Vervelend Tuinier dat je zo slecht slaapt.. Ik heb dat ook wel even gehad maar slaap nu (afgezien van de nachtelijke toiletbezoekjes) wel weer prima gelukkig. Maar ook dan ben ik vroeg moe en doe ik soms tussen de middag een dutje. Vandaag en morgen nog werken en dan heerlijk vakantie, ben er aan toe!
Ik moet morgen naar de VK voor een intake, en dan donderdag weer terug voor de termijnecho. Als die goed is gaan we het 'wereldkundig' maken (lees: op facebook knallen, haha). Ik heb niet zo de drang om het per se op facebook te zetten maar ik ben ook bang dat ik anders straks felicitaties krijg en dan ben ik ze toch liever voor. Dan weet iedereen het iig nog een beetje via ons.
Nu de echo weer in zicht komt maak ik me toch weer wat drukker. Ik heb vorige week een klein beetje bloedverlies gehad, meteen de vk gebeld, maar ik moest het afwachten omdat het lichtroze was en alleen bij het afvegen na het plassen. Het is gelukkig niet meer terug gekomen. Wel gisteren een beetje bruinige afscheiding en af en toe heb ik ook als ik naar mijn urine kijk, een wit slijmdraadje er in zitten. Ik sprak gisteren de vk en die zegt dat het er allemaal bij kan horen. Toch stelt me dat niet helemaal gerust. Dus ik hoop op een goede echo donderdag en dat ik dan een beetje relaxed op vakantie kan gaan!
Leuk dat je ouders en schoonouders ook zo enthousiast reageerden!
Missm en Annemarie, wij laten ook een geslachtsbepaling doen, maar wel "pas" bij 16 weken, ik vond dat al vroeg ik wist trouwens niet eens dat het bij 14 weken ook al kan. Maar goed die 16 weken dat is zo, als ik terug kom van vakantie ben ik al bijna 14 weken, dus kan ik daarna nog wel 2 weken volhouden.
We hebben altijd gezegd het niet te willen weten, lijkt me zo speciaal als je bevalt en je dan pas ziet of je een dochter of een zoon hebt! Maar we kwamen al snel tot de conclusie dat je zo weinig 'unisex' of 'onzijdig' kan kopen. En de keus die je er in hebt, is nou niet bepaald mijn smaak... Dus toch maar voor het praktische gekozen.Ik zou de derde week van mijn vakantie samen met mijn vriend gaan kijken naar een paar kinderdagverblijven in de buurt. Mijn voorkeur had het om het kindje bij mijn zusje te brengen, die gastouder is en zelf 2 heerlijke dochters heeft, maar zij woont ver weg (40 min rijden hiervandaan). Nu hebben we gisteren te horen gekregen dat ze misschien een huisje hier in de stad toegewezen krijgt, dus dat zou helemaal geweldig zijn! Daar breng ik mijn kindje met alle vertrouwen naar toe, en ideaal is ook dat ik dan flexibel kan zijn met de haal en breng tijden.