Klopte je voorgevoel van het geslacht?

Nee absoluut niet, dacht echt een jongetje. Nou bij 16 weken hebben we echo laten doen en het is echt overduidelijk een meisje ?? Ook met 20 weken nogmaals bevestigd dat er geen twijfel mogelijk is ? Iedereen dacht ook bij ons een jongetje, alleen mijn vriend wist zeker dat het een meisje was. Papa was dus de enige die het goed had en het goed aanvoelde, hihi.

Ik vermoedde in het begin een jongen en mijn vriend ook. Alleen om ons heen waren er zoveel mensen die zeiden "nee joh, het wordt echt een meisje!" dat ik uiteindelijk niet meer zo goed wist wat ik nou dacht. 
Uiteindelijk bleek ons eigen gevoel juist te zijn: een jongen ;).

Wij dachten heel in t begin meisje. Maar snel losgelaten.
De omgeving was 90% die inzette op meisje. Hadden ook eerder n meisjesnaam dan  wide geboortejongens naam.
Tot de geboorte wisten we niet wat we zouden krijgen. N jongen, It is..

Yup!
al voordat ik een test had gedaan  bij beide zwangerschappen dromen gehad over een baby in mij buik. en ja hoor 2x test positief. 
ook dromen gehad over het geslacht. en klopte ook.
bij de eerste stond ik met een meisje in mijn handen op een treinstation. 
en bij de 2e kwam er een een of andere pratende totempaal vertellen dat t toch echt een jochie zou worden ??.
nou dan wordt je best vreemd wakker als je nogal nuchter van aard ben?

Bij de eerste had ik het vermoeden van een meisje, maar veel zeiden een jongen waardoor ik begon te twijfelen. En het was toch een meisje. Bij de tweede bij mijn gevoel gebleven.. Ik dacht een jongen en jaa het was een jongen. Bij de derde vanaf het begin gezegd dat het een meisje was, maar doordat er veel een jongen zeggen twijfel ik toch. Maar ik blijf bij mijn gevoel.. Een meisje en we weten het binnen nu en 2 weken. Spannend! ?

Ik dacht heel sterk dat het een jongen zou zijn, zelfs fantaseren over een meisje lukte me gewoonweg niet! Het was ook een jongen, dus ik hoefde niet te schakelen:)

Ja dacht zelf een jongen en heel veel mensen om mij heen ook.
en het is duidelijk een jongen nu 21 weken zwanger?
chinese kalender klopte niet

Terug
Bovenaan