Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Dat klopt! Zij is zo'n typische ik zeur en dan krijg ik alles voor elkaar figuur... Dus die kreeg vorige week op haar verzoek een echo en toen kwamen ze daarachter en toen mocht madame meteen naar het ziekenhuis...
Ik werd weggestuurd toen hoor van ga maar afvallen en je bent nog jong daaggg

Zij is 27 geloof ik...

Aahhhh strijkse Mism dat haaat ik hahaha
:)
Doet manlief altijd hihi

X

RJAMM wat fijn! Een hele fijne vakantie! Genoeg te doen uhhuh ;)

En wauw Nicole, gezegend met zo'n mooi gezin. Super zeg.

Idd al jong weten dat je mama wil worden.. Ik weet dat inderdaad pas een jaar nu mn leven stabiel en heel fijn voelt met mn liefde :)

Ohhhh bofkont Annemarie.... Ag mag niet klagen, manlief stofzuigt hier. Donderdag komt moeders voor moeders. Mag dan starten zei ze. Toch weer spannend ;-))

@mism
Hihi dank je :p
Ow wat fijn dat je mag starten!
Die potten stinken wel hoor mijn God Hahaha
Ik ben al bijna een week aan het plassen schiet op hahaha

Liefsss

Worden die bussen voor moeders voor moeders bij jullie opgehaald? Bij mijn jongste heb ik wel meegedaan met moeders voor moeders en ik moest die bussen zelf wegbrengen en die dingen zijn zwaar!Dit keer maar overslaan, want met 3 kids heb ik het al druk genoeg en dan die vermoeidheid erbij. Pffff....ik zie me niet met die bussen lopen om weg te brengen.

Die worden bij mij iedere donderdag opgehaald!
Je kunt zelfs afspreken dat ze ze niet voor je deur komen ophalen maar ergens anders alleen moet je ze dan zelf neerzetten idd... Ik doe dat niet al weet heel de straat nu dat ik zwanger ben ken mij niet schelen :-D

Haha grappig, jullie hebben echt een taakverdeling. Wij niet, wat er moet gebeuren gebeurt. Al doe ik wel meer hahaha, maar logisch want ik ben de ochtenden vrij. Mn vriend kookt vaker omdat hij 17u vaak al thuis is en ik op zn vroegst 18.30. Maar ik vind koken ook leuk dus in t weekend doe ik t vaak.
Boodschappen doen vinden we allebei leuk, doen we vaak samen en stofzuigen vind ik niet erg.
De rest van t huishouden hebben we allebei een hekel aan.. Erg he.. Terwijl we het zo makkelijk hebben met apparaten als stofzuigers, vaatwassers en wasmachines. :p en en strijken, daar doen we gewoon niet aan! Heb niet eens een strijkplank, gewoon alles nat glad"strijken" en daarna ophangen, klaar.
En poetsen! Das pas erg! Haha. Zo klaar met huishoud bla.

Ben lekker vrij, denk dat ik maar een was je ga draaien ;) en soepje maken van onze restjes groente! Jummm

Haha Annemarie ik gelood best dat die flessen stinken, waar bewaar je die dingen de hele week??
Ehm.. Zwangere dames.. Vraagje., hebben jullie minder sex sinds je zwanger bent? Of is alles gewoon tzelfde, ben nieuwsgierig :)

Terug
Bovenaan