Klopte je voorgevoel van het geslacht?

Bij de eerste waren we overtuigd van een meisje maar het bleek echt een jongen. Bij de tweede dacht ik weer een meisje en dat bleek nu wel te kloppen. 

Nee het klopte niet, ik dacht en droomde veel over een meisje. Ook mijn partner zei een meisje. Nu toch echt al bijna 25 weken zwanger van een jongen :)

Ik wist 100% zeker dat het een meisje zou worden, net als 95% in mijn omgeving (wat je eigen gevoel natuurlijk weer versterkt). Niets bleek minder waar, het is 100% een jongen. Beide was meer dan welkom dus inmiddels helemaal gewend en kan niet wacht tot hij er is ?

Blijkt uit de reacties dat het niet perse iets zegt wanneer je een voorgevoel hebt. Ik moet ook wel lachen om de gedachten, ideeën en theorieën die mensen over het geslacht lijken te hebben. ?
Wij wachten het geduldig af. 

Bij mij klopte het voorgevoel wel: een meisje! We hadden tot op de dag van de keizersnede ook nog niet gekozen voor een jongensnaam. We hadden 4 opties. Over alle 4 twijfelde we nog. Was zo raar. Meisjesnaam waren we bij de eerste brainstormsessie direct uit. Binnen 10 minuten zelfs! 

Toen ik 8 weken zwanger was toen kreeg in een sterk gevoel dat het een jongetje ging worden en mag met trots zeggen dat ik nu 35+2 dagen zwanger ben van een gezonde zoon ?. Bij mijn klopte die dus wel 

Terug
Bovenaan