jeetje het forum doet het eindelijk weer!!!!! yes yes.
gelijk 3 pagina's te lezen, kletskousen, whaha.
even snel, want ik ben helemaal kapot moe,
rimke, was het leuk op het verjaardagsfeestje?
rot dat je steeds wat bloed verliest, is het nou ongi of......
ga je morgen zoiezo testen of denk je echt dat het nu ongi is?
happy, heel erg veel succes en sterkte morgen, ik weet zeker nu alle klusbabes voor je duimen morgen dat het helemaal goed komt hoor!!!!
denk aan je morgen om 15:50!!!!
was je zuurkooltje lekker?
sterretje, ik baal er ook van net als iedereen dat het forum gewoon steeds kut doet, maar het is nu weer helemaal over en we gaan voor de volgende 700 berichten, toch?
sorry dat ik nog steeds niet heb gevraagd aan mijn vriendin over die limegroene klamboe, maar weet niet zo goed hoe ik het moet vragen, beetje raar. wil niet dat ze achterdochtig wordt.
doe m'n best, zodra ik wat weet dan hoor je het hoor!
linda, ook jij al van die vage bloedsporen, raar hoor. hoop voor jullie dat het echt een innesteling is.
normaal hoort je temperatuur inderdaad lager te worden op het moment dat je ongesteld wordt, maar bij mij gaat dat ook lang niet altijd op. eerste cyclus was zo raar hoog en toch ongi,mmmmm????
bambi, wens je manntje veel sterkte van mij, er zijn zoveel mensen ziek. het gaat ontzettend rond.
meiden allemaal extra vitamientjes nemen, om te voorkomen dat wij ook ziek worden, dat kunnen we natuurlijk niet gebruiken he
bieb, dank je voor je reactie over de electrische deken, ik slaap ook gewoon lekker er weer onder hoor, heerlijk warm!
hoe kan je dat nou hebben dat je temperatuurbriefje is weggewaaid, whaha.
ik heb van de ha een kalendertje gekregen, daar kun je precies in bij houden van elke dag wat de temperatuur is, heel handig. moet je maar eens naar vragen bij je eigen huisarts.
chris, wat super goed, dat je naar de gyn bent geweest en dat je eitje onderweg is, klussen dan maar he, succes!!!!!
volgende week nog even zaadcelltjes laten onderzoeken en dan hebben jullie er echt alles aan gedaan om zwanger te worden, dan rest nog maar 1 ding, ..... klussen!!!!!! haha
essy, ook spannend voor jou op je 34 ste dag, heo voel je je dan?
dus je krijgt de piano van je ouders nu, leuk voor je vriendje om op te spelen.
wij hebben ook een piano in huis, ik kan een klein beetje spelen, maar hij staat er meer voor de sier.
wil wel graag op les, maar het komt er gewoon niet van, veels te druk.
pip, snap dat je stijfeld over je lichaam, maar heb vertrouwen in je huisarts aanstaande woensdag. er zijn zoveel middeltjes om een normale cyclus op gang te krijgen. het komt vast allemaal goed.
lachen he die fout van mij met dat kalfje, was zo enthousiast over die foto, whaha
beloof dat ik het NOOIT meer zal doen, haha
kloten dat je zo'n baaldag hebt, lekker slapen en morgen is het vast beter.
jij zet ook vroeg je kerstboom, wel gezellig he die kersttijd.
ik zet de boom een week voor de ekrst op, vind dat mooier omdat hij anders al zo vroeg uit begint te vallen.
vriendin van me helpt met uitzoeken en optuigen, zo gezellig!!!
even snel over de keuken, want ik ben echt zo vreselijk moe.
alles is geleverd, om 9:15 stonden ze al voor de deur met de hele mikmak.
alle kastjes zijn vandaag in elkaar gezet en geplaatst. fornuis staat er ook al tussen.
het is zo ontzettend mooi, zucht
we zijn tot heel laat aan het werk geweest, en morgen weer verder.
koelkast aansluiten, over aansluiten en de afwerkranden plaatsen.
vertel morgen wel even verder, ga nu slapen
ben helemaal kapot!!!!!!
trusten allemaal
liefs Kruimels