Hallo dames daar ben ik maar weer eens... Gisteren ook een poging gedaan op de computer van mijn schoonouders, maar nadat ik een heel verhaal had getypt kon ik hem weer niet plaatsen!! Ik vind het echt een ramp.. Het is dat ik jullie zo lief vind maar voor het forum zou ik hier niet blijven. Veel te veel gedoe!!
@annemarie31 jammer dat je minder ver bent dan je had gedacht. Maar zoals de rest ook zei, je bent zwanger (en dus niet schijnzwanger!), geniet van de extra bevestiging, en ik heb goede hoop voor je dat je dinsdag een hartje ziet kloppen!
@sollune hmmm seks nu ik weet dat ik zwanger ben? De zin is er wel hoor... Maar voel me lichamelijk vaak echt niet oke genoeg! Ben sinds een dag of 3 echt misselijk, van 'smorgens vroeg tot 'savonds laat, wel met momenten ertussen dat ik even niet misselijk ben maar vervelend is het wel.. tot nu toe niet spugen maar gisteravond voor de zekerheid een emmer naast het bed gezet. Vond het de eerste keer nadat ik wist dat ik zwanger was ook erg spannend moet ik toegeven! Weet natuurlijk wel dat het geen kwaad kan maar toch... Het idee!
@vitanova79 goed idee zo'n lijstje... ik kan omdat ik ook minder actief ben ook echt niet alles bijhouden.. je vroeg naar mijn cyclus na mijn miskraam.. gek genoeg was die vrijwel meteen weer op orde. Ik kreeg een miskraam bij 5 weken misschien scheelt dat? Ik heb 3 of 4 dagen flink gebloed maar had 14 dagen daarna mijn eisprong en nog eens 14 dagen daarna mijn menstruatie. Ik hoop dat het bij jou ook snel weer een beetje op orde is daar. Ik gebruikte trouwens ook de ovulatietesten van kruidvat. Heb ze niet iedere ronde gebruikt omdat ik hem op een gegeven moment gewoon herkende.