Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Hey allemaal!

Pfff... moeilijk bij te houden dit zeg! ik ben er gauw doorheen gegaan en hoop dat ik niets belangrijks gemist heb.

Is het wellicht een idee als we het NOD-lijstje (voor wie dat zelf wil natuurlijk) veranderen in een highlight-lijstje waarop dus niet alleen de nod's staan maar bijvoorbeeld ook de eerste echo's en follow-up-afspraken vd zwangeren die hier gezellig zijn blijven hangen? dat maakt het wat makkelijker om met elkaar mee te leven als je om wat voor reden dan ook niet dagelijks meeleest op het forum.

Ik kan me voorstellen dat het warme weer de zwangeren onder ons wellicht een beetje geholpen heeft qua smoes om het ff wat rustig aan te doen.....maar tjuu wat was het warm!

@supertje: hoe gaat het nu met je? Hopelijk gaat t weer wat beter en is je ontsteking al weer over of in ieder geval op zijn retour....

Ondertussen begin ik toch wel heel nieuwsgierig te worden naar de status van mijn lijf....! Ik probeer niet te veel met mijn cyclus bezig te zijn en nu eerst maar soort van af te wachten tot mijn NOD (whenever that might be aangezien ik geen idee heb wat te verwachten gezien de miskraam) maar dat valt niet mee....:)
Uitgaande van mijn normale/ gemiddelde cyclus van 28 dagen voor mijn mk, zou dat nu de 26e zijn....maar ja,... hoe reeel is dat?
Ik heb afgelopen weken wat testjes gedaan. Op de 14e testte ik nog heeeel licht positief bij een testpoint zwangerschapstest . Daarna heb ik geen HCG-test meer gedaan maar wel heb ik van 13 tm 16 getest op ovulatie (kruidvat, eerder goede ervaringen mee) en die waren allemaal positief!:-S ik vrees dus dat mijn lichaam nog aan het ontzwangeren was/ is en dat ik vooral heel geduldig moet wachten (maar niet op seksvlak, hahaha!!!) op het moment dat ik weer wijzer word van mijn lichaam....

@annemarie en @nonna1988: hoe was het qua cyclus bij jullie na je mk, als ik vragen mag?

Groetjes!

De ontsteking trekt goed weg nu. Thnx voor het meeleven. Kun je het inmiddels al wel ern plaatsje geven? Heb je een curretage gehad of medicijnen?

Lastig is dat zo'n cyclus na een miskraam. Ik zelf kan nooit geen wijs uit die ovulatietesten. Blijft helaas even afwachten voor je. Heel veel sterkte meid.We begonnen zo hoopvol op de mamaclub.

Ik persoonlijk hou het nod-lijstje ook liever echt het nod-lijstje. Anders wordt het helemaal zo'n rommeltje. Misschien een idee voor de zwangeren om daar een apart lijstje van te maken? Dat is ook makkelijker terug zoeken.

@ vitanova
Dat was bij mij dramatisch.. Ik kreeg op 11 december een miskraam maar was ergens begin januari weer ongesteld...
Toen de iui de maand erna heel mijn lijf van slag... Dat heeft ff geduurd maar uiteindelijk ging het de laatste 2 iui's goed en de laatste ben ik zwanger geraakt... Dus ongeveer een half jaartje erna...

Hopelijk gaat bij jou die vlieger niet op en is het een stuk makkelijker...
Wat betreft dat zwangeren lijstje etc ik zal wel een topic aanmaken anders is het totaal onoverzichtelijk...
Wel een goed idee!

Ik hou niks meer bij met die zeef hersens van me XD

@supertje: Fijn dat t beter gaat nu!

De mk betrof een ma bij 6w4d en werd bij 9w3d opgewekt met 4 pillen cytotec.Ik heb het beter dan ik zelf had verwacht een plek kunnen geven en ik sta ervan te kijken dat het eigenlijk voelt alsof het al veel langer geleden is gebeurd. Ik heb er echt wel om gerouwd maar het bioklokje is voor mijn gevoel door de mk alleen maar nog harder gaan tikken en dus is mijn hoop op de toekomst gericht en wil ik al helemaal geen ronde missen:)

Ik vind het best heel raar hoe het gaat als je eenmaal samen
besloten hebt om voor een kindje te gaan. Hoe hard ik ook tegen mezelf
zeg dat ik er niet te veel me bezig moet zijn: het zit gewoon continu in
mijn hoofd en ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn als je dus
bijv zoals @annemarie 4,5 jaar en vanuit de mmm op de vervulling van je
diepste wens zit te hopen....

Heftig vitanova maar fijn dat je er zo mee omgaat! Had je veel last van die pillen? Collegaatje van mij wel. Flinke weeën etc.
Goed idee zon lijstje.... Als we bij jullie mogen blijven natuurlijk... ;-)) m'n schoonzusje vroeg ons mee naar t strand/zwembad nu zit kk in de stress omdat ik n bikini aan moet hahahaha met m'n buikje... Het is gewoon een vetrolletje hor maar doordat ik afgelopen jaar 10 kilo ben afgevallen was het wel minder aanwezig nu.

Fijn supertje dat de ontsteking bijna over is.
Straks komt moeders voor moeders.... Hopelijk begrijpt m'n zoontje er nix van haha ...

Iemand van m'n werk had op fb staan dat ze zwanger was. Dacht dat ze verder was maar echo gehad en nu bleek ze pas 5 weken te zijn dus alleen nog maar n iniminie vruchtje te zien zonder hartje. Ze mag volgende week terug. Loop dus precies gelijk alleen weet niemand dat hahah...

@MissM: Ik wist natuurlijk niet goed wat ik moest verwachten maar achteraf is t me heel erg meegevallen. Het was natuurlijk ook pas 6,5 wk en t was ( daardoor?) als een voor mijn doen flinke menstruatie qua kramp en bloeden.

@annemarie31: vdg je echo, toch of zit ik er nu helemaal naast? Spannend! Ik duim voor je!

Hellow ladies!

@mism
Zo'n vriendin heb ik ook die zette meteen met vijf weken zwangerschap op Facebook hoe of wat... Tja inmiddels is die tweede van haar al bijna 8 maanden... Zij is ook pas 21 en die hebben al die zorgen nog niet jow zij stopte met haar spiraal en Hoppa meteen zwanger! Haat eerste is zelfs door de pil heen die is nu drie geloof ik...

@ vitanova
Yesss yes vandaag is d Day... En natuurlijk hoop ik dat alles gewoon klopt en goed is... Je leest vreselijke dingen en ik probeer me daar niet in te verdiepen anders word je gek... Daarbij was die miskraam echt een fout van het ziekenhuis en ging ik er meteen al vanuit dat dit niet goed kon gaan... Ik heb dat vertrouwen nu nog wel gelukkig... Het duurt eeuwen voor ik zwanger ben maar over het algemeen blijft het dan gewoon goed plakken (los van die ene keer)

Half acht vanavond dan zie ik op de verjaardag van mijn knappe vent samen met mij dochter onze frummel... Ons wondertje :)
Almost 8 hours to go!

Oee spannend Annemarie. Net zijn de flessen gebracht. Verder was ze zo wer weg, wist alles al! Schijnt dat niet veel het doen bij een 2de of derde. Ag kleine moeite vindt ik. Beetje alles minimaal besproken want kleine loopt om me heen hahah. Cadeautje dus ook maar even ingepakt gelaten ;-))
Maar test was nog positief

Terug
Bovenaan