Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Annemarie ik kan mij voorstellen dat het heel spannend allemaal is! Maar lekker positief blijven, ook goed voor je kind

Dat is zeker waar an!
Vanavond slaap ik helemaal alleen, manlief heeft nachtdienst en Jill slaapt bij opa en oma... :-(
Ach ja ik slaap toch als een blok straks Hahaha

Ja over verven gesproken. Mag dat nu nog?? Ik verf t ook altijd een tint donkerder en mis m'n kleurtje alweer haha. Maar weet niet of dat dus mag ivm eventuele stoffen?

Ja dat mag gewoon ik ben afgestudeerd als kapster dat ben ik nu al 14 jaar!
2 jaar geleden werkte ik nog in een kapsalon waar ik bijna 12 jaar werkte :)

Het word niet opgenomen in het bloed wat wel kan is dat je kleur door de hormonen ineens anders uitpakt voornamelijk bij blond gebeurd dat!

Maar ook ik ben donkerder dan mijn eigen kleurtje als je het niet wil verven probeer maar eens een semi kleuring dat is een laag percentage en net iets beter voor je haar... Kan ook alleen als je donker bent :)

Wat een fijn antwoord:D ja ik ben ehm donker blond/lichtbruin. Weet nooit hoe ik mn kleur moet omschrijven. Ik vind t in ieder geval net een te saaiige wat is t nou kleur. Dus verf t zo dat t echt bruin is, wat donkerbruin.

Ik gebruik trouwens niet echt verf maar meer een spoeling die heeell langzaam eruit gaat. Maar de kleur lijkt er nu sneller uit te gaan want heb nu ook echt uitgroei wat normaal niet echt opvalt. Maar dat t gewoon kan is wel fijn want voel me met die kleur toch vaak beter:D

Ik heb inderdaad ook donkerbruin met een beetje donkerrood dat het niet zo flets word in mijn gezicht :)
Ik kruip mijn bedje in...
Trek het niet meer dus Weltrusten allemaal!
Morgen een dubbele dienst pfff

Liefs

@Annemarie en de dag is alweer bijna om, dus dan nog maar 10 dagen!
Die onzekerheid hoort er gewoon een beetje bij denk ik, volgens mij is dat gewoon heel normaal.
Máár alles is gewoon helemaal goed met je kleintje!! De volgende echo geeft je vast meer rust en ondertussen zijn er altijd nog de fijne kwaaltjes ;-) Misschien heb ik het gemist, maar willen jullie het geslacht weten?

O en ik werk trouwens in het ziekenhuis op de hartbewaking. Echoapparatuur is natuurlijk voor het hart bedoeld, maar werkt ook prima voor spieken naar een baby haha.

@tuinier: al bij je ouders en schoonouders geweest inmiddels? En dringt het goede nieuws al een beetje tot je door of nog heel onwerkelijk?

Terug
Bovenaan