Oh balen zeg, supertje:-( hopelijk heb je gauw meer duidelijkheid en natuurlijk duim ik mee dat het de positieve variant mag zijn!
Leuke afleidingstactiek hanteren jullie sollune.enneh.... Binnen dit topic zijn dergelijke dromen al meerdere malen voorspellers gebleken (vlgs bij ook bij nonna1988 en/of MissM) dus ik hoop en duim dat die trend doorzet!;-) ik creeer nog wat eelt op mijn duimen voor je.....
Welkom inderdaad Daantje12 en goodluck! Je weet iig al dat jullie t kunnen!;-)
Heb je jezelf al bijgeschreven op t nod-lijstje?
'Gebruiker 182705' geniet maar lekker van je vakantie. Ik vroeg me t zelfde af... Ook al deel je nog geen bloed in t begin, alcohol is naar t schijnt wel van invloed op je vruchtbaarheid (rijping eicellen? Innesteling evt. bevrucht eitje?). Omdat ik al 34 ben wil ik het lot niet meer tarten dan nodig is en laat ik over t algemeen alcohol gewoon staan onder het mom 'al schaadt t niet, het baat vast ook niet' en ik mis t gewoon ook niet echt (zeker niet met al die lekkere 0% biertjes en ......TIP , DAMES (!!!) : de alcoholvrije rosé van Faber, verkrijgbaar bij gall & gall á € 4,50 of zoiets is ook lekker!!!).
Nou ... s kijken of ik kan slapen!🙂 groetjes!!!!