Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Verdorie weer een heel verhaal getypt en die dus niet geplaatst is grrr
Sorry dames ik had dus wel antwoorden maar late reactie...

Hier is het ook prima uit te houden in een zwembad met dochter en een parasol erboven!
Ik voel me ook gewoon goed dus dat is ook fijn :)
Vanochtend stuk gefietst toen werd ik wel ff misselijk maar verder gaat het voorspoedig...

Donderdag is manlief jarig en heb ik als verassing een echo geregeld... Ik zou dan precies 7 weken zijn :) Ik ga hier in België bij echobaby staat erg goed bekend...

Meiden die op vakantie zijn enjoy!

@mism
Ik heb gisteren ook lopen poetsen haha vandaag hebben we een buitenkraan gemaakt en een nieuwe tuinslang die je ophangt en dan zo kunt uitrollen ideaal!!

@Rjamm
Bijna je mannetje thuis!! Dan is het genieten :-D

@supertje
Hoe gaat het met de wondjes!? Al beter die van je navel? Binnenkort de hechtingen eruit zeker?

Liefs Xxx Annemarie

RJAMM fijne avond met je man!

Wij hebben vandaag en morgen ook verjaardagen, vanavond kunnen we lekker blijven eten en morgen gaan we lekker vroeg al.

Leuk Annemarie dat je een echo hebt geregeld!

Ik ga weer lekker lezen en me rustig houden :)

Dank je wel @annenarie31 en @sollune ik ga vanavond zeker genieten!!! Annemarie fijn dat je het thuis ook goed hebt.
Dames het is wel te warm hoor om schoon te maken. Is de nestel drang begonnen!!!

Ik ben op een boodschap na ook de hele dag binnen gebleven. Het is nu 27 graden binnen.

Ik ga ipv vakantie liefde voor een vakantie baby met mijn geliefde!!!! En dat dan voor iedereen!!!
Ik ben er nu heel rustig onder en minder mee bezig. Maar gaat vast volgende week weer komen. Eerst maar nod op donderdag en dan genieten.

Fijne vakantie voor diegene die weg zijn. Of gezellige verjaardagen!!!

Liefs Renate

@annemarie31 de hechtingen zijn er afgelopen maandag al uit gegaan. Maar het wondje is wel ontstoken nu.

@supertje
Och dat is balen jow! Hopelijk lost het zich snel op :-(

@Rjamm
Hahahahaha wat een fantastisch voornemen!! Ga jij die baby maar eens maken hop hop Hahahahaha
Ik zal proberen het nod lijstje goed in de gaten te houden...

Vanmiddag weer 1,5 uur liggen slapen het is maar goed dat ik vakantie heb XD

Gaat best trouwens met die hitte moet ik zeggen hihi

O supertje dat is geen fijn nieuws. Hopelijk wordt het snel beter.

Annemarie dan moeten we wel zachtjes doen. We slapen drie weken in een klein tentje. Je weet er alles van toch!!!'

@Rjamm

Hahahahaha Jaaaa daar weet ik alles van daarom reden we tussendoor even naar huis om dingen te halen en dan maar even snel je weet wel Hahahaha
Nee dat was niet specifiek daarvoor maar dan ben je idd minder geremd...

Maar dan word het wel een prachtige baby dat kan niet anders hihi!!

Successs Liefss

Terug
Bovenaan