Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ja klopt... Moet ook zeggen heb op 20 juli nog een clear blue gedaan die gaf toen 3+ aan.. Dus het kan wel op zich... Ik hoop dinsdag iig groei te zien... Ja ik herinner dat verhaal van jou idd alleen teste ik dus op 5 juli (eigenlijk eerder) positief met de digitale... Op 7 juli gaf de clear blue digitale 2-3 weken aan en 13 dagen later 3+...ach er zit iig iets dat was wel te zien... Ik wacht braaf af... :)

Oh...je geduld wordt zèker op de proef gesteld, Annemarie...! Mr dit was de zoveelste bevestiging dat je ècht zwanger bent en dus nu op nr een ♡slagje op dinsdag,...heel veel sterkte met wachten!!!

Pfff wat jammer Annemarie maar ja er zit idd wel een iniminie klein baby'tje en t hartje wordt nu gemaakt! Hoop dat t dinsdag klopt! Dan lopen we even ver denk ik!
Oh ben zo misselijk nu dat jk denk om me ziek te melden... Pff en hoofdpijn. Zo maart die kleine naar de creche brengen kijken of dat lukt. Nergens last van toen ik op stond nam zon mama vitamine pil Miss is dat het. M'n kwark met fruit laat ik idgv staan blegh

@ vitanova
Ja dat is waar zwanger ben in sowieso :)
Nu op naar dinsdag en dan een hartslag graag!

@mism
Ja dat klopt en ik moet zeggen dat ik sinds gisteren ook gruwelijk misselijk ben en op dit moment nog steeds... Dus ook ik eet amper... Lig nu nog op bed... K heb ook rugpijn onderin mijn rug... Maar als dat gewoon goede tekens zijn prima dan neem ik het voor lief :-D

Ik snap dat je zo niet kunt werken hoor ik zie dat ook niet zitten straks... Heb nu nog ruim een week vakantie en dan weer volop weken.. Ergens baal ik want nu moet ik nog langer mijn mond houden op het werk Pfff ach ja...

Fijne dag vandaag liefs
Annemarie

@MissM en
@annemarie31: ik heb wel eens gelezen dat als je s ochtends zo misselijk bent, het kan helpen als je savonds je vitaminen slikt. En voordat je opstaat crackers eten zou ook helpen... Sterkte!

@ vitanova
Thankss voor de tip idd crackers eten helpt wel :)
Volkoren crackers van lu die vallen over het algemeen goed!
Nu voel ik me weer prima overigens.. Ik moet ook zeggen het zal wel door de warmte versterken denk ik :)

Xxxx

Hallo dames daar ben ik maar weer eens... Gisteren ook een poging gedaan op de computer van mijn schoonouders, maar nadat ik een heel verhaal had getypt kon ik hem weer niet plaatsen!! Ik vind het echt een ramp.. Het is dat ik jullie zo lief vind maar voor het forum zou ik hier niet blijven. Veel te veel gedoe!!
@annemarie31 jammer dat je minder ver bent dan je had gedacht. Maar zoals de rest ook zei, je bent zwanger (en dus niet schijnzwanger!), geniet van de extra bevestiging, en ik heb goede hoop voor je dat je dinsdag een hartje ziet kloppen!
@sollune hmmm seks nu ik weet dat ik zwanger ben? De zin is er wel hoor... Maar voel me lichamelijk vaak echt niet oke genoeg! Ben sinds een dag of 3 echt misselijk, van 'smorgens vroeg tot 'savonds laat, wel met momenten ertussen dat ik even niet misselijk ben maar vervelend is het wel.. tot nu toe niet spugen maar gisteravond voor de zekerheid een emmer naast het bed gezet. Vond het de eerste keer nadat ik wist dat ik zwanger was ook erg spannend moet ik toegeven! Weet natuurlijk wel dat het geen kwaad kan maar toch... Het idee!
@vitanova79 goed idee zo'n lijstje... ik kan omdat ik ook minder actief ben ook echt niet alles bijhouden.. je vroeg naar mijn cyclus na mijn miskraam.. gek genoeg was die vrijwel meteen weer op orde. Ik kreeg een miskraam bij 5 weken misschien scheelt dat? Ik heb 3 of 4 dagen flink gebloed maar had 14 dagen daarna mijn eisprong en nog eens 14 dagen daarna mijn menstruatie. Ik hoop dat het bij jou ook snel weer een beetje op orde is daar. Ik gebruikte trouwens ook de ovulatietesten van kruidvat. Heb ze niet iedere ronde gebruikt omdat ik hem op een gegeven moment gewoon herkende.

AH annemarie, nou maar je bent gewoon lekker zwanger hoor en hopelijk ga je dinsdag naar een hartslagje luisteren xx

En MissM misselijk, nja inderdaad als het niet gaat altijd ziek melden hoor

So ik had deze week weer mn ovulatie (zelfde symptomen als de vorige keer)
alleen nu bleef ik gewoon 4/5 dagen steken houden rechtsonder en daarna in t midden van m'n buik en onderrug. Herkennen jullie dat dat zo blijft hangen??
Had ik de eerste keer nl niet.

Ow ehm, ik heb vakantie!! Zo fijn! Meteen aan t opruimen geslagen en m'n sapcentrifuge tevoorschijn gehaald om weer heerlijke sapjes en smoothies te maken (in de vakantie gaat dat altijd meer kriebelen) mmm.

En Nonna jij ook al misselijk.. Lijkt me zo vervelend..
Maar nou ben ik nog steeds benieuwd hoe je zwangere vriendin reageerde ;)

Liefs

Terug
Bovenaan