Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

@sollune
Daar heb ik een antwoord op hahaha!
Ik was normaal degene die het gemiddelde omhoog trok kwa sex per week maar momenteel is het minder...
En heel egocentrisch maar als mijn man mij eerst Uhh helpt zeg maar wil ik eigenlijk niet meer...
Zo raar dan zit ik van hallo schiet maar ff op ook niet bepaald leuk van me...

Wij hebben ook een taak verdeling Hahahahaha ik doe boven hij beneden alleen beneden het toilet en de keuken die doe ik!
Ik hou van de dettol geur Hahahahaha
Strijken probeer ik ook te voorkomen!!
Sowww dames een tip de nieuwe robijn met zwitsal geur mijn God ik ben zo blij ermee!!

Liefss

Haha grappig dat je dat zegt, ik neem ook meer initiatief (al hoor ik dat om me heen wel vaker dat vrouwen dat meer doen) Had ik t laatst nog met m'n vriend over was wel leuk haha. Maar hij zei, klopt dat jij dat meer doet maar komt omdat ik me op 1 ding focus en zodra jij begint moet ik even uit dat "hokje" komen. Maar dat is vooral als we niet in bed liggen zeg maar.
Behalve als ik in mn lingerie voorbij huppel dan is meneer zo uit z'n "hokje" haha. (Hoop dat iedereen er tegen kan, maar ik vind t altijd zo'n interessant onderwerp :) )

Oh echt, is dat meer van dat je geen zin hebt in die polonaise aan je lijf of omdat ehm het geen "nut" meer heeft, haha wat erg.. (Nja ken n voorbeeld)

Haha dettol geur :D en grappige verdeling de ene boven ander beneden, ga ik ook invoeren als we groter wonen ;)

Bij ons is het huishouden ook wel aardig verdeeld. Afwassen doen we samen, wij hebben geen vaatwasser, en mijn vriend doet meestal de was, omdat ik daar echt een hekel aan heb. Koken doe ik meestal, want mijn vriend kan niet koken. Dus als ik avond dienst heb kook ik 's middags al dan neem ik zelf ook een prakkie mee naar werk. Voor de rest is het wel goed verdeeld. We doen eigenlijk alles samen.

Hahahaha ik lag me rot om jullie...IK had idd ff geen zin aan polonaise aan mn lijf :pveel last van mn buik en borsten nl. Ml zei al lekker ben jij haha... voor eispronhg natuurlijk heel vaak hahah en toen ff niet arme vent. nu gaat het beter met mn buik alleen mn borsten staan op knappen, soms leunt mn zoontje ertegen aan (best vaak) dan vertrek ik echt.

Hahaha die mannen denken inderdaad nou lekker dan, eerst om de dag :p en nu ben ik niet meer nodig ;) Nee kan me wel voorstellen als alles zo gevoelig is. Maar na een week of 6 dan is alles gevoelig op n fijne manier toch? Als er meer doorbloeding is ;)

Sow dat het idd gevoeliger is Hahahahaha
Damn het is zo gebeurd hoor nu sorry voor de taal :p
Maar Mism de boobs zijn bij mij ook verboden terrein hihi
Het is niet de hele dag gelukkig maar je snapt me XD

Ik had diep medelijden met mijn man toen ik zwanger was van onze kindjes. Mijn zin was tot ver onder het vriespunt gedaald en als we het dan een keer deden, deed het ontzettend pijn. Dus praktisch geen sex gehad in die tijd. Daarentegen had ik wel weer heel snel zin na de bevallingen. 6 weken onthouding was me veel te lang hahahahah. Maar als ik heel eerlijk ben is mijn libido nooit meer helemaal geworden wat het vroeger was. Maar waren daarvoor ook net een stelletje konijnen. Sloegen zelden een dag over en als het even kon, het liefst' s morgens en 's avonds. Om maar niet te beginnen over de weekenden.

Terug
Bovenaan