Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Oee gezellig druk hier... Zoo fijn tuiner!!! Leuk dat jullie het je ouders al verteld hebben....

Ag Annemarie snap wat je bedoelt maar komt goed... Die 10 dagen zijn zo om. Ik had dat bij nummer 1 helemaal niet zo, eigenlijk heel erg naïef ervan uit gaan dat alles goed was. Nu wel zenuwen maar overal nog last van, al denk kk niet dat dag opeens over is mocht er iets niet goed gaan.
Anders gewoon ff bellen of idd vai je oom.

Ik had bij m'n eerste ook onregelmatig cyclus maar toen eigenlijk gewoon altijd om de dag sex gehad. En geluk dat we zo zwanger waren, nu werd ik na 6 mnd stoppen met de pil pas ongesteld voor t eerst .. Maar m'n vriend wist nog niet of hij een tweede wilde dus geen haast gehad. Toen ik ongesteld werd een app bij gehouden en eigenljk was het toen 35,34,33 dagen cyclus en toen was ik zwanger. Had geen steken ofzo met eisprong wrl ander slijm. Maar gewoon gegokt op de app en om de dag sex gehad en geluk hebben dat we allebei weer zo vruchtbaar zijn denk ik ;-))

Het is zo verschillend per mens jammer genoeg. Wij zijn dan ook gezegd dat ik met liefde (kots) elke dag in een fles plas 10 weken lang.... :p

Nu lekker slapen.... Trusten ladies... (*nog 3 nachtjes *)

Iedereen bedankt voor de felicitaties! :)
@Daantje12 Nu we er samen zo openlijk over praten, begint het toch wel flink binnen te komen. Wat bijzonder zeg, pfoe! Eerst naar mijn ouders geweest. Knuffels en tranen natuurlijk. Geweldig om te zien hoe blij ze zijn. Daarna naar mijn schoonouders met eenzelfde reactie, prachtig! Emo, ik die eigenlijk nooit huilt en naar de meest tragische films kan kijken zonder een traan te laten, deed natuurlijk vrolijk mee.Ik vind het een prettig idee dat zij weten dat we nu zwanger zijn. Bij hen kan ik me niet verspreken en ze snappen vast een onnozele opmerking die vast komen gaat haha.
@Annemarie: nog een paar dagen aftellen voor je echo. Maar meid, het komt vast goed. Je hebt een mooi kloppend hartje gezien en je zegt het zelf al dat de kans klein is dat het nog fout gaat. Je hebt zo lang je best gedaan dus het moet nu goed komen!! Nog even volhouden hoor!
@MissM: mijn cyclus was ook onregelmatig. Het leek wel alsof mijn lijf echt op gang moest komen na het stoppen met de pil: 40 dagen, 32 dagen, 29 dagen, 4e cyclus zwanger.

Aah super leuk zeg die reacties.
Blijkt dat m'n schoonmoeder op vakantie is tot een week na de echo, zo lang kunnen we niet wachten dus we hebben besloten om het volgend weekend (of weekend erna als we volhouden) aan onze ouders gaan vertellen. Denk dat ik dan ook moet huilen, want weet zeker dat er tranen van vreugde gaan komen bij de ouders. Allebei onze ouders zijn gescheiden dus we mogen t ook nog es op 4 plekken gaan vertellen haha.

Inderdaad MissM nog maar 3 nachtjes.

Poe, dat ik niet kan slapen..

En tuinier wij kunnen samen vast een mamaclub april 2015 beginnen ;)

Xx

Ahhh lief tuinier.
Voor jou dus ook beetje onduidelijk wanneer je ben uitgerekend. Ik heb via ikbenzwanger.nl uitgerekend en daar 34 dagen cyclus ingevuld. Wil hierna graag de termijn echo aanhouden. Bij m'n eerste dachten ze een weekje korter maar stelde ze niet bij pas als het meer als een week zou verschillen, nu kwam m'n zoontje een dag voor de datum maar zag er wel uit alsof hij te iets te vroeg geboren was. Heb liever dat we dan gewoon de datum aan houden van de termijn echo. Maar ja we zien wel! Eerst maar eens die echo. Dacht vanochtend yes ti's al maandag ohnee pas zondag hahaha
Eens kijken wat we gaan doen vandaag....

Haha dat valt dan tegen dat t pas zondag is! Maar nog maar eventjes :)

Paracetamol mag je gewoon pakken toch? Overal staat dat dat mag en in de bijsluiter staat dat wanneer je zwanger bent t alleen in overleg met je arts mag? Verwarrend.. Maar ik heb weer verhoging dus wil er graag 1 pakken. Ik pak t niet snel, hooguit twee keer per jaar bij verhoging als ik me niet lekker voel.. Zou dit ook door de zwangerschap kunnen komen want ben al twee jaar niet ziek geweest..

Nog een vraagje! Over de verzekering. Bij kraamzorg staat eigen bijdrage van 4, nog wat per uur? Is dat altijd zo of kun je dit zo aanpassen dat je het volledig vergoed krijgt? Gelukkig kan ik t einde van t jaar weer eventueel aanpassen..

@tuinier leuk dat ze zo gereageerd hebben op het geweldige nieuws!

@sollune, het ligt eraan waar je verzekerd bent. Met alleen een basisverzekering heb je geloof ik altijd die eigen bijdrage. Met een goede aanvullende verzekering niet, maar waarschijnlijk betaal je op jaarbasis dan meer aan je verzekering dan aan de eigen bijdrage.. hoeveel uur kraamzorg wil je, of weet je dat nog niet?
En paracetamol kan geen kwaad hoor, mits je er niet teveel pakt. Geloof max 6 per dag..

Ik kreeg idd (een jaar na dato) een rekening van eigen bijdrage van kraamhulp maar was verzekerd dus hoefde t niet te betalen. Ik heb pakket gezinsplanning nu weer aangezet. Scheelt iets per maand maar dat vind kk fijner dan opeens een rekening betalen. Kreeg toen ook een kraampakket en boekjes. Zit bij fbto.
Zit bij mij ook lactatiedeskjndige bij vergoeding van100 euro ofzo. Best handig ik heb der nodig gehad.
Paracetamol mag idd zei mijn huisarts ook. Ik probeer t ook bijna niet te doen alleen als jk erg veel pijn heb.
Sterkte met je verhoging. X

Terug
Bovenaan