Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ohh das leuk samen zwanger... Toevallig hoorde wij ook van kennissen dat ze 12 w zwanger zijn en die zag ik vandaag. Dus ik zei tegen m'n zoontje dat (hun eerste kindje zit bij m'n zoontje kn de klas we waren toen ook een deel samen zwanger) dat de mama een baby in de buik heeft zegt je ah mama ik wil ook zo graag een baby.... Gelukkig zaten we op de fiets kon jk ff weg slikken.

Pfff mijn buik krijgt nu echt een zwangerschapsvorm en niet gewoon een vet rol bizar he. Miss toch verder dan 7.4. Hoest met de Zwangere buikjes?

Een test doe ik niet meer hoor ik ben nl bang dat t nix uit maak. Beetje vertrouwen Annemarie.... Je hebt al leven gezien komt echt goed! Bijna de 20 ste .... Maar eerst de 12!!!! Hahahah
Ahhh hoor ons nou er zitten hiet mensen op hun nod te wachten dikke kus voor jullie!!! Hoop dat jullie snel net zo als wij kunnen zenuwen op een andere manier!
Pff moest net niezen man m'n buik trok in een mygod.
Gistere hoop oefeningen moeten doen van de Fysio dus denk dat m'n buikspieren even protesteren hahah
Truste.... Xxx

Hoi tuinier, ja nog steeds.. En m'n rug lijkt erger te worden en ook vermoeidheid. Vandaag dagje weg, kon m'n bed al niet uit dus uiteindelijk pas 12.30 in de auto ipv 11u en om 16.30 zei ik al van pfoe vind niet erg als we gaan en ben in de auto in slaap gevallen (doe ik echt nooit). Heb ook steken in m'n buik nu, iedere x dat ik naar de wc ga vind ik t spannend door die buik steken. En iets raars, m'n tanden! Ze voelen zo raar!
MissM wat lief van je zoontje zeg :)

Je hebt ook gelijk @sollune en @mism

Ik test echt niet meer nu ik niet vertrouwen hebben... Die buik hou op schei uit die trekt enorm en ik kan hem niet meer in houden dus vandaag een buikband gedragen... Ik dacht ben bijna 9 weken zaterdag dus lekker belangrijk! Ik heb voornamelijk steken in mijn flamoes Hahahahaha ik denk toch banden... Rug begint zeer te doen dus eerdaags ga ik een bekken fysio aan zijn of haar jasje trekken...

Ja ik voel me ook lullig om te praten over dit sorry dingen terwijl er mensen aan het wachten zijn op hun nod maar dat komt echt vast goed!

Ow de 12e is volgende week dus dat schiet op!! Ja de week erna mag ik al jow dus ik piep niet haha... Thanks voor de peptalk ik zal vertrouwen hebben...

Liefs Truste

@sollune
Mijn tanden heb ik ook last van dus dat klopt wel idd komt vast goed met die steken :)

Xxxx

Leuk toch er buikband... Ik draag alleen maar wijde shirtjes haha... Heb een paar boyfriend jeans dus die pas ik nog wel lang gelukkig. Als we een echo hebben gehad kan ik t eindelijk vertellen. Haha
Pff was al om 6 uur wakker. Vanacht niet wakker geworden ok te plassen dus m'n blaas stond op knappen.
Herkenbaar sollune die vermoeidheid.... Gewoon aan toe geven je doet er niets aan. Ik heb afgelopen weken bijna alle afspraakjes afgehouden (ook voor het feit dat je nix kan drinken en dat opvalt) maar ook door moeheid. Gaat wrl over! Xxx

So jij bent echt te vroeg wakker MissM.
Je kunt vast niet wachten t te vertellen :)

Bij mij vind ik t fijn dat iedereen weet dat ik toch al niet drink, laatst toen we met de meiden weggingen had eentje zelfs voor iedereen gewoon 0,0 meegenomen haha, was heel lief. Maar inderdaad misschien beter om goed aan de vermoeidheid toe te geven. Wat op zich wel handig is nu ik vakantie heb.. Echt fijn. Nog 1,5 week.
Gister wel toch nog even met m'n broer en zijn vriendin samen gaan eten, vond t té leuk om ze te zien. Daarna was t wel echt klaar.
Zouden vandaag weer met een stel weggaan maar ik zei tegen m'n vriend ik ga dat niet trekken dus nu gaan we alleen lunchen met ze.
Echt erg trouwens we zouden met hun naar de Efteling gaan en hij begint daar steeds over maar ja, ik ga normaal in iedere achtbaan en aangezien dat wordt afgeraden ga ik dat dus niet doen, dus iedere keer smoesje nu dat we niet naar de Efteling gaan/willen.. Echt niet leuk voor ze haha, maar ja even volhouden met de rede uit te leggen ;)

Hopelijk niet te moe vandaag MissM

Tuinier jouw nod is t eerste. Ben je daar al zenuwachtig voor?

Xx

Dames, hoe kiezen jullie in hemelsnaam je verloskundige praktijk uit? Er zitten er hier 6 in de buurt.. Denk dat we zo overal maar langs rijden kijken wat t meeste aanspreekt?

Niet schuldig voelen hoor dames. Iedereen hier wil toch graag een kindje. De een wacht nou eenmaal langer dan de ander. Volgens mij wacht ik nu het langst en dat is nog geen 2 jaar. Dus dat valt allemaal wel mee. Het is alleen af en toe niet bij te houden hier en omdat de niet-zwangeren weer hele andere kwaaltjes hebben, heb ik een nieuwe topic geopend.

Terug
Bovenaan