Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Tja.... Beslissen moet je t zelf.... T blijft spannend. Ook al wordt je niet ongesteld maandag kan t nogsteeds negatief zijn... Lichamen houden ons wel vaker voor de gek... Maar kan ook zowaar al mogen positief zijn ;-€) ik duim voor ne

Beslissen moet je ook zelf! Ik snap supertje wel ik heb ook vaak zat getest en er was dan bij mij nooit iets positiefs overigens, maar het gebeurd wel eens dat je iets vroegs opspoort wat alsnog mis gaat...

Blijf erbij dat ik je symptomen wel overduidelijk vind:)

Zwemmen was best lekker zeg :-D

Fijne avond ladies

Liefs

Zie nu dat het er wel heel pessimistisch staat. Zo bedoelde ik het niet. Maar de licht positieve test voor NOD en een dag later dan normaal toch nog ongesteld worden ligt me nog vers in mijn geheugen. En had toen ook kwaaltjes. Zere borsten, misselijkheid, trekkend gevoel in mijn buik. Had achteraf liever niet geweten dat ik die positieve test had. Ik test normaal pas als ik overtijd ben. Voor mezelf is dat toch de betere optie. Overigens heb ik wel fijne digitale testen gevonden. Met 3 testen en een stuk voordeliger dan de clear blue. To bé no bé.

Ik vind het moeilijk om niks te zeggen tegen jullie, wilde eerst morgen afwachten, maar wat er ook gebeurt ik wil het toch even kwijt...
Ik heb vanochtend toch een test gedaan na een rusteloze nacht: positief

We waren er stil van en uiteraard niet meer kunnen slapen haha.
We hopen ontzettend dat dit goed blijft gaan, want man wat voelen we ons nu al gezegend. Maar nog even morgen afwachten.. Voor nu, een klein vreugde sprongetje :)

Yessss!!!
Ik zei het toch!!
Kon ook haast niet anders gefeliciteerd lieve schat!
Probeer gewoon heerlijk te genieten en laat alles op je af komen (wordt moeilijker dan je denkt!) maar wat er ook gebeurd (dit gaat gewoon goed klaar uit) ik en ik denk de rest ook zijn er voor jou :-D

Hele grote knuffel!!!

Liefs

Ik moet meteen janken door je reactie haha pfoeee thanks lieve schat.

Wat een onwerkelijk gevoel is dit zeg..

Terug
Bovenaan