Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Happy:jammer van je rd-tjes. Op naar de klusdagen maar weer
Bambi: als ik wel eens foto;s moet maken bij tandarts vragen ze volgens mij altijd of ik zwanger ben
Jacqy: lekker klussen.....!!

Verder weet ik t niet meer, klote forum....

Zou niet over kwaaltjes praten maar schaar mijn klacht niet onder evt. zwangerschapskwaaltjes. Heb dus al sinds gister last van rug. Zo zeurend gevoel, net zoiets   als voor NOD. Ben uiteindelijk wel gaan sporten. Lig nou lekker op bedje ondertussen ook Ugly Betty te kijken, maar voel me rug nog wel. Nouja, zal wel snel over zijn....

Vandaag even geregeld dat ik bijna 1,5 week vrij ben rond de feestdagen. Heerlijk! Die kuttenkoppen hebben wel 2 verlofdagen teveel afgetrokken van zomervakantie, morgen maar ens rechttrekken.

Verder niet nieuws....

Ha die meiden,
Hier ook nog even een berichtje van mij.
Bieb: zo'n zeurderig gevoel in je rug?? Heb ik ook!!! Om gek van te worden toch.
Ik heb ook een zere buik, krampjes in mijn bovenbenen en rechterbil..........en nu ik zit te typen ook weer wat steekjes in mijn tieten............o,o,o,o,o.......wat duurt wachten lang!
En ik geloof echt niet dat het zo snel al weer raak zou zijn maar met deze klachten......en alweer een dag zonder hoofdpijn...........nouja, wachten maar geduldig af!
Bambi: geen gaatjes! Hoera!!!
Ik ga lekker naar bed want ben ook al dagen vreselijk moe...........

Happy: meisje wat kut! Die rd's..............volgende maand weer met goede moed?
Je zei al dat je geen hoop had voor deze maand vanwege alle rompslomp, maar toch, even goed een teleurstelling of niet?
Hou je goed en ik denk aan je! Hoest met je papa???
Dikke kus Rimke

hallo meiden, probeer weer wat te schrijven, maar iedere keer kleine stukjes. wat word je daar chachrijnig van als je iedere keer weer je berichtje kwijt bent.

rimke en linda wat spannend met jullie klachten zeg.
wat een goeie linda, dat ik met m'n vriendje gevochten zou hebben en gewonnen heb, die had ik niet kunnen bedenken.
heb vandaag gewoon gewerkt, en mocht en magazijn in, pppfffff heb maar een paar klantjes geholpen.
het is nu echt rood, van die korstjes/wondjes, maar heb geen hersenschudding hoor, geen hoofdpijn meer vandaag en gisteren.
vraag me wel af of mijn neus niet gebroken is, is zo ontzettend gevoelig en dik,

ik heb net even geprobeert om dit berichtje al te plaatsen, niet gelukt nog maar snap nu wel hoe ik hem kan kopieeeren, jippie. eindelijk heb ik hem door, haha.

happy, wat  balen van je ongesteldheid. je had inderdaad al gezegd dat je het al niet dacht vanwege alle toestanden.
wij hebben ook weinig kans deze maand, we hebben het maar 2 keer gedaan en ik denk ook nog eens niet op de goeie tijd.
snapte m'n hele cyclus niet meer ineens en toen we weer wat wilden doen, was het te laat. zag ik aan de temperatuur, gggrrrr.
nou ja, ga er gewoon vanuit dat ik ongi word volgende week. zal je beleven dat het nu net wel gelukt is. whaha.

We hebben afgelopen zondag mijn schoonmoeder en zwager verteld dat we met de pil zijn gestopt. ik had het mijn vader verteld vlak nadat ik was gestopt, mijn  vriendje wilde dit niet en wist dus ook niet dat mijn vader het wist. toen is dat een beetje uitgelekt naar zijn vriendin en toen hebben we maar besloten om het in ieder geval ook tegen roleof zijn thuis te vertellen, omdat ze het anders misschien wel per ongeluk zouden horen.
Roelof zijn moeder, reageert heel erg nuchter op zulke dingen, maar we zagen dat haar oogjes begonnen te glimmen. en toen we weg gingen zei ze uit zichzelf:
als jullie oppas nodig zijn, dan hou ik me aanbevolen"   lief van der he?!

Ik moet nog 4 dagen werken,(dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag en dan heb ik 3 weken vrij zodat ik bij de rest van de verbouwing kan zijn en bij het plaatsen van de keuken. ik heb van het zomer maar 1 weekje gehad en had dit expres opgespaard tot nu. week 48, 49 en 50 ben ik dus vrij, heeerlijk hoor.
zijn er nog sommigen van jullie vrij rond de kerst ofzo?

ga zo lekker slapen, morgen weer werken tot 16:00 en s'avonds verjaardag, dus denk dat ik er morgen niet ben.
fijne dag allemaal morgen en slaapse voor straks

goeiemorgen meiden

Bieb en rimke: spannend meiden ook al klachtjes, hopelijk is het raak meiden,

Kruimels, als je het niet vertrouwd met je neus moet je gewoon aan de ha vragen of er een foto mag worden gemaakt, je weet maar nooit,

Zo of ik wordt harstikke ongesteld, of ik ben zwanger, Ik ben vanmorgen om 6 uur wakker geworden van de misselijkheid en hoofdpijn, me borsten doen erg zeer, en heb nog steeds een gevoelige baarmoeder,
Alleen zit ik met me temp, wie heeft er verstand van, want ik had begrepen dat als je zwanger bent dat dan je temp hoog blijft maar mijn temp is:

Zondag: 36.4
Maandag: 36,9
Dinsdag: 36,7

dus dat zint   me niet zo erg eigenlijk, wie o wie kan me helpen

Zo ik ga zo weer even sporten, rustig aan want als ik me benen in de lucht gooi wordt ik alweer misselijk haha

iedereen een fijne dag

xxx linda

ik heb het idee dat het forum weer iets beter werkt, maar laten we niet te vroeg juichen,

Happy: hoe gaat het met je vader??

Jacqy: lekker geklust meid op je vruchtbare dag hahha, hopelijk is het raak meid

xx linda

Hoi hoi,

Linda: die temp moet idd hoog blijven na je eisprong. Dat doet ie ip bij iedereen totdat je ongesteld wordt. Die dip bij jou kan ik niet verklaren. Doe je het elke morgen als je net wakker wordt?? Het lijkt wel of je van zondag op maandag je eitje hebt gehad. Maar die had je al eerder toch? Ik ben nadat ik vorige week hopelijk mijn eitje heb gehad gestopt met tempen, wordt er hyper nerveus van. De ene keer is ie 37.3 en dan weer 36.8.

Hier wordt alles steeds vreemder, mijn tieten passen niet meer in mijn gewone bh, dus heb ik die meegroeidingen maar weer aangetrokken, ik kon vanacht niet slapen, werd om 5.30 harstikke misselijk wakker, na een cracker trok dit wel weg en heb de hele tijd een zeikerig gevoel in mijn onderbuik. IK WORDT GEK!!!!
er zit niet anders op dan geduld hebben, maar dat is nou net waar ik doorgaans een gebrek aan heb.......of mijn lijf is zich op orde aan het maken na die miskraam, of ik ben weer harstikke zwanger..............durf er niet op te hopen maar toch.

Ik ben lekker de hele dag thuis en alleen, vind ik wel eventjes fijn, morgen is het mannetje weer terug, is dan maar 2 dagen weggeweest dus dat val heel erg mee.
Zijn er nog meer mensen vrij vandaag??
O en ik weet niet wie het vroeg maar ik ben vrij met kerst maar met oud en nieuw moet ik werken, late diensten dus ben ik om 12 uur gewoon waar ik wezen moet om een colaatje (hoop ik!!) te drinken!

Terug
Bovenaan