Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Zo ga dat echte doen die vitamines savonds.... HEb geslapen tot 12 uur zo lekker! Nu lekker op de bank m'n ontbijt kunnen eten!
Balen he van dat forum.

Trouwens sollune ik had ook na m'n eisprong last van m'n buik. Eerst gewoon last later wat steken afentoe aan de zijkant en dot bleef eigenlijk was bij mij een goed teken... Ik duim voor je!
Heerlijk he die sapjes.... Ik hou der ook. Van!

En ehm, tis echt zo'n onderwerp.. Maar heb ook veel afscheiding sindsdien.. Oh klinkt echt lekker altijd maar t loopt er echt zo uit.. Pff hoop dat niks raars is haha :/

@nonna1988
Thanks mop :) Komt vast goed!
@sollune
Dank je wel... Ennuh ik heb nu ook superveel afscheiding echt bizar... Daarom denk ik ook soms ineens van Helloww wat is dat wat ik voel lopen? :p

Wie weet hihi

Nou echt he hier nog een.... Denk soms hallo ben ik incontinent ofzo hahaha gênant!

Oww dat ligt niet aan mij dan Hahahahaha
Zwangere dames die kwaaltjes bij jullie nemen die soms ff wat af en komen die dan terug? Bij mij wel namelijk... Ik heb meestal pas in de middag ff echt zere boobs verder bijna niet... Vandaag viel het heel erg moe zijn ook mee.. Nu zal ik me wel dingen gaan inbeelden vanwege de echo gisteren... Stom dat je toch zo in elkaar zit... Loslaten zou een goede optie zijn en ik probeer het echt alleen lukt het niet helemaal...

Vandaag is bijna tot zijn einde en ik heb een volgepland druk en leuk weekend, dan is het nog maar 1,5 dag tot aan de Tweede echo... Is it tuesday yet hihi

Haha oké, meer lekkende vrouwen :D
Gewoon een slipje extra voor onderweg :p

Ik wil niet heel pessimistisch zijn hoor, maar reken dinsdag nog maar niet op een hartje. Je zou volgens de echo van gisteren in principe 5 weken en 2 dagen zijn. Dan zou je dinsdag op 6 weken precies zitten. Het hartje begint ergens tussen week 6 en 7. Dus zou erg vroeg zijn.

Terug
Bovenaan