Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

En die combinatie test.. Ik heb t er denk ik met de eerste echo over de risico's en dan beslissen.

Hallo dames!
Ik heb even onder de gordel gelegen de afgelopen dagen omdat ik erg veel gewerkt heb...Man wat een vermoeiend iets momenteel pfff soms denk ik echt hoelang ga ik deze fabriek- tempo nog volhouden?? Maar nog even doorbijten...Gelukkig heb ik een super lieve collega die morgen mijn middagdienst overneemt en aanstaande zondag mijn ochtenddienst...:)
Ik hoop dat ik alles goed meegelezen heb dus here we go!
@solluneAlles gaat goed meisje, erg moe dus vandaar weinig respons vanuit mijn kant excuses ervoor! Wat vervelend dat jij ook last hebt van je rug ik zeg ook omdat ik dit namelijk ook ervaar en ik soms merk dat ik tegen mezelf dan zeg van gow anne niet zo mauwen je bent zwanger hop doorgaan! Wel leuk dat je nu allemaal nieuwe kindjes hebt :-D Dat is dan toch weer een uitdaging! Fijn dat alle mensen die het nu weten zo enthousiast zijn erg prettig! @tuinierWat superfijn dat je zo weinig kwaaltjes hebt misschien komen ze nog dus wees nog niet te blij hahahahah :p Ik moet ook zeggen dat het moe zijn mijn enigste duidelijke kwaal is dus wat dat betreft moet ik ook daarom in mijn handjes knijpen..
@vitanovaMeid hoe staat het ervoor bij jou?? Ik hoop al weer uitzicht op een volgende eisprong die je kunt benutten?? Ik zal voor je duimen in ieder geval :)
@MisM Wat een toestand weer daar jow! Vervelend... Alles goed verder? Wel knap dat je die combinatietest nu wel gaat doen, bij mij is het andersom bij Jill heb ik die wel gedaan en nu doe ik hem niet...meer om zo min mogelijk stress te hebben van dingen.. Ik moet zeggen momenteel werk ik me drie slagen in de rondte dus ik ben helemaal nergens mee bezig als alleen wanneer mag ik verdomme mijn bed in en slapen XD
Nonna en Mism en ik zijn volgens mij alledrie rond dezelfde datum uitgerekend en ik ben ook gruwelijk nieuwsgierig wat het geslacht is van onze wondertjes :-DWel gezellig dat we alledrie samen lopen hihi!Het is bijna woensdag en dan hebben er een aantal een echo waaronder ik! Ik mag al om 8:00 dus ik weet iig al vroeg die dag hoe alles ervoor staat en wanneer ik precies ben uitgerekend :p Dan is de volgende echo neem ik aan pas met 20 weken pfff wat gaat het dan ineens snel he?? Natuurlijk ga ik met ongeveer 14 weken een geslachtsbepalende echo doen ik ben echt te nieuwsgierig!
@AnSuper meid! Lekker genieten nu en die verloskundige kun je idd al nu bellen! Samen met jou kijken ze dan ongeveer wanneer je bent uitgerekend en vanuit daar maken ze de eerste afspraak :)
@supertjeMoet wel veel aan je denken hoor ben blij te lezen dat je er meer vrede mee hebt..Toch hoop ik op een mooi wondertje...
Zo ik heb net een superleuk telefoontje gehad woeiiii! Ik zat al even te wachten op een auto van de zaak en aanstaande woensdag rij ik die!! Yesssss! Zo blij mee :) Ik krijg een Volkswagen up 5 deurs en dan hoef ik niet meer te tanken en wegenbelasting te betalen dan trekken ze van mijn salaris een bedrag af van 135 euro en daar rij ik maandelijks die auto voor! Dat komt erg goed uit :-D
Nou heel verhaal ik ga nog even kijken of ik niemand vergeten ben anders vul ik hem nog aan fijne dag nog dames!
Liefss

Zo, ik verschijn ook weer even op deze aardbodem haha. Drukke dagen achter de rug met verjaardagen en visites enzo. Vandaag eerste dag weer gewerkt na de vakantie. Heerlijk! Leuk klasje dus komt helemaal goed! Vanmiddag had ik ineens een enorme steek in m`n buik. 1 keer en daarna niks meer. Nu voelt het alsof m`n broek te strak zit terwijl ik toch echt heerlijk in m`n trainingsbroek op de bank hang. Laatste nachten slaap ik erg slecht. Duurt lang voordat ik in slaap val en ben heel erg vaak wakker `s nachts. Dat had ik nooit. Sliep snel en tot de wekker. Nu ben ik vroeg wakker en kan dan ook niet meer slapen. Heel vervelend! Ben daardoor `s avonds wel moe. Net even een powernap gedaan. Ik noem het maar een goed excuus ;) Moeders voor moeders valt me alles mee. Alle 'stink-verhalen' vind ik enorm meevallen. Ik ruik bijna niks. Nu ga ik er ook niet met m`n neus boven hangen natuurlijk.Zaterdagavond kwam m`n schoonvader binnen met verse vis. IEEELL!!!!!! Stinken!!!! Vieze luchtjes ruik ik echt heel erg sterk. En manlief maar lachen *grrr*
Ik heb wel een beetje meegelezen afgelopen dagen, maar zo te zien gaat alles nog zo z`n gangetje hier met de nodige kwaaltjes. Ik denk dat wij geen combinatietest gaan doen. Zijn 28 en 29 jaar en zelfs in verre familie geen syndroom van down.
Sollune, super al die leuke reacties he? Mijn ouders en schoonouders ook door het dolle. En ik had het al verwacht, maar mijn vriendinnen waarmee ik vorige week een dagje weg ben geweest weten het ook. Super Annemarie je nieuwe auto! Kun je lekker in rondtouren straks :) Supertje, knap hoor dat je er zo moedig onder bent. Het schiet vaak door m`n hoofd heen. Lijkt me zo lastig doordat er op het forum zo`n positieve flow hangt. Gun `t je zo!

Wat m lange verhalen haha knap hoor Zo persoonlijk elke keer.... Ik moet zo vaak teug lezen haha onthou niet zo veel.
Leuk joh van je schoonmoeder ook en je stiefvader sollune! Ene Annemarie wat kick een auto van de zaak! Up is geweldig! En dan ook nog voor zon prijs super chill.
Met 14 weken al geslachtsbepaling? Zo snel ik lees overal 17/18 weken en dat 16 wel kan maar geen garantie. Had ml eerst zo ver maar zei toen dan zien we ook hoe het gaat met de baby ? Dus jk zei nee ze doen alleen pret dus geen check of het 'gezond' is. Dan wil hij t niet. Wil eerst weten of alles oke is bij de 20w echo en dan erna eventueel 3D echo. Ag hadden we bij eerste ook met 28 weken ofzo mocht toen 3 x terug komen mr lag bijna in placenta innig te kroelen met navelstreng. Kroelkont! Zo grappig na geboorte ook altijd z'n shirt of een doekje vast. Erg gehecht aan z'n veiligheid!
Slaap lekker!!!!

Vervelend Tuinier dat je zo slecht slaapt.. Ik heb dat ook wel even gehad maar slaap nu (afgezien van de nachtelijke toiletbezoekjes) wel weer prima gelukkig. Maar ook dan ben ik vroeg moe en doe ik soms tussen de middag een dutje. Vandaag en morgen nog werken en dan heerlijk vakantie, ben er aan toe!
Ik moet morgen naar de VK voor een intake, en dan donderdag weer terug voor de termijnecho. Als die goed is gaan we het 'wereldkundig' maken (lees: op facebook knallen, haha). Ik heb niet zo de drang om het per se op facebook te zetten maar ik ben ook bang dat ik anders straks felicitaties krijg en dan ben ik ze toch liever voor. Dan weet iedereen het iig nog een beetje via ons.
Nu de echo weer in zicht komt maak ik me toch weer wat drukker. Ik heb vorige week een klein beetje bloedverlies gehad, meteen de vk gebeld, maar ik moest het afwachten omdat het lichtroze was en alleen bij het afvegen na het plassen. Het is gelukkig niet meer terug gekomen. Wel gisteren een beetje bruinige afscheiding en af en toe heb ik ook als ik naar mijn urine kijk, een wit slijmdraadje er in zitten. Ik sprak gisteren de vk en die zegt dat het er allemaal bij kan horen. Toch stelt me dat niet helemaal gerust. Dus ik hoop op een goede echo donderdag en dat ik dan een beetje relaxed op vakantie kan gaan!

Leuk dat je ouders en schoonouders ook zo enthousiast reageerden!

Missm en Annemarie, wij laten ook een geslachtsbepaling doen, maar wel "pas" bij 16 weken, ik vond dat al vroeg ik wist trouwens niet eens dat het bij 14 weken ook al kan. Maar goed die 16 weken dat is zo, als ik terug kom van vakantie ben ik al bijna 14 weken, dus kan ik daarna nog wel 2 weken volhouden.
We hebben altijd gezegd het niet te willen weten, lijkt me zo speciaal als je bevalt en je dan pas ziet of je een dochter of een zoon hebt! Maar we kwamen al snel tot de conclusie dat je zo weinig 'unisex' of 'onzijdig' kan kopen. En de keus die je er in hebt, is nou niet bepaald mijn smaak... Dus toch maar voor het praktische gekozen.Ik zou de derde week van mijn vakantie samen met mijn vriend gaan kijken naar een paar kinderdagverblijven in de buurt. Mijn voorkeur had het om het kindje bij mijn zusje te brengen, die gastouder is en zelf 2 heerlijke dochters heeft, maar zij woont ver weg (40 min rijden hiervandaan). Nu hebben we gisteren te horen gekregen dat ze misschien een huisje hier in de stad toegewezen krijgt, dus dat zou helemaal geweldig zijn! Daar breng ik mijn kindje met alle vertrouwen naar toe, en ideaal is ook dat ik dan flexibel kan zijn met de haal en breng tijden.

Oh dat zou idd fijn zijn nonna.... Als je het bij je zusje kan brengen. Ik zg het klinkt zo onaardig... Je kindje!
Spannend van je echo snap dat je zenuwachtig ben!
Wij hebben het de mensen verteld waar we van willen dat ze het van ons hoorde mar niet op Facebook gezet. Iedereen kent ons wel een beetje en feliciteert ons niet via fb. Zet er wel een keer wat op hoor maar nu nog niet.
Net klar met werken en nu kapot zon avonddienstje hakt erin niet gewend. Last van m'n bekken en onderrug nu al :-(( had zo gehoopt dat het ff zou duren nog helaas. Gelukkih is maandag m'n Bekkentherapeut weer teug van haar verlof!
Zo mar lekekr naar bedje toe!!! Truste!

Haaiii dames!

Helaas ligt ik al een uur wakker dus dan maar even hier wat typen!
Normaal slaap ik gewoon weer door na een toilet bezoek, behalve nu :'(
Komt natuurlijk omdat ik over een aantal uur de echo heb... Deze is trouwens verzet naar 9.50 ipv 8.00... Het ziekenhuis belde dat ik te krap stond ingepland en of ik later kon, op zich niet erg mits ik niet al de afspraak had om mijn nieuwe leaseauto op te halen om 9.00!

Dus ik zorg dat ik daar op tijd ben en dan hop naar het ziekenhuis! Wat een gedoe op mijn vrije dag hihi
Ik ben gisteren ziek naar huis gegaan... Had die nacht ervoor flink buikpijn gehad en dat kwam door de darmen, toen ik bij de eerste cliënt weer naar het toilet moest rennen en ik gewoon spontaan moest huilen dacht ik nu is het klaar ik ga naar huis... Gelukkig had ik behulpzame collega's en heb ik nog grotendeels mijn route zelf gedaan dus geen nood aan de man :)

Wat betreft de geslachtsbepaling, sterker nog je kunt dat al vanaf 13 weken doen tegenwoordig! Ik ga naar wonder in zicht dat is echt een topmens! Ik heb voor 13 september de afspraak staan :-D en natuurlijk vraag ik het heus nog eens met de 20 weken echo maar ja ze kunnen veel tegenwoordig...
Inderdaad nonna dat unisex kopen was 9 jaar terug nog makkelijk maar nu is het vreselijk... Ik totaal niet mijn smaak... Alleen mama kwam met iets moois op te proppen en dat was van het merk feetje... Een wit broekje en overslagrompertje met overslag shirtje... Dat ga ik meenemen in mijn bevallings koffer hihi... Staat een lief diertje op afgebeeld erg schattig!

Nou ben ik natuurlijk wakker... Zie ik een bericht van mijn beste vriendin... Ik heb sinds vandaag op mijn app een foto staan van de echo die ik bewerkt heb net de tekst Hoera zwanger baby #2 komt in maart 2015...
Zegt ze, toch al maar bekend gemaakt?
Mijn broek zakte af!
Al maar bekend gemaakt??!! Ik ben morgen 11 weken... Ben bijna 4 echo's verder... Steeds onzeker geweest en dat weet ze... Nu ben ik eindelijk rustig en relaxed en iedereen weet het al waar ik om geef dus ja ik heb dat domme Facebook niet dan maar zo op de app...

Dat soort opmerkingen maken mij zo boos, ze heeft net 11 weken terug een kind uitgepoept, zij was ook snel zwanger en zette het met 11 weken en 2 dagen op Facebook... Wat ga je dan lopen mauwen?
Eerdaags barst die bom hoor, zij werkt mee echt op de zenuwen momenteel... Ik zou gaat denken dat ze jaloers is terwijl dat nergens op slaat...
Als madame de aandacht niet heeft dan is het einde zoek bah!

Zo ff mijn geklaag verteld Hahahahaha
Ik moet echt eens met haar en gesprek aangaan, maar kennen jullie die mensen waarvan je weet dat die dat niet zullen begrijpen?? Juist, zo eentje is zij ook...

Lastig... Maar laat gaan laat gaan!
Ik ben momenteel echt gelukkig en ik ga straks met dikke wallen die echo krijgen :p

Fijne dag en nonna lekker vakantie houden!

Liefs

Annemarie

Hè nachtbraker hier nog zo een.... 1 x plassen is veranderd naar 2 x en nu een uur wakker... En het vervelende is dat m'n rug e. Bekken dat niet leuk vinden dat gedraai in bed.

Wat een stomme vriendin zeg, sorry hoor. Lekker laten gaan zo iemand.
Spannend zo je echo!!!! En je auto leuk leuk! Geniet lekker van je dag!

Terug
Bovenaan