Haaiii dames!
Helaas ligt ik al een uur wakker dus dan maar even hier wat typen!
Normaal slaap ik gewoon weer door na een toilet bezoek, behalve nu :'(
Komt natuurlijk omdat ik over een aantal uur de echo heb... Deze is trouwens verzet naar 9.50 ipv 8.00... Het ziekenhuis belde dat ik te krap stond ingepland en of ik later kon, op zich niet erg mits ik niet al de afspraak had om mijn nieuwe leaseauto op te halen om 9.00!
Dus ik zorg dat ik daar op tijd ben en dan hop naar het ziekenhuis! Wat een gedoe op mijn vrije dag hihi
Ik ben gisteren ziek naar huis gegaan... Had die nacht ervoor flink buikpijn gehad en dat kwam door de darmen, toen ik bij de eerste cliënt weer naar het toilet moest rennen en ik gewoon spontaan moest huilen dacht ik nu is het klaar ik ga naar huis... Gelukkig had ik behulpzame collega's en heb ik nog grotendeels mijn route zelf gedaan dus geen nood aan de man
Wat betreft de geslachtsbepaling, sterker nog je kunt dat al vanaf 13 weken doen tegenwoordig! Ik ga naar wonder in zicht dat is echt een topmens! Ik heb voor 13 september de afspraak staan :-D en natuurlijk vraag ik het heus nog eens met de 20 weken echo maar ja ze kunnen veel tegenwoordig...
Inderdaad nonna dat unisex kopen was 9 jaar terug nog makkelijk maar nu is het vreselijk... Ik totaal niet mijn smaak... Alleen mama kwam met iets moois op te proppen en dat was van het merk feetje... Een wit broekje en overslagrompertje met overslag shirtje... Dat ga ik meenemen in mijn bevallings koffer hihi... Staat een lief diertje op afgebeeld erg schattig!
Nou ben ik natuurlijk wakker... Zie ik een bericht van mijn beste vriendin... Ik heb sinds vandaag op mijn app een foto staan van de echo die ik bewerkt heb net de tekst Hoera zwanger baby #2 komt in maart 2015...
Zegt ze, toch al maar bekend gemaakt?
Mijn broek zakte af!
Al maar bekend gemaakt??!! Ik ben morgen 11 weken... Ben bijna 4 echo's verder... Steeds onzeker geweest en dat weet ze... Nu ben ik eindelijk rustig en relaxed en iedereen weet het al waar ik om geef dus ja ik heb dat domme Facebook niet dan maar zo op de app...
Dat soort opmerkingen maken mij zo boos, ze heeft net 11 weken terug een kind uitgepoept, zij was ook snel zwanger en zette het met 11 weken en 2 dagen op Facebook... Wat ga je dan lopen mauwen?
Eerdaags barst die bom hoor, zij werkt mee echt op de zenuwen momenteel... Ik zou gaat denken dat ze jaloers is terwijl dat nergens op slaat...
Als madame de aandacht niet heeft dan is het einde zoek bah!
Zo ff mijn geklaag verteld Hahahahaha
Ik moet echt eens met haar en gesprek aangaan, maar kennen jullie die mensen waarvan je weet dat die dat niet zullen begrijpen?? Juist, zo eentje is zij ook...
Lastig... Maar laat gaan laat gaan!
Ik ben momenteel echt gelukkig en ik ga straks met dikke wallen die echo krijgen
Fijne dag en nonna lekker vakantie houden!
Liefs
Annemarie