Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Dank jullie voor de antwoorden :)
En ik moet inderdaad maar es m'n verzekering uitpluizen, ik zit bij cz en daar kun je als t "goed" is maar 1 keer per jaar aanpassen, maar op zich ook wel weer tijd zat.

We hebben t net trouwens aan m'n beste vriendin en de broer van m'n vriend vertelt (leuk weetje, zij zijn sinds 3 kwart jaar samen :) )
Oh haar gezicht, prachtig! En toen knuffelen en kwamen bij ons beide tranen. Wel een pak van m'n hart dat we t hebben vertelt :) (Nu snel onze ouders!)
Ze kwamen spontaan op de koffie en en ik zei jaa nu wil ik t zeggen ook hoor, kan t niet voor me houden, gelukkig was m'n vriend t daarmee ontzettend eens :)

@annemarie31 ik snap je onzekerheid hoor, dat hoort er ook een beetje bij denk ik. Je wilt zo graag dat alles goed gaat! Ik heb nu natuurlijk net een paar dagen geleden een echo gehad, dus ik heb er nu even niet zoveel last van. Maar dat zal wel weer komen wanneer ik bijna voor de volgende echo mag komen. Die is trouwens al gepland bij 10w6d, want daarna ga ik met vakantie.
@sollune ik ben toevallig vrijdag naar de huisarts geweest voor de migraine, ik mag als ik het nodig heb zelfs 4 keer 1000 mg per dag pakken (1 tabletje is 500mg)! Nou ben ik zelf ook niet zo van de medicijnen, dus aan die dosering zal ik niet gauw zitten, maar dan weet je dat 1 of 2 per dag echt wel toegestaan is. Leuk dat je het je vriendin en schoonbroer hebt verteld en dat ze zo enthousiast waren! Lekker genieten.
@tuinier jaaaaaaa gefeliciteerd!! Ik had al meegelezen maar je nog niet kunnen feliciteren. Wat goed zeg! Echt bijzonder om zo mee te maken dat de een na de ander op het forum, waarmee je toch al een tijd kletst, een positieve test te zien krijgt. Hoe voel je je verder? Geniet ervan hoor!

@nonna1988: dankjewel!! :) Veel nieuwe zwangerschappen in een maand tijd. Wat een mooi wonder he? Het gaat hier prima. Met jou? Vanmiddag zijn vrienden van ons geweest. Niets verteld natuurlijk en dat lukte goed. Net even een was aangezet, wat opgeruimd en heen en weer gesjouwd en ik was helemaal buiten adem. Niks meer gewend na 5 weken vakantie haha! Nu ik rustig op de bank zit, voel ik wat gerommel in m`n buik. Volgens mij is daar van alles aan de gang. En m`n borsten voel ik soms wat prikken.
Morgen weer aan het werk. Klas inrichten, bijpraten met collega`s en ervoor zorgen dat de kinderen weer welkom zijn.

Leuk dat je vriendin en zwager een setje zijn, dat zal gezellig zijn.

Vandaag met m'n zoontje naar een indoorspeeltuin geweest en erna lekker op de bank gelegen.

Fijn dat je wel wat kan nemen tegen de migrene. Al ben ik een beetje bang dat PCM niet echt helpt tegen migrene of valt dat mee.? Hopelijk heb je t niet meer nodig. Toen ik het wel eens had paar jaar gele kon ik alleen maar op bed liggen int. Donker had er diclofenac retar voor hielp als een gek, nam ik in zodra ik vlekken kreeg, dan kon ik gewoon op blijven. Gelukkig nu nooit meer last van, verschrikkelijk zeg is dat.

Lekker nog vakantie in t verschiet nonna, wij ook. Net ff zitten kijken, leuk park gevonden met vrijstaande huisjes en een kinderhuisje, met kinder wastafel, speelgoed en trampoline. Super leuk voor die kleine. We wilde eerst lastminute naar de zon, maar nu we weer wat dingen in huis moeten gaan doen latenw e dat maar gaan. Zijn al twee weken kn Italië geweest in t voorjaar dus ook wel goed zo.

Fijne. Avond m'n strijk staat nog te wachten,,,,

Diclofenac mag na overleg met je arts ook gebruikt worden. Ik heb het bij de 2e zelfs tot de 32 weken mogen gebruiken. Maar meestal is het de eerste 3 maanden, dat het wel gebruikt mag worden. Dus als de migraine blijft, zou ik er zeker wel om vragen. Ik gebruik zelf maxalt bij migraine, maar dat mag niet in de zwangerschap. Ik moet zeggen dat ik het tegentegenwoordig zelden meer heb.

Goeiemorgen dames...
Hoe is het met jullie? Met de wachters? Met de zwangere? Met iedereen?
Hier vroeg wakker again..... Fijn duurt de dag lekker lang :-$
Fijne dag

Voel me in ieder geval gerust op een paracetamol nu ;) thanks allemaal!

En ja MissM is zeker leuk, heb ik in ieder geval een hele leuke schoonzus haha, maar ze is gewoon nog steeds m'n vriendin hihi. Ik ken haar een jaar of 15 en ze zei ook van jeetje we hebben zoveel meegemaakt, zoveel fases en nu ben je gewoon zwanger.. Niet te geloven dat we nu hier zijn belandt :)
T liefst wil ze ook kindjes zo snel mogelijk :D

Ohja Nonna jij ging nog op vakantie heerlijk ! Fijn dat de echo ervoor is dan :)
En inderdaad de 1 na de ander wordt gewoon zwanger had t gister met m'n vriend over, wat een goede vibe hier! Ik hoop zoooo dat t bij de andere meiden ook snel zo mag zijn.

MissM lekker korte nacht of niet?
Mijn vriend is weer aan t werk gegaan vanochtend, hij werkt er pas sinds april en heeft niet zoveel vrije dagen, aangezien ik de weken rond kerst vrij ben heeft ie besloten liever dan nog mee vrij te willen zijn dus vandaar begint hij nu weer. 6.15 de wekker voor m, maar ik sliep lekker een keer door tot 10u. Merk dat ik me nog niet fit voel, ik geef er wel aan toe maar toch balen want ik ga heel graag de deur uit, misschien straks na een douche even, want heb zin om soep te maken maar er is geen verse groente in huis daarvoor ;)
Verder nog maar genieten van nog een week vrij, manlief heeft gister 15 films voor me klaargezet ;) zodat ik die altijd kan kijken, aahh lief.

Terug
Bovenaan