Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Kan me voorstellen MissM, is toch wat lastig uitleggen. Wanneer is jouw echo?

Ik snap jou heeel goed @sollune! Fijn dat t dan nu allemaal lekker gaat. Soms bestaat t ultieme geluk ècht!;-)

En tja...MissM... zo'n kleintje... dan brengt een zwangerschap inderdaad natuurlijk ook weer andere aandachtspunten met zich mee.

Jeeee @sollune gefeliciteerd wat een goed nieuws!! Ik heb de afgelopen dagen wel meegelezen (dat gaat wel via de telefoon) en ik had ook goede hoop voor je met al die vage klachten!! Ik snap helemaal je terughoudendheid het is ook zo iets moois dat het bijna niet te geloven is. Wij beseften het ook pas écht na de eerste echo. Als je het mensen vertelt en je krijgt kleine cadeautjes... toen pas dacht ik; jeetje ik ben gewoon écht zwanger! Heb je al een verloskundige gebeld? Ik ben benieuwd wanneer je voor je eerste echo mag! Dat jij er trouwens aan denkt mij een berichtje te sturen, terwijl je zo op een roze wolk zit, heel erg lief dankjewel! Met mij gaat het goed hoor. Ik ben niet meer zo misselijk gelukkig, af en toe met vlagen, dat scheelt echt een hoop. Ik was eerst meteen bang omdat ik niet meer misselijk was. Want hoe vervelend ook, het geeft je wel echt het gevoel dat je zwanger bent. Nu twijfel ik af en toe, zeker met de echo van morgen in het vooruitzicht. Dan denk ik, gaat alles wel goed, ik voel me niet misselijk, doen mijn borsten nog wel pijn, ruik ik nog zo sterk... Slopend die eerste weken vind ik ze.
Maar toen ik gisteren het stuk van @vitanova79 las, besefte ik dat ze gelijk heeft en dat ik moet proberen er van te genieten, de pijn zal niet minder zijn als ik nu niet geniet. Dus dankjewel daarvoor vitanova! Wat trouwens toevallig is, hier in de buurt zit een verloskundigepraktijk die vitanova heet!
Ik denk veel aan jullie en het forum, en lees veel bij op mijn telefoon maar helaas kan ik daar geen berichten mee versturen. Ik heb maar weinig tijd om steeds achter de computer te kruipen dus vandaar dat jullie niet meer zoveel van me horen. Maar ik leef mee met jullie allemaal, de inmiddels zwangeren, maar ook degene die net weer een nieuwe ronde ingaan of zitten te wachten op de nod.
Veel liefs.

Beste vaders en moeders,
Ik ben bezig met een afstudeeronderzoek onder ouders met kinderen in de leeftijdscategorie 4 t/m 12 jaar. Het onderzoek gaat over mediagebruik en zoekgedrag. Dit doe ik in vorm van een enquête. Door mee te doen aan de enquête maakt u ook nog eens kans op een Dinerbon twv €50,-. De enquête neemt slecht enkele minuten in beslag en u zou mij daar enorm mee helpen.Door op de onderstaande link te openen in uw browser komt u automatisch bij de enquête.
Link: https://www.enquetesmaken.com/s/dfc2588
Alvast bedankt!
Marieke

Nog even @sollune en @nonna1988- ik word hier een beetje verlegen van jullie reacties op mijn bericht.

Fijn dat je er wat aan hebt gehad nonna. Doet me goed:) wanneer is je echo?
Tja dat vitanova is toevallig en ook weer niet hè! haha:) toen ik een alias moest verzinnen vroeg ik me af hoe je ' nieuw leven' kon vertalen...het was een beetje een gok want ik dacht dat dit t wel eens in het latijn/italiaans zou kunnen zijn (vond t wel goed klinken) maar ik was een beetje lui en heb t volgens mij niet eens gegoogeld dus voor t zelfde geld zat ik er naast:)
Goed om te weten dat je ons niet zo maar in de steek laat maar daar ging ik ook niet van uit:)

Liefs!

Ha dames!

Ff een berichtje van mij :)
@bo1981
Welkom terug van je vakantie alles gaat goed hier!

@nonna1988
Meid wat herken ik mezelf in jouw berichtje... Ik zit nog steeds in mijn boobs te knijpen over de gehele dag, vraag mezelf af of ik idd nog sterk genoeg ruik (maar dan draai ik zo'n pot open van moeders voor moeders en dan kokhals ik en denk ik Ow jaaa!), ik heb zelfs dit is echt heel eerlijk van me en ik schaam me diep nog een keer getest afgelopen zondag op een clear blue met zo'n plusje...
Ja natuurlijk een duidelijk plusje maar je leest ook dat er nu veel hcg in je urine zit en dat sommige testen dat niet aan kunnen en lichter resultaat kunnen geven... Allemaal van die dingen waarvan ik denk mens laat het los je kunt er niks aan veranderen!

Daarom waren vitanova har woorden zeker doortastend, alleen wel moeilijker dan ik dacht... Ik probeer het echt maar betrap mezelf erop dat ik reuze blij ben als ik mijn borsten pijn voel doen of dat ik doodmoe zit te knikkebollen...

Nog wachten tot 20 augustus dan heb ik de 10 weken en 4 dagen echo... Bijna richting de 12 weken... Nog nooit de afgelopen 2 jaar kropen de dagen zo ontzettend langzaam voorbij...

Nou meiden ik vergeet er vast weer een hoop waarop ik niet terug reageer sorry daarvoor!

@sollune heb je nog een keertje getest!? Vast en zeker een dikke positieve test??

Liefss

Tuurlijk denk ik aan jou Nonna. Ben blij dat het goed met je gaat :)
Ik heb nog geen verloskundige gebeld, ook nog geen test gedaan Annemarie, morgen weer en dan ga ik denk ik eerst een huisarts zoeken hier (woon hier nu 1,5 jaar en m'n huisarts heb ik nog steeds in m'n vorige woonplaats..) Ik zit ook echt van, oké, verloskundige bellen, waar vind ik die hoe werkt t allemaal? Ben ik goed verzekerd? Pff haha. Weet ook niet vanaf wanneer je die moet bellen eigenlijk.

Krijgen net een nieuwtje, stelletje van vrienden zeg maar krijgen een kindje, zegt ze ik hoop dat jullie ook snel zijn zijn ze even oud :) oh we moesten op onze tong bijten, maar super leuk.

Aahh schatjes, duurt t onzekere gevoel zo lang.. Ga ik niet trekken hoor! Al proberen we gewoon al op onze manier te genieten van ons geheimpje :)

En Nonna, niet erg dat je weinig reageert, wel fijn al dat je gewoon lekker mee kan lezen en we denken toch wel aan je!

Lieffss knuffel

Hoe voel je je verder sollune? Nog steeds de kwaaltjes die je afgelopen week ook al had? En wat leuk zeg dat je gelijk zwanger bent met vrienden. Wat een toeval en wat leuk en gezellig. Kunnen jullie veel delen samen.

Terug
Bovenaan