Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Haha Annemarie, klinkt goed ;) ach je taal, we zijn allemaal flink aan t sexen hier dus waarom zouden we daar niet over praten ;)

Haha konijnen supertje, dus er is wel wat veranderd. Komt dat door hormonen denk je of gewoon hoe jullie leventje nu is?

Hoe het nu is. 2 kleine kinderen, ander huis met een enorm perceel om bij te houden. Dus zijn nu vaak te moe. De tweede gaat sinds 3 maanden pas door 's nachts en 's morgens is geen optie omdater dan 2 aan het bed staan. Dus van een keer of 10 in de week naar 3 keer gemiddeld. Maar zijn er allebei tevreden mee hahahhahaahah

Supertje zolang jullie blij zijn prima toch :-D

@sollune
Ja dat is waar hihi vooruit dan maar :p
Vandaag heerlijk in een zwembadje vertoefd... Net gedoucht met dochter lief en zo naar de Kermis...
Heb wel mijn middagdutje gemist dus zal goed afgedraaid zijn straks haha :)

Owww supertje, dat valt reuze mee hoor hahaha, maar blij te horen dat t niet aan hormonen ligt. Als jullie tevreden zijn, top!

Nou wat een geweldige toestand weer op de Kermis... Pfff ik vind dat volk wat er loopt zo debiel hè... Kan me soms zo irriteren aan mensen hahaha
Ik zit mooi al weer thuis maar dochterlief is met mijn schoonouders nog daar te vinden...

Kind is gek op de Kermis... Ik vroeger ook softe me helemaal op om er naar toe te gaan en nu loop ik op mijn birckenstocks met me legging eroverheen en dan zie je die mokkels helemaal opgemaakt etc met hoge hakken Aarghh!

Terwijl ik er ook echt zo kan bijlopen hoor maar toch niet voor de Kermis waar ik me enkel ken breken over een kinder kopje...

Zo verslag weer gedaan Hahaha

Tja, kermis is de catwalk voor ... ;)
Maar t was dus leuk Annemarie :D Heb je dat ook weer gehad hahaha

Ja nu snap ik waarom mijn vader vroeger zei je gaat niet in de avond naar de Kermis je bent geen lellebel zei hij dan :p
Ja idd catwalk voor volk waar ik de naam niet van zeg Hahaha

Jill komt nu binnen allemaal dingetjes hahaah
We hadden wel een gratis loopfiets voor de toekomstige baby :p

Terug
Bovenaan