Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Oh, ik ben zo blij dat ik nog niets herken van wat jullie omschrijven. Heb echt helemaal geen kwaaltjes. Niet misselijk, voel m`n borsten niet, heel af en toe `s avonds moe maar verder niet. *klopt af!!!!* Ben gisteren begonnen met Moeders voor Moeders.
Net even lekker bij Tuinland wezen shoppen. Binnen wat nieuwe planten en morgen is de tuin aan de beurt. Wat nieuw spul erin en oud snoeien.
Nog een weekendje en daarna begint het werkende leven weer voor mij. Nieuwe uitdaging aankomend jaar. Ik word locatieleider op onze school voor 2 dagen per week en 2 dagen voor de groep (5/6). Dus heb het, denk ik, dit jaar fysiek minder zwaar omdat ik minder voor de groep sta. En heerlijk 1 vrije dag op woensdag. Al met al een prima planning voor aankomend jaar vind ik. Als ik dan jullie dubbele zorgdiensten zie staan met al die wisselende tijden, pff.. Petje af!

Heerlijk dat je nergens last van heb! Goed van je van moeders voor moeders...
Wel handschoenen aan met tuinieren he!!!!

Ben naar huis gegaan hoor meiden ff uurtje op bed gelegen. Net maar weer half bordje eten op, tel de weken af tot 13 weken... Hoop dat ik me dan beter voel. Veel mensen zeggen oh dan zal je wel een meisje krijgen omdat ik t bij m'n zoontje niet had... Nou ja geen idee we merken t vanzelf als het maar gezond is! Eerst de combinatie test over ander halve week ongeveer. Doen jullie die?
Het weekend leuke plannen???
Xxx

Goedemorgen,

Annemarie ging t werken gister nog?

Leuk tuinier zo bezig zijn, verklaart je naam hihi : )
Ik ben niet zo van t tuinieren, nu hebben we een, redelijk groot, balkon, maar daar kunnen gewoon potten op. Later ;) als we een tuin hebben, wil ik denk ik veel steen en een stukje gras voor de kleine haha.
Ook jouw laatste weekend tuinier, de mijne ook.. Pfoe.. Na zo'n bijzondere vakantie hè.. Kom je weer even in de "echte" wereld. Hoop dat ik met collega's werk die ik kan vertrouwen :)
Wat leuk zo jouw nieuwe functie. En inderdaad misschien wat minder zwaar zo, fijn.

Goed dat je bent gegaan MissM. Was gewoon nodig. En dat je een meisje zou krijgen, grappig dat mensen daar altijd iets over te zeggen hebben. T zegt allemaal toch niks haha. Mijn moeder had drie dezelfde zwangerschappen en twee jongens en een meisje. M'n vriendin twee totaal verschillende kwaaltjes bij de zwangerschappen en allebei de keren een meid.

Ik ben gister vanaf de middag super misselijk geweest. Smiddags en savonds overgeven. Nu wakker en weer misselijk. Zo niet fijn...
Gister wel tegen m'n moeder en (stief)vader vertelt. Hij was laatst jarig dus we kwamen een kadootje brengen ;) Slabbetje met "hoera jullie worden opa en oma". Oh hij moest meteen huilen en knuffelde me. Ik heb m in 24 jaar tijd nu twee keer zien huilen, was mooi om te zien, hij was er letterlijk stil van..
M'n moeder was echt in shock en moest toen lachen en daarna huilen. "zo snel pfoe had ik niet verwacht, maar ben zó blij!"
Wij weer huilen natuurlijk.
We gingen na een uur weer ivm m'n misselijkheid, maar hun weekend kon niet beter beginnen.
Straks BBQ bij m'n schoonmoeder, met m'n vriendin en zwager (mijn vriend heeft 1 broer) en dan ook vertellen :) ze wordt helemaal gek weet ik nu al, die kon echt niet wachten oma te worden. Hoop alleen dat m'n misselijkheid wegtrekt. M'n vriendin had r al gevraagd voor veel brood en salade haha, want vlees... Nehh..

Fijne dag allemaal. Oh ps. Ik lijk echt nog meer van m'n vriend te houden zeg.. Niet normaal wat een gevoel dit met zich meebrengt

@An: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, fijn zeg! helpt de positieve vibe hier vast te houden;)

Ja grappig hè wat die mensen denken... Ag we zien wel! Miss wel een pretecho doen in m'n vakantie. Ben wel nieuwschierig en zoonlief ook. Die wil een broertje haha...

Leuk van je moeder en stiefpa! Fijn he om die mensen zo gelukkig te maken! Wacht maar tot e bevallen ben! Een kleinkind is echt t mooiste wat je hun kan geven volgens mij. Bij ons was het voor allebei onze ouders de eerste zo mooi!

Hoe was de BBq?? Ik had gistere een verj dus nog aan vriendinnetjes verteld. Helemaal leuk!
Ik moet nog ff een afspraak maken voor de combinatietest. Krijg 26 aug formulieren mee maar zit dan in week 11 dus dacht Miss handig als ik deze week alvast bel. Is bij ons nl extern niet bij de vk zelf.
Het eerste bloedprikken was ook niet gelukt dus die doen we dan gelijkertijd. Scheelt weer 2 x prikken ;-))

Vandaag naar indoorspeeltuin en vanav uit eten tussendoor nog maar even m'n bedje op zoeken ;-))
Fijne dag

Zo, frustratie! Héél verhaal zitten typen hier via de laptop, kan ik het niet plaatsen.. body vereist zegt ie..?
Grrr..
Dan maar even de korte versie via mijn telefoon:
Welkom juulke! An, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Sollune, reageerde je schoonmoeder zoals verwacht? En weet je al zeker of je de combinatietest gaat doen?
Ik vond dat best een moeilijke keus, maar hebben het uiteindelijk niet gedaan.
Leuk missM, dat je het aan vriendinnen vertelt hebt. Fijn als je het kan delen en zo leuk al die reacties!

@supertje, wat een vervelend bericht lees ik van je.. pff hoop echt voor je dat je droom van een derde kindje tóch nog kan uitkomen..

Terug
Bovenaan