Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo dames,

Sjezus wat een happening hier...rimke en linda...ik had toch wel m'n hoop op jullie gevestigd deze ronde. jammer hoor.

Bieb, jij bent onze hoop op dit moment! Tover die positieve test maar tevoorschijn!

Happy, ik ga morgen iig voor je duimen. Hoop dat het helemaal goed is en dat er daarna alleen nog maar leuke en mooie dingen voor jou komen! X

Uhm, nu moet ik even bijlezen want nu weet ik het niet zo goed meer....

X

Chris wat goed dat je bij de gyn bent geweest. Lijkt me echt spannend. Had de dokter gezegd dat je man mee moest trouwens? Op zich logisch dat je samen gaat maar ik vroeg me af of een huisarts daar iets over zegt.

Ben benieuws wat eruit gaat komen, spannend hoor.

Essy, ik deel mijn hoop nu tussen bieb en jou! Redelijk spannend toch ofnie? Ik ben redelijk de kluts kwijt, had jij nou wel of geen regelmatige cyclus?

Wat een takkeweer trouwens, ik sluit me echt de hele avond op in huis...brrrrrr....

X

Ik heb trouwens vandaag zo'n enorme moe/baal/onzekere/klotendag. (zo dat ik dat zeg..hihi). Vanacht kon ik niet slapen, moe natuurlijk. Denk de hele tijd aan het feit dat ik naar de dokter ga woensdag. Niet dat ie iets gaat doen (hooguit een verwijsbrief voor de gyn schrijven) maar toch. Bedenk me eens dat ik misschien wel niet functioneer zoals het zou moeten en ga zo maar door.

Moet nu eigenlijk de wat ophangen en nieuwe aanzetten, sinterklaascadeautjes inpakken en bezit met m'n surprise maar ik heb in geen van allen zin...

Zo dat heb ik ook weer van me afgeschreven...hihihi.

X

Hey Pip,

Nee ik kan nog niet echt spreken van een regelmatige cyclus.

Misschien is het mij even ontschoten, maar ga je nou niet of inmiddels wel weer voor kinderen? Weet nog wel dat je de baan niet hebt gekregen, maar of je je mening herzien hebt ten aanzien van kinderen krijgen op dit moment, is me even ontgaan.

Volgens mij kwamen de leeftijden van jou en je vriend overeen met die van mij en mijn vriend (25, 29). Toch?

xx

Zal nog eens wat grappigs vertellen:

Had op m'n hyves ook een plaatje van mij en een kalfje geplaatst. Had Kruimels er iets leuks bij gezet en haar tekst begon met "Hey Pip" ....wihihihihihi dat geloof je toch niet?! Ik heb het berichtje maar verwijderd, wat moeten mensen wel niet denken dat Kruimels mij Pip noemt...wihihihihii. Als ik het zou laten staan dan zou ik daar vast en zeker vragen over krijgen!

X

hoi meiden,

Goh het forum werkt weer goed ja, iedereen komt weer even buurten hahah.

Rimke ik at bloemkool hahaha lijkt ook allemaal op elkaar he.

Essy voor jou is hetook spannend meid, ik hoop dat de ongie wegblijft en van het weekend een posie test he. laten we met zijn alle duimen.

Chris leuk dat je weer ff komt buurten, goed dat de stap naar de gyn is gezet en dat je zo goed geholpen word. Ook fijn dat je er nu beter mee om kan gaan dat je beste vriendin zwanger is, daar had je het toch heel moeilijk mee toen je het net hoorde, ik zou het zelfde hebben gehad hoor. succes iig.

Pip das wel grappig van kruimels , maar ik heb geen idee wat je schuilnaam inhoud, maar je familie waarschijnlijk wel en die zouden verbaasd zijn dan. hihihi

ook ik heb een avond op de bank gereserveerd. gtst en ugly betty. Ik kijk topmodel morgen of ik neem het op, kan allebij.

ga weer ff.

xxx Bambi

Essy,

Klopt, onze leeftijden komen overeen   (25 en man is 28,5).

Het was idd zo dat we dachten dat we toch nog even gingen wachten. Misschien dat het met de baan te maken had, ik weet het niet zo goed. We hadden besloten het dus even uit te stellen maar bleven eigenlijk gewoon doorpraten over "als er straks een kindje is etc". Het gevoel dat we een kindje willen is er gewoon dus gaan we ervoor. In de periode van het uitstellen tot toch er weer voor gaan hebben we trouwens niet een veilig geklust dus van echt een uitstelperiode kunnen we niet eens spreken geloof ik...wihihiihi.

Denk dat het gewoon even een periode(tje) van onzekerheid was ofzo.

Maar goed, omdat ik dus nauwelijks ongesteld ben/word ga ik dus deze week na de dokter!

Mmm, heb jij je ei wel gevoeld/gemerkt deze ronde? Toch spannend hoor, omdat je vorige cyclus ook 34 dagen was en je nu op dag 34 zit. Wie weet is het wel 3x scheepsrecht (3e ronde is dit toch?).

X

Heeee! Pip!!!
Lig je zo te woelen snachts? Onbewust ben je er toch altijd meer mee bezig dan jezelf denkt he?
Eventjes de wijsneus uithangen: veel poepen krijg je niet van kou op je buik.......maar misschien ben jij de uitzondering die de regel bevestigd.......hihihi!
Balen inderdaad dat je geen pijl kunt trekken op je cyclus, ben benieuwd naar de uitslag van het weekend, veel poepen en niet slapen waren mijn  eerste zwangerschapstekenen............hihihi, maar wil je niet nerveus maken en al helemaal de druk op je schouders niet geven..........whahahaha!!!
Rustig over nadenken meisje, praat erover met je mannetje en doe wat wijs lijkt voor jullie en op jullie tijd..........
Dikke knuffel, Rimke

Terug
Bovenaan