Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou, als dit een innestellingsbloeding is, is er een vijfling zich aan het vasthechten in mijn baarmoeder. Gezellig hoor, maar geen kindje overleefd zo'n bloeding.
Ben veel erger gewend maar dan nog.................
Net even gezellig mijn mannetje gebeld. Die vond het belachelijk, die ongi. Zeker omdat ik al een week of anderhalf geen zin had in sex...............allemaal voor niets!!!! Whahaha!
Die mannen hebben het inderdaad maar makkelijk, maar mijn mannetje is het daar gelukkig helemaal mee eens. Zelfs na anderhalve week van enorme chagerijnigheid van mijn kant, vind hij nog dat hij de goede kant van de deal heeft...........wat een schatje!!!!

Truste meiden!!
Tot morgen maar weer!

He lieve meiden!

Chris, balen meid! ongie! maar goed dat jullie nu bij de gyn lopen. hopelijk krijg je snel duidelijkheid over hoe en wat.
Rimke, ongie maar toch zwangerschapskwaaltjes??? strange!!! afwachten maar he?!
Linda, toch ongie... balen meid. stiekem hoop ik toch voor je dat het nog de innesteling is!
Essy, spannend nu voor je meid! nog even afwachten maar! ik speel ook dwarsfluit! doe er nu niet heel veel meer mee, maar vind het altijd wel erg ontspannend om even wat te spelen! al is het maar 10 minutjes!
Happy, succes morgen! heb bij de intratuin trouwens een hele leuke lantaarn gekocht met daarin een kaars en plantjes! en nog wat kleins voor de kerst alvast!
pip, spannend voor je woensdag naar de ha! als ik  je niet meer spreek, veel succes        !

Ik zit nu echt in die k*t wacht dagen! ik heb mijn nod tussen aankomende vrijdag en dinsdag.. wachten wachten wachten!!!
had gister wel wat steekjes, normaal nooit. en een beetje gevoeligere borsten... AAAAAAAHHHHHHH ik haat wachten!!!

Liefs Jacqy

hoi meiden,

Jacqy ik vind het echt spannend voor je hoor, vooral je mini klachtjes hiihi, dat had ik namelijk ook zo. echt ik duim mee voor je.

Linda en happy jullie hebben weer gezellig geklets vanavond over plassen in de brandnetels hahaha. sorry maar moest er erg om lachen.

rimke jammer joh als het toch echt je ongie is, hopelijk blijft je cyclus toch wat regelmatig.

ga zo maar me bedje in moet morgen weer werken blegg.

xxx Bambi

jeetje het forum doet het eindelijk weer!!!!! yes yes.
gelijk 3 pagina's te lezen, kletskousen, whaha.

even snel, want ik ben helemaal kapot moe,
rimke, was het leuk op het verjaardagsfeestje?
rot dat je steeds wat bloed verliest, is het nou ongi of......
ga je morgen zoiezo testen of denk je echt dat het nu ongi is?

happy, heel erg veel succes en sterkte morgen, ik weet zeker nu alle klusbabes voor je duimen morgen dat het helemaal goed komt hoor!!!!
denk aan je morgen om 15:50!!!!
was je zuurkooltje lekker?

sterretje, ik baal er ook van net als iedereen dat het forum gewoon steeds kut doet, maar het is nu weer helemaal over en we gaan voor de volgende 700 berichten, toch?
sorry dat ik nog steeds niet heb gevraagd aan mijn vriendin over die limegroene klamboe, maar weet niet zo goed hoe ik het moet vragen, beetje raar. wil niet dat ze achterdochtig wordt.
doe m'n best, zodra ik wat weet dan hoor je het hoor!

linda, ook jij al van die vage bloedsporen, raar hoor. hoop voor jullie dat het echt een innesteling is.
normaal hoort je temperatuur inderdaad lager te worden op het moment dat je ongesteld wordt, maar bij mij gaat dat ook lang niet altijd op. eerste cyclus was zo raar hoog en toch ongi,mmmmm????

bambi, wens je manntje veel sterkte van mij, er zijn zoveel mensen ziek. het gaat ontzettend rond.

meiden allemaal extra vitamientjes nemen, om te voorkomen dat wij ook ziek worden, dat kunnen we natuurlijk niet gebruiken he

bieb, dank je voor je reactie over de electrische deken, ik slaap ook gewoon lekker er weer onder hoor, heerlijk warm!
hoe kan je dat nou hebben dat je temperatuurbriefje is weggewaaid, whaha.
ik heb van de ha een kalendertje gekregen, daar kun je precies in bij houden van elke dag wat de temperatuur is, heel handig. moet je maar eens naar vragen bij je eigen huisarts.

chris, wat super goed, dat je naar de gyn bent geweest en dat je eitje onderweg is, klussen dan maar he, succes!!!!!
volgende week nog even zaadcelltjes laten onderzoeken en dan hebben jullie er echt alles aan gedaan om zwanger te worden, dan rest nog maar 1 ding, ..... klussen!!!!!! haha

essy, ook spannend voor jou op je 34 ste dag, heo voel je je dan?
dus je krijgt de piano van je ouders nu, leuk voor je vriendje om op te spelen.
wij hebben ook een piano in huis, ik kan een klein beetje spelen, maar hij staat er meer voor de sier.
wil wel graag op les, maar het komt er gewoon niet van, veels te druk.

pip, snap dat je stijfeld over je lichaam, maar heb vertrouwen in je huisarts aanstaande woensdag. er zijn zoveel middeltjes om een normale cyclus op gang te krijgen. het komt vast allemaal goed.
lachen he die fout van mij met dat kalfje, was zo enthousiast over die foto, whaha
beloof dat ik het NOOIT   meer zal doen, haha
kloten dat je zo'n baaldag hebt, lekker slapen en morgen is het vast beter.
jij zet ook vroeg je kerstboom, wel gezellig he die kersttijd.
ik zet de boom een week voor de ekrst op, vind dat mooier omdat hij anders al zo vroeg uit begint te vallen.
vriendin van me helpt met uitzoeken en optuigen, zo gezellig!!!

even snel over de keuken, want ik ben echt zo vreselijk moe.
alles is geleverd, om 9:15 stonden ze al voor de deur met de hele mikmak.
alle kastjes zijn vandaag in elkaar gezet en geplaatst. fornuis staat er ook al tussen.
het is zo ontzettend mooi, zucht
we zijn tot heel laat aan het werk geweest, en morgen weer verder.
koelkast aansluiten, over aansluiten en de afwerkranden plaatsen.
vertel morgen wel even verder, ga nu slapen
ben helemaal kapot!!!!!!
trusten allemaal
liefs Kruimels

goeiemorgen meiden

Het forum heeft het welgeteld 1 dag goed gedaan, pffff wat een kolerezooi zeg ik ga maar weer een mail sturen, heb net 5 min, werk gehad om in te loggen

Nou hier zijn dus echt de rd's gearriveerd, me temp is gedaald van 36.8 naar 36,6 dus op naar de volgende ronde, ik loop zowat leeg,

Rimke; haha moest zo lachen dat je schreef dat er zich een 5ling moest hechten vanwege het bloedverlies, maar wij gaan voor dec. meid, dus zometeen klussen voor ons leven

Bieb; meisje hoe is het met jouw?

Kruimels: lekker meid dat de keuken er is en dat alles is geleverd, want dat moet je ook altijd maar afwachten, enne geniet lekker van je vakantie

Jacq; spannend hoor meid, en als die vage klachten, ik hoop het zo voor je, en inderdaad dat wachten is verschrikkelijk, maar ja we hebben geen keus

Ik ben me toch een partij misselijk en me hele onderbuik doet zeer, ik heb dat nog nooit gehad als de rd's er zijn ik ga er maar vanuit dat dat de werking is van die medicijnen

Meiden ik ben er vanmiddag weer en hopelijk werkt dit forum dan weer naar behoren
iedereen een fijne dag

xxx linda

quote: jacqy84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-11-2007 12:21:11'));

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje (4e ronde raak): Uitgerekend  17 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde

November: 2) Bambi 4e ronde

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2) Bambi 4e ronde ZWANGER !!!!!   bezig bijtje
3)
4)  
 5) Miekje mk
6)Jacqy84, 4e ronde
7)
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde  (uitgaande van de langste cyclus) kleintje 5e ronde
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22)
23)
24)
25)Rimke, ronde 6, 1e ronde na miskraam
26)
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn) Linda  2de kindje
28)kruimels, 7de ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 32 dagen)
       Mootje, 9de ronde  ( onregelmatige cyclus )
29) Bieb2e ronde na mk  

30)

DECEMBER

1)  
2)bezig bijtje
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
4) Jacqy84, 5e ronde
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)  
13)
14)
15)kleintje 6e ronde uitgaan de van 33 dagen
16)
17)  
18)  
19)
20)  
21)
22)
23)Linda  2de kindje
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Terug
Bovenaan