Jeeee @sollune gefeliciteerd wat een goed nieuws!! Ik heb de afgelopen dagen wel meegelezen (dat gaat wel via de telefoon) en ik had ook goede hoop voor je met al die vage klachten!! Ik snap helemaal je terughoudendheid het is ook zo iets moois dat het bijna niet te geloven is. Wij beseften het ook pas écht na de eerste echo. Als je het mensen vertelt en je krijgt kleine cadeautjes... toen pas dacht ik; jeetje ik ben gewoon écht zwanger! Heb je al een verloskundige gebeld? Ik ben benieuwd wanneer je voor je eerste echo mag! Dat jij er trouwens aan denkt mij een berichtje te sturen, terwijl je zo op een roze wolk zit, heel erg lief dankjewel! Met mij gaat het goed hoor. Ik ben niet meer zo misselijk gelukkig, af en toe met vlagen, dat scheelt echt een hoop. Ik was eerst meteen bang omdat ik niet meer misselijk was. Want hoe vervelend ook, het geeft je wel echt het gevoel dat je zwanger bent. Nu twijfel ik af en toe, zeker met de echo van morgen in het vooruitzicht. Dan denk ik, gaat alles wel goed, ik voel me niet misselijk, doen mijn borsten nog wel pijn, ruik ik nog zo sterk... Slopend die eerste weken vind ik ze.
Maar toen ik gisteren het stuk van @vitanova79 las, besefte ik dat ze gelijk heeft en dat ik moet proberen er van te genieten, de pijn zal niet minder zijn als ik nu niet geniet. Dus dankjewel daarvoor vitanova! Wat trouwens toevallig is, hier in de buurt zit een verloskundigepraktijk die vitanova heet!
Ik denk veel aan jullie en het forum, en lees veel bij op mijn telefoon maar helaas kan ik daar geen berichten mee versturen. Ik heb maar weinig tijd om steeds achter de computer te kruipen dus vandaar dat jullie niet meer zoveel van me horen. Maar ik leef mee met jullie allemaal, de inmiddels zwangeren, maar ook degene die net weer een nieuwe ronde ingaan of zitten te wachten op de nod.
Veel liefs.