Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Goedemorgen lieve meiden,

Hoi Daantj, ik heb je inderdaad al eens voorbij zien komen :) welkom hier en succes voor een tweede. Hoe gaat t met je dochtertje?

En supertje toch jammer hoor..

Haha vitanova gister was inderdaad een fijne afleiding! Uiteindelijk zijn we bij de hoge Veluwe beland en lekker gefietst daar :D heerlijk uitwaaien en kletsen.

Hoop inderdaad dat m'n droom uitkomt hihi.. Thanks voor t duimen.

Ik drink eigenlijk ook geen druppel meer omdat je eisprong inderdaad uit kan blijven, al kan t vlak voor je nod geen kwaad mocht er iets zitten, wat supertje al zegt. Ik mis t ook niet door al die 0,0 drankjes die heerlijk zomers smaken ja! De rode radler mmm. Maar verder dronk ik drink ik toch t liefste water.

En MissM afgevallen?? Hihi. Hoor je vaker dat je het alleen zelf ziet. Ik had n collega die ook steeds dunner leek te worden, twee weken later kregen we te horen dat ze zwanger was!

Nou, maar weer veel afleiding zoeken vandaag :)

Fijne dag xx

Mogguh dames (schandalig laat weer wakker haha)

@mism
Grappig hè dat collega's dat zeggen... Ik kwam gisteren een bekende tegen die zei meisje je bent echt afgevallen hè ik zie het aan je gezicht! *proest* kwam niet meer bij nu ben ik ook 2,5 kg lichter omdat ik zo weinig eet maar niet dat je denkt whoohooo XD

@vitanova
Ik. Wil die duimen wel eens zien van jou hahahha! Ik drink ook al eeuwen niet meer nooit wat om gegeven en idd die radler 0.0% is zo lekker en de rosé ook!

@sollune
Ja ook ik had zo'n droom nogmaals dus je weet het hè hihi
Hoe voel je je van daag???

Ik ga nu ontbijt maken voor mijn vrienden en daarna zwemspullen pakken en naar de galderse meren in breda is heerlijk zwemmen daar ook met kids:)

Nou sollune echt respect dat je nog niet getest hebt!! Morgen toch hè?? :p

Liefsss

Haha als m'n man t goed vindt ga ik testen haha. Hij is gewoon bang dat de test niet 100% is, en aangezien hij intussen staat te springen om een zwangerschap gaat t voor hem zo tegenvallen als t niet zo blijkt te zijn.
Maar t zou me denk ik wel meer rust geven als ik meer weet. Zelfs als t niet zo is, maar dan moet ik denk ik even de dokter bellen over mn rug haha. Verder voel ik me ok. Kheb al drie dagen geen zin in m'n koffietje sochtends en ontbijt maar met een smoothie, dat valt t beste blijkbaar! (Wie weet is t de hitte)

Fijne dag en lekker zwemmen!

Gewoon testen morgen.... ;-)) ik had ook 1 dag voor m'n nod getest... En bij jou wijst ook alles erop... Dan weet je t in iedergeval. Mocht ie negatief zijn en je wordt niet ongesteld kan je altijd nog dinsdag nog een keer testen!!!
Spannend.

Ik val wat af en kom weer wat aan... Schommelt heel erg afgelopen weken.

Hoe zat t bij jou MissM qua steken. Ik heb de ene keer links en rechts bij mn onderrug dan alleen links dan alleen rechts, dan links voor richting m'n lies, dan denk ik heejj steken zijn weg, maar paar uur later zijn ze er weer.
Misschien zeg ik morgen vroeg gewoon sorry ik moet echt nu testen. Haha. Ik begon er net over zegt ie of je nou morgen of maandag test maakt toch niet uit? Ik zo, nou zeker wel 1 dag minder in spanning haha.

Behalve dat het je misschien weer een test voor niks gebruikt. En als je licht positief test ben je nog niks wijzer. Dan wordt de twijfel alleen maar sterker. En geloof mij maar, ik praat inmiddels met veel ervaring.

Ik had steken in m'n buik links en rechts en heel laag.
Ik had een action test. Ik begrijp wat supertje bedoeld ik heb niet zo lang ervaring natuurlijk dus makkelijk praten.

Ja dat is ook weer zo supertje..
Misschien beter wachten of ik maandag ongesteld word. En daarna testen.

Terug
Bovenaan