Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

@MissM: goed bezig! Ik wil het ook weer doen zodra ik kan:) ik heb in juni een wk kunnen doneren. Hoe oud is je zoontje ook alweer? Praat hij al veel (na)?

3,5 dus hij snapt alles haha en weet dat er baby's in buiken groeien enz. Maar hij vroeg alleen wat is dat toen zei ik bakken oke en ging ie verder spelen haha

Hahahahaha Juistt E-day!!

Ik krijg steeds meer de zenuwen man brrr

@mism
Fijn hè nog zo'n positieve test :-D

Ik had bij de eerste iui een eitje... Die hun niet gezien hadden... Er zat op 1 moment 5 dagen tussen de volgende echo wat dus teveel was... Ik gaf bij dat bezoek aan dat ik een eisprong had... Die echosopist zei Nee hoor mw dat kan niet... Dus ik zeg Jawel dat voel ik! Weer Nee mw kijk hier op de echo een eitje van 10 mm en die groeit niet verder... Owke nou raar... Dus vervolgens dosering omhoog gegooid en de week erop weer... Ondertussen was ik al bevrucht en toen kreeg ik 10 dagen pillen om ongesteld te worden... Dus vanaf mijn eisprong heb ik 14 dagen ruim hormonen gespoten en nog die tien dagen die pillen... Je kunt me veel zeggen maar dat kan gewoon nooit goed geweest zijn... Tuurlijk geeft het ziekenhuis dat niet toe maar de poging erna werd ik veel vaker gezien voor een echo en keken ze uitgebreider .. Dus ja vertel mij maar of het dan mij fout is geweest of een fout in het kindje? Ik denk dat die troep de groei belemmerd heeft...

Oké dames...
Ik heb een echo gehad en het blijkt dat ik minder ver ben als dat ik dacht... Natuurlijk kan mijn lichaam zich weer eens niet aan standaarden houden pfff
Volgens het beeld was ik pas 5 weken en maximaal 2 dagen... Ze zei wel dat alles er verder prima uitzag.. Hopelijk zien ze dinsdag in het ziekenhuis wel een kloppend hartje want ja dat heb ik nu niet gezien natuurlijk...

Jeetje wat stelt deze baby mij op de proef zeg halleluja... Mijn moeder zei al mens het zit er en komt allemaal goed, tuurlijk ga ik positief blijven maar het blijft raar... Die vrouw zei ook van ik denk dat jij spontaan zwanger bent geraakt ipv de iui...
Nou dat zou grappig zijn!

Dus dames nog even geduld voordat ik met een glimlach kan zeggen ja ik heb een hartje gezien...

Liefss

Dat scheelt dan 9 dagen met je eigen berekening? Het kan hoor. Ik had met de oudste ook 8 dagen verschil. Ondanks dat er ook timing was. Maar goed, ik zou gewoon even van de echo van het ziekenhuis uitgaan. Dus nog even geduld meid.

Terug
Bovenaan