Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Annemarie geen dingen meer lezen die irritatie opwekken!

En eh vitanova en annemarie, ik heb vannacht zo'n reële droom gehad dat ik zwanger bleek te zijn.. Pfff. Was niet normaal, (Droom al 1,5 week sowieso echt mega veel en hard over vanalles) dat ik bijna wilde testen. Maar m'n vriend houdt me tegen. Hij zegt, nu test ie toch niet voor 99% (kruidvat). Even volhouden dus :\
Nog iets stoms, ik moet echt iedere dag m'n haar wassen zo snel wordt t voort vettig.
Nou, maak me gek..

@sollune

Je hebt helemaal gelijk!!
Maar Jeetje Hahaha Ik ga je zenuwen nog iets opvoeren...
Mijn haar is sinds ik zwanger ben hopeloos... Slap en idd snel vet :p

En als je die droom hebt je weet het hè ik had dat ook ben nu over 2 dagen al 8 weken!
Dat jij zo goed luistert naar je vent hahahah Ikke was stront eigenwijs maar ik had ook een licht positieve test 2 dagen voor nod en vier dagen voor ik van het ziekenhuis mocht testen...
Dus ik snap hem wel...
Jeetje wat een geduim hier van mij hihi

Vind het wel serieus grappig ik heb het topic aangemaakt met super lieve meiden en er hebben leuke dames zich later toegevoegd en bijna allemaal tellen we stuk voor stuk aan... Bizar :)

O m g annemarie hahaha. Pff, misschien ga ik zondag testen haha.
Lief! Maar pas op dat je duimen heel blijven he! :p

We gaan zo de auto in en crossen even ergens heen ter afleiding, als we ergens samen goed in zijn is dat de auto in, doelloos rijden, radio aan en mega hard meeblèren haha.

En wat je zegt inderdaad.. Super hè :)

Xx

Oww heerlijk ff meebleren idd hahaha i like!!

Geniet ervan ik heb vandaag gepoetst zo goed als en krijg vanaaf logees uit Leiden... Ben net de douche uit zodat we fris en fruitig kunnen boodschappen doen (bah)

Spreek je later hihi

Liefsss xxx

Nou wat ik al vermoedde, cyclus van slag. Negatieve test en geen menstruatie te bekennen.

Hoi allemaal, als dat mag wil ik me ook graag aansluiten bij dit forum..
Ik heb al een keer op een andere topic gereageerd en lees sindsdien zo af en toe al mee. Ten eerste gefeliciteerd voor de zwangeren hier! Leuk om iedereens verhalen te lezen en om te zien hoe jullie zo met elkaar mee leven.
Zal me even voorstellen.. Ik ben 26 en al trotse mama van een dochtertje van bijna 9 maanden. Bij een heel onregelmatige cyclus was ik de eerste keer toch al na 9 maanden zwanger. We hebben besloten om nu voor een tweede te gaan, dus weer heel spannend!

Jammer supertje!!
Nu weer afwachten dan...

Welkom daantje12 :)

Heel veel succes met je missie :-D

Liefs Annemarie

Zo, vakantie doet goed!! Geen eisprong gevoeld, maar afwachten weer. Ronde 3, 14/8 nod, meer mensen die wachten?

Terug
Bovenaan