Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Jullie waren allebei nog heel jong zeg. Toen jullie zwanger wilde worden. Ik wilde van mijn ex absoluut geen kinderen. En wist op mijn 19e al dat ik PCOS had.

En na mijn scheiding kwam ik vrij snel tot ontdekking dat ik me toch wel heel erg aangetrokken voelde tot mijn huidige man. Toen wilde ik gelijk kinderen, maar was hij er nog niet aan toe. Dat heeft 2 jaar geduurd en voordat we zwanger waren nog een keer 2 jaar. Dus dan word je vanzelf een oude moeder.

Ik kan het deze ronde weer helemaal niet inschatten. Laatste cyclus spontaan van 27 dagen. Nu zit ik op dag 19. Maar heb natuurlijk wel die kijkoperatie gehad. Zou die deze ronde gaan verkorten of juist verlengen? Of heeft het helemaal niks gedaan? Over 3,5 week controle. Hoop wel dat ik daarvoor of ongesteld ben geweest of dat er een wonder gebeurd is. We doen ons best. Ik heb mijn nod maar op 1 augustus staan.

Klopt supertje ik was idd jong.. 21 toen ik erachter kwam dat ik pcos had en wad toen al een jaar bezig om zwanger te worden... Ik dacht echt dat ik een mijn ex gelukkig zouden worden hoe anders liep dat..
En ik was zwanger toen wij uit elkaar waren nog ff meer toestand... Toch heb ik de keuze gemaakt om Jill te houden en ervoor te zorgen dan maar alleen :)

Dit keer is het heel anders idd... Al vanaf het begin dacht ik oei wat een verschil met eerst dit is hoe het hoort te gaan!
Dus extra blij nu dat ik dit als hecht gezin mag meemaken...

Jeetje het is idd lastig nu te bepalen zeg voor jou poe!
Ik duim toch echt voor je wonder!
Had ik al verteld dat de buurvrouw nu ook pcos blijkt te hebben!? Ze zit vanaf nu in de mmm...
Ben benieuwd!

Net weer ff een dutje gedaan die hartkloppingen mijn gadget is goed aan het werk daarbinnen heb ik het idee ^_^

Liefs

Intressant om al jullie verhalen te lezen.
Idd normaal is het de eerste dag van je menstruatie ik heb via site ikbenzwanger ingevuld met een cyclus van 34 dagen dan ben ik nu 5 weken en 3 dagen geloof ik.
Als m'n cyclus op eens korter was dan zou ik ietsje verder kunnen zijn. Maar we zien wel,.. Eerst maar een kloppend hartje zien!!!
Ik ben ook moeeeee nog ff strijken en dan komt manlief al naar huis! Kan ik mooi voor t eten even gaan liggen!
X

En dan nog hoor. Met die echo's zouden ze het goed moeten kunnen zien. Bij de oudste testte ik 8 dagen over tijd pas positief. En bij de echo's bleek ik inderdaad 8 dagen minder ver te zijn. Verklaringvan de gyn: late bevruchting en late innesteling. Bij de 2e was ik bij de echo's 2 dagen verder. En dat is toch knap als je met timing zwanger bent geworden.

Terug
Bovenaan