Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ja wat leuk sollune! Van harte gefeliciteerd!! Toch een voorspellende droom gehad ;-)

Annemarie jij ook hoor!

Ja erg hè MissM die dromen hihi, dank je wel hoor..

Inderdaad tuinier, we zijn ook nog niet heel uitbundig geweest, voelde me echt in een waas vandaag, alsof ik droomde. Maar dank je wel. Was vandaag al vrij vroeg (dus vrij snel na de test) met vriendinnen weg, pfoe, dat was ineens gek haha, om iets wat je stiekem wel wilt delen wat je nog niet "kan" delen. En je je van binnen heel afwezig voelt.

En bedankt Daantje en An :)

Hoop dat ik eind deze week vol enthousiasme kan reageren

Jullie zijn lief!

Ow Annemarie snap je verwardheid, vanaf vitanova staat er bij mij ineens ronde 20 ipv 2.. Raar, maar klopt dus niet

En daar us Spuit 11 hahaha kom er nu pas aan toe hier in te loggen en vervolgens heel blij te worden: @sollune gefeliciteerd! Ik ben supee blij voor je/ jullie en wens je een heel voorspoedige zwangerschap:) het kon inderdaad ook haast niet missen! Nu lekker genieten van deze bijzondere tijd hoor!!!

Wat annemarie zegt klopt als een bus: we zijn er hier ALTIJD voor elkaar en ik vind t ook een heel bijzonder iets om te ervaren. Ik begeef me normaal nooit op fora maar het is zo fijn om hier mooie en moeilijke dingen met elkaar te kunnen delen en begrip en steun bij elkaar te vinden omdat we ons door de grote wens die we met zn allen delen goed in elkaar kunnen verplaatsen.

De zwangeren moeten nu trouwens toch maar eens aan ons niet-zwangeren vertellen waar we zo'n droom kunnen bestellen!!!;-D

Sorry trouwens nog voor de verwardheid die ik kennelijk veroorzaakt heb....! Zal verkeerd zijn gegaan bij een copy paste actie va mijn tel.
Was uiteraard niet mijn bedoeling.

Deze week weer 3 nods
Toch...
Ik zal wat dromen bestellen ;-))
Supertje hoe is het met jou.? Nog steeds geen tekenen!?
Was lekker weer e gisteren? Wij zijn lekker naar t strand geweest! Vandaag nog vrij even wassen maar... Als ik mezel van de bank kan trekken haha
Fijne dag x

H e balen zeg supertje.....
Echt rot zon onregelmatige cyclus. Weet er alles van. Mede daardoor kwam ik er bij m'n eerste pas na 7 weken achter dat ik zwanger was... Geen zin meer in zo veel negatieve testen.
Hopelijk is je Nacontrolle idgv goed.
Dikke knuf

Terug
Bovenaan