Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ow MissM dat de dag lang duurt nu is natuurlijk niet fijn nu! Oee afleiding vinden!

Ik hoef trouwens nog niet veel te plassen maar volgens de weekkalender die ik volg op 24baby.nl gaat dat deze week komen haha. En misselijk ben ik maar 3 keer geweest voor mn nod. Hoe zit dat bij jullie??

Heb om half 9 nog een uurtje op bed uitgerust terwijl m'n zoontje beneden tv keek en speelde.... Heerlijk dat dat soms lukt. Erna gedoucht en de badkamer gesopt en naar m'n moeder gefiets, nog even samen boodschappen gedaan en nu weer thuis. Ging best snel dus!
Ik plas ook biet extra veel hoor alleen wel snachts of us sochtends vroeg en das balen want als ik rond hal 6 6 uur pas wakker wordt voor een plas slaap kk erna niet meer. Wordt ik rond 3 uur wakker wel. M'n zoontje is meestal 7.00/7.30 wakker dus kan nooit uitslapen ;-)) daar hoef ik straks niet aan te wennen. Haha

Oh dat is wel fijn, en nu is t alweer bijna bedtijd ;)
En scheelt inderdaad al dat je vroeg opstaan bent gewend! Haha.
Hoe laat morgen??

Jaaaaa lig al in bed haha... Kapot moe haha
Morgen 9.00 vk!
Zo lekker slapen nu ff iPad serrie kijken! X

Succes Mism!
Ik zal morgen ff reageren ook ik lig in bed doodmoe en morgen weer werken... Dag nummer vier... Gisteren een dubbele dienst gehad dus ik ben echt ff niet aanspreekbaar :-(

Fijne avond dames!

Liefs

Oee slaap lekker dan en veel plezier morgen :) we horen t vanzelf.
Ah Annemarie, slaap ook lekker meid, gewoon je rust nemen zonder druk te maken over het moe zijn hè.

Kuss

Aaargghh 5.00 plassen en erna plafonddienst :-(( wil slapen maar t lukt gewoon niet...
Nog 1,5 uur voor m'n wekker gaat... Ga nog een poging wagen :-((

Terug
Bovenaan