Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Welkom terug gebruiker 182705!

Hoe was je vakantie verder??

Groetjes

Welkom daantje en succes!

@annemarie ach het blijft toch pcos he. We zijn er onderhand wel aan gewend......
Had mijn Nod al 3 dagen langer gezet dan de laatste cyclus. Maar weet dat als er 1 van de linkereierstok moet komen, het langer duurt. Dat is zelfs met stimulatie zo. Dus het zal komend jaar wel een afwisseling worden van lange en korte cyclussen.

Ik vraag mij af hoe erg het is om voor je nod wijn te drinken. Kans dat je zwanger bent is aanwezig, maar niet is nog groter lijkt mij. Kansen op internet als 36 jarige is niet super helaas.

Tot de 6 weken is er geen direct bloedcontact. Ik nam gerust een wijntje.

Oh balen zeg, supertje:-( hopelijk heb je gauw meer duidelijkheid en natuurlijk duim ik mee dat het de positieve variant mag zijn!

Leuke afleidingstactiek hanteren jullie sollune.enneh.... Binnen dit topic zijn dergelijke dromen al meerdere malen voorspellers gebleken (vlgs bij ook bij nonna1988 en/of MissM) dus ik hoop en duim dat die trend doorzet!;-) ik creeer nog wat eelt op mijn duimen voor je.....

Welkom inderdaad Daantje12 en goodluck! Je weet iig al dat jullie t kunnen!;-)
Heb je jezelf al bijgeschreven op t nod-lijstje?

'Gebruiker 182705' geniet maar lekker van je vakantie. Ik vroeg me t zelfde af... Ook al deel je nog geen bloed in t begin, alcohol is naar t schijnt wel van invloed op je vruchtbaarheid (rijping eicellen? Innesteling evt. bevrucht eitje?). Omdat ik al 34 ben wil ik het lot niet meer tarten dan nodig is en laat ik over t algemeen alcohol gewoon staan onder het mom 'al schaadt t niet, het baat vast ook niet' en ik mis t gewoon ook niet echt (zeker niet met al die lekkere 0% biertjes en ......TIP , DAMES (!!!) : de alcoholvrije rosé van Faber, verkrijgbaar bij gall & gall á € 4,50 of zoiets is ook lekker!!!).

Nou ... s kijken of ik kan slapen!:) groetjes!!!!

Ja klopt bij mij ook de droom die klopte !!!!
Welkom daantje ene gebruiker fijne vakantie nog!
Lekker weekend dames!!!!
Vervelend supertje van je gekke cyclus
Gistere ochtend zei iemand op m'n werk, ben je nou nog meer afgevallen? Ik zei nee hoor, oh je ziet het cht goed vooral bij je buik hahaha.... Dat was wel ff fijn aangezien ik vind dat ik al n mega buik heb voor 7w zwangerschap hahaha .... Met name savonds pfff maar valt dus alleen mij en manlie op.

Ik zal mezelf er zo bijzetten Vitanova. Weet niet precies wanneer mijn NOD zal zijn, beetje een schatting dus..
Sollune voor jou wordt het nu wel heel spannend zeg, het is al zaterdag! Wie weet is die droom bij jou ook voorspellend.
En supertje, vervelend dat je cyclus zo van slag is. Nog geen teken van menstruatie?
Fijne vakantie gebruiker182705!

Terug
Bovenaan