewenst!!!

Terug
Bovenaan