Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Supertje, ik vind `t zo rot voor je!! Gun `t je zo!!
@MissM: bestel je er ook eentje voor mij? ;)

Dank je hoor vitanova, maar durf nog niet heel enthousiast te zijn :)
En wat je zegt klopt zeker, super lieve dames hier, echt heel fijn.
Geeft niet trouwens hoor, maar dacht huh? Hoe komt Annemarie ineens aan 20 mnd, dus no worries, zie dat supertje t heeft bijgewerkt (dat zwanger erbij zetten durfde ik nog niet maar niet erg dat t er staat hoor, hopelijk blijft t zo :))
Wel balen hé trouwens..

Leuk MissM naar t strand, wij zijn gister met de meiden uiteindelijk ook hier aan het water belandt, heerlijk en savonds bij t pannenkoeken restaurant gegeten :D
Ik moet ook al de hele week wassen maar zo geen zin, manlief doet t nu, fijnnn. (We zijn allebei niet goed met de was doen haha)

Ik bestel dan wel mee de dromen haha, hoe meer hoe beter :)

PS ik moet echt een nieuw ontbijt gaan bedenken, brood gaat m'n strot niet meer en en ik houd echt van brood..

@nonna1988 hoe gaat t met jou??
(Ziet er stom uit dat @ hele namen gedoe maar dan krijg je geloof ik mail he? Haha)
Zo balen dat jij t niet meer via je telefoon kan! Nog gemaild daarover?
Liefs!

Hallo allemaal,

Ik ben weer terug van vakantie, heerlijk twee weken even met z`n drietjes erop uit geweest. Ontzettend mooi weer gehad en leuke dingen gedaan. Klein dompertje was gister, werd ik ongesteld. Deze cyclus een week korter dan de vorige. Op naar de volgende ronde!!!!

Hoe gaat het verder met jullie?

Ik zie inderdaad net je verandering.. Balen.. Dus je gaat nu je derde ronde in toch? Een week korter.. Dan is het inderdaad een domper.. Op naar de volgende ronde Berna!
Hoe was je vakantie verder?

@BO 1981 ... balen, zeg! maar je hebt gelukkig een fijne vakantie gehad:) Zo'n vroege menstruatie is natuurlijk irritant gezien de onregelmatigheid (hopelijk blijft dat niet lang zo) maar vd andere kant: beter een kortere cyclus dan een langere als t je deze ronde toch niet gegeven is zwanger te worden, want dan kun je iig gauw door nr de volgende ronde... en nwe ronde=nwe kans!

@sollune ik snap je voorzichtige blijheid . Het komt misschien wat zweverig over maar ik zelf probeer (wijzer geworden doordat ik mezelf een paar keer behoorlijk ben tegengekomen) inmiddels zo bewust mogelijk in t hier en nu te staan. Daarbij mag of eigenlijk hoort er voor elke emotie plaats te zijn.... juist als je goed voor jezelf wilt zijn! Ik wil niemand voorschrijven wat ie wel/ niet moet doen (en twijfelde daarom of ik t volgende zou schrijven....) maar ik kan wel mijn eigen (o.a. miskraam-)ervaring delen en daarmee denk ik dat t niet helpt om, in een poging tot zelfbescherming voor als t later eventueel toch mis zou gaan, nu je blijheid maar vast te temperen; je onthoud jezelf iets moois terwijl t je verdriet denk ik niet kleiner maakt als t dan toch mis gaat en ècht,... die kans is veel kleiner dan dat t goed gaat!!! En als t al mis zou gaan, dan mag (/hoort) er (denk ik) ook plek (te) zijn voor t verdriet vanwege de teleurstelling van t verlies. Feit= je hebt niet megavroeg getest en bent NU zwanger.. !!!.;-D. Een zwangerschap is per definitie heel spannend en anders is er denk ik continu wel wat onzekerheid die zorgen meebrengt die je blijheid in de weg staan. Onzekerheid hoeft niet in plaats van blijheid te komen, het kan denk ik heel goed naast elkaar bestaan. Ik hoop uiteraard dat je kostganger lekker zijn tijd uitzit en dat je t jezelf toestaat om er samen met je vent lekker van te genieten:)

Vitanova wat ben je toch een heerlijk mens. Super lief jouw woorden.
Ik snap je ook zeker. Ik ben iemand die onwijs leeft bij de dag, veel nadenkt, oprecht kan genieten van mooie dingen, maar op één of andere manier, door het vele nadenken, kan ik ook denken dat als ik bijvoorbeeld nu heel enthousiast ga zijn ik het juist op me afroep.. Snap je? Ik ben een super positief mens (denk juist door een hoop ongevraagde ellende), maar kan het gewoon bijna niet geloven dat dit mij/ons mag overkomen en dat terwijl ik voor het eerst in m'n leven het geluk heb gevonden en dat alles gewoon (en heel sterk de liefde) gewoon fijn voelt en echt enórm fijn. Dus dit zou juist weer zo'n gevoel moeten geven. Maar omdat dit zo iets ultiems is, is het gewoon bijna niet te geloven, dat ik dit, met mijn grote liefde, in mijn nu ontzettend fijne leventje mee mag maken. Vandaar denk ik even mijn terughoudendheid. Maar het besef zal deze week vast komen. En kan ik me vreselijk gelukkig gaan voelen zonder angst :)
Maar super bedankt voor je positiviteit!

Ik ben ook nog heel voorzichtig blij hoor... Eerst maar een echo. Ha dat bij de eerste helemaal niet maar denk nu ook uit veiligheid voor m'n kleintje dat ik nog niet wil dat hij het weet.
Dikke kus

Terug
Bovenaan