Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Idd leuk ok te lezen allemaal.. Soms wel wat veel terug lezen haha.
Wij kennen elkaar via een vriend. Ik was bij hem op de thee met een vriendinnetje (msn afspraakje haha) en toen kwam m'n vriend ook toevallig langs. Lekker hangen in de tuin en erna msn en en sms'en en twee weken later ging hij mee naar een hockeyfeestke en hebben we elkaar nooit meer laten gaan haha...

Partyflock wat grappig joh... Das toch ook waar foto's op komen te staan van feestjes?

Zo lekker avondje zonder voetbal gehad zeg... Zapte voorbij Greys anatomy gelijk blijven hangen!

Ik heb ook op een Kdv gewerkt werk nu in de dementerende oudere zorg. Dus nog wel in de zorg tac!

Ow jaaa MSN heb ik ook zeker gedaan hihi!
Leuk jouw verhaal jow!
Ik heb wel vaker gehoord dat de hockey feesten niet mis zijn hahahah:p
Wij zaten met handballen naast de hockey velden en mijn beste maat die trainde de meiden van de hockey en die vertelde mij wel wat voor stoute meisjes het waren hihi

Partyflock is idd waar ze die foto's opzetten en waar je feesten kunt opzoeken... Er zaten er zoveel met serieus borderline en verslaving aan drugs enzo dus Bas was een van de weinige normale anti drugs gasten met een fatsoenlijke baan en achtergrond (oud militair)
Werkt nog steeds bij defensie als bewaker en mijn pa werkt bij de politie dus je snapt wel dat die twee elkaar erg aardig vinden :p

Sow ik ga ook slapen nu weltrusten iedereen en ik spreek jullie snel
:-D

Xxx

Wij hebben elkaar leren kennen via datingsite site. Was echt niets voor mij maar dacht laten we proberen. We hebben elkaar ontmoet en na twee weken al helemaal bij elkaar slapen enz..... Nu 2,5 jaar samen en zaterdag dus 1 jaar samenwonen.

Leuk Rjamm :)
Toch hoor je dat vaker die datingsites dus vind het wel goed dat die er zijn :-D
En je bent gelukkig dus dat is sowieso supergoed :-D

Leuk die vertalen hoe iedereen haar geliefde heeft ontmoet haha!

@annemarie31 Partyflock is wel heel bijzonder ;)

@Rjamm Ik ken ook genoeg succes verhalen over datingsites. Mooi dat het voor jullie ook heeft gewerkt!

@MissM MSN haha in m'n pubertijd ook heeeeel veel tijd op doorgebracht!

Ik heb de mijne op een verjaardag van een collega ontmoet. Niet gelijk BAM verliefd van mijn kant omdat ik op dat moment nog in relatie zat. Toen dat uit was stuurde hij een berichtje en van het een kwam het ander. Hij bleek me vanaf de verjaardag leuk te hebben gevonden. En nu laat ik hem nooit meer gaan! ;)

Lieve Nonna hoe gaat t vandaag? Ga je morgen testen? Liefs

Grappig die ontmoetingen :) de ene meer gedate dan de ander.
En best wat mensen in mijn omgeving zijn samen via datingsites, tis naar mijn idee ook gewoon toegankelijker geworden voor iedereen. Heel fijn.

Terug
Bovenaan