Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ik ben eigenlijk de hele dag misselijk en warm. Slaap slecht. Bedankt voor je interesse. Tips?

Nou dat warm had ik dus bijna twee weken lang. Ik heb een paar keer van die drinkbare paracetamol met vitamine c op, werkte bijna de hele dag. (Kom even niet op de naam). En misselijk. Bij mij helpt juist eten.
Ik heb nu van die creamcrackers naast m'n bed staan en voor ik opsta eet ik er 1. Ik merk dat juist eten wel helpt. Moest alleen weer opnieuw uitvinden wát ik nou precies wilde eten wat goed viel. Smoothie sochtends valt ok. En zelfgemaakte (veel verse groente) soep ook.

En vooral geen vet eten, bij mij in ieder geval. En op tijd een frisse neus. Douchen ook wel fijn. Soms twee keer per dag.

ahh hier ook creamcrackertjes in bed. vandaag een slechte dag, zit nu in dubio of ik naar huis ga en even ga slapen. voel me zo beroerd al heel de dag.

Hey sollune!

Die spinazie taart was heerlijk!
Ik ben het met je eens over dat je nu beter niet vet kunt eten dat valt bij mij ook giga verkeerd...nu heb ik er nog niet echt behoefte aan dus komt goed :)
Ik heb vanochtend gewerkt en mag over een uurtje weer...pijnlijk want ik lig te knikkebollen op de bank!
Maar het op tijd eten gaat goed gelukkig hihi
Owww lekker pannenkoeken heb je die wel eens van boekweitmeel gemaakt?
Superlekker!

Mism goodluck schat ik weet precies wat je bedoeld ;-)

An succes met je misselijkheid crackers zijn zeker prima!

Fijne Avond lieverds

Terug
Bovenaan