Klopte je voorgevoel van het geslacht?

Eerste keer gevoel dat het een meisje was.. en klopte. Tweede en derde keer een jongensgevoel.. maar wederom meiden! ? Bij de 2e durfde ik pas bij 30 weken iets met roze te kopen omdat ik bang was dat ze het tóch verkeerd hadden gezien... haha (dat hoor je soms nog wel eens, dat het piemeltje dan tegen de buik gedrukt zat en het geslacht op dat van een meisje leek). Bij een pretecho bleek het wederom een meisje en ben ik er toen toch maar van uitgegaan dat het klopte.. ?
Overigens was het wel zo dat we bij alledrie, voordat we het geslacht wisten, maar niet tot een jongensnaam konden komen en meisjesnamen wel vrij makkelijk gingen.

Jazeker! Vanaf het moment dat ik erachter kwam dat ik zwanger ben voelde ik dat het een knul zou worden! Het gevoel was zo sterk dat ik bang was om teleurgesteld te zijn als het toch een meid zou worden!
Maar met 16 weken geslachtsbepaling gedaan & het werd bevestigd ????

Ja. Toen ik de 12 weken echo zag dacht ik zonder reden... dat is een jongen. Toen met 14 weken konden ze t geslacht niet bepalen en dachten daardoor wss een meisje. Toch kon ik niet wennen aan dat idee en inderdaad.  Met 20 weken echo had hij toch echt een piemeltje ❤

Toch best veel bij wie het klopte. Moet ook wel lachen om de theorieën die andere mensen over mijn zwangerschap er al op loslaten en aangeven het geslacht "zeker" te weten. ?

Ik had in het begin het gevoel dat het een meisje zou zijn. Ik spreek 'het' nog steeds aan als meisje maar inmiddels denkt iedereen dat het een jongen is en dat houd ik dan ook maar aan. Mijn termijnecho had geen duidelijk beeld voor de nub. Even afwachten. Over 3 weken weten we het.

Toen ik zwanger was van mijn zoon 9jaar geleden,had ik al direct het voorgevoel van een zoon. Ook een sterk gevoel dat hij de 20e zou worden geboren (14e feb uitgerekend).
En tijdens de 20weken echo, inderdaad een jongetje! En ik ben 20feb bevallen!  
Nu ben ik opnieuw zwanger, bijna 18weken. Al vanaf het begin van mijn zwangerschap het gevoel van een zusje voor mijn zoon.
Tijdens de 16weken echo is het inderdaad bevestigd dat het een zusje is! 12 nov uitgerekend, en nu denk ik steeds aan 10 nov.  Wie weet !
Het kan dus wel zeker zo zijn dat je voorgevoel klopt.

Terug
Bovenaan