Klopte je voorgevoel van het geslacht?

Het klopte totaal niet ? Ik dacht 2 meiden, maar het waren toch echt 2 jongens. Die bakerpraatjes zijn dus ook echt fabeltjes, want alles wees op meiden haha.

Bij mijn eerste zwangerschap waren wij overtuigd een jongen te krijgen, tijdens de echo bleek het toch een meisje te zijn! 
Nu bij de tweede heb ik het vermoeden een meisje maar daar gaan wij morgen achter komen ?

Bij mij klopte het wel, een meisje! Maar totaal nergens op gebaseerd, gewoon een gevoel en je hebt natuurlijk ook 50% kans. Zoals je aan bovenstaande reacties ziet is er geen peil op te trekken en volgens mij valt het gewoon echt niet te voorspellen... Je zult toch even de echo af moeten wachten voordat je kleding gaat shoppen haha.

Nee, ik was er totaal van overtuigd dat wij een jongen zouden krijgen. Mijn man was overtuigd dat het een meisje zou zijn.
Met de 20 weken echo zei de verloskundige alleen, nou ik geloof dat papa gelijk heeft.

Ik had vanaf het begin het vermoeden dat ik een zoontje kreeg! Op mijn stiefvader na dacht iedereen een jongen! Mijn stiefvader is op het laatste moment namelijk geswitcht van gedachten, stel het was een meisje dan had hij later n mooi verhaal om te vertellen.
Tijdens de geslachtsecho zeiden ze dat wij een meisje kregen, stomverbaasd maar wel dolgelukkig. De echo daarop bleek het een foutje te zijn en het was duidelijk een jongen haha! De stagiaire had het verkeerd gezien op de eerste. 

Terug
Bovenaan