Klopte je voorgevoel van het geslacht?

<p>Zoals de titel al zegt. Wie had of heeft er een voorgevoel over het geslacht van de baby? En bij wie klopte dit ook?</p><p>Ik ben er sterk van overtuigd dat mijn prille zwangerschap een jongen is. Ben heel benieuwd of dit klopt. </p>

Ik riep al vanaf dat ik een positieve test in handen had dat het een meisje zou worden. 1 weekje gehad dat ik het niet helemaal zeker was maar toen weer sterk gevoel voor meisje. En het is ook een meisje geworden

Nope. Ik dacht echt dat het een meisje zou worden maar het was met 14 weken al héél duidelijk een jongetje :p

Ik was er heilig van overtuigd dat het een jongen zou zijn, maar het tegenovergestelde is waar! Wij verwachten een meisje! Was echt even schakelen ? maar dolgelukkig wel. 

Met mijn eerste zwangerschap was ik er tot 20 weken van overtuigd dat we een meisje zouden krijgen. Bleek het een jongen te zijn ?. Deze zwangerschap klopte mijn gevoel wel.

Nee dacht deze zwangerschap dat het een meisje zou zijn maar wordt weer een jongetje. De chinese kalender klopte bij beide wel.

Zeker! We hadden het ook steeds over "hij" en "hem" en hadden enkel een jongensnaam. Die meisjesnaam konden we maar niet bedenken. Omdat het vreemd voelde om het constant over "de baby" te hebben noemde we hem voor het gemak ook maar gewoon Floris.
Toen ik was bevallen en hij op mijn buik lag kon ik niet zien wat het was en spiekte mijn man even achter de navelstreng. Hij knikte bevestigend: "een jongetje". 
Yep. Dat wisten we al, haha!

Bij mn eerste was ik er 100% van overtuigd dat het een meisje was. En dat klopte. Ik werd zelfs woedend als mensen zeiden dat ze dachten dat we een jongetje kregen.
Nu heb ik geen idee maar de 12e komen we er achter ?

Terug
Bovenaan