Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo ik ben positief gestemd, ik heb me voor 28 dagen op de wolk gezet hhahah

Ik heb ondertussen weer een mail gestuurd naar jongegezinnen, dat de site het welgeteld 1 dag heeft gedaan

xx xlinda

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje (4e ronde raak): Uitgerekend  17 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde

November: 2) Bambi 4e ronde

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2) Bambi 4e ronde ZWANGER !!!!!   bezig bijtje
3)
4)  
 5) Miekje mk
6)Jacqy84, 4e ronde
7)
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde(uitgaande van de langste cyclus) kleintje 5e ronde
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22) Daan308
23)
24)
25)
26) Linda 2e kindje  Rimke, ronde 6, 1e ronde na miskraam
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
28)kruimels, 7de ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 32 dagen)
       Mootje, 9de ronde  ( onregelmatige cyclus )
29) Bieb2e ronde na mk  

30)

DECEMBER

1)  
2)bezig bijtje
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
4) Jacqy84, 5e ronde
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)kleintje 6e ronde uitgaan de van 33 dagen
16)Happy 6e ronde
17)  
18)  
19)
20)  
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Hallo meiden,
Nou er waren alweer 3 pagina's bij te lezen.
@bambi: bedankt dat je keek voor de klamboe. Hij is dan nog steeds prijzig. Jammer dat ze zo duur zijn. Wel lief dat je eraan dacht. Oeps, jij was het met de tuniek en niet happy. Dementie zullen we maar zeggen. Wel lachen dat jij ook sjaggie bent. Kunnen we samen sjaggie doen  En zie je al een buikje? Bij mij wel.
@rimke: ik zie dat jij ook het een en ander vergat. misschien ook aan het dementeren. Wel jammer dat het nu heeft doorgezet meid. Je vroeg hoe het hier met de misselijkheid was. Nou 's avonds heb ik er nog steeds last van. Ik heb echter al 2 weken niet meer hoeven spugen.
@chris: wat fijn dat je  nu iets meer duidelijkheid krijgt. Wat betreft je nod, dat had mij ook kunnen gebeuren, alleen kwam het bij mij altijd in 1 keer.
@happy: I'll keep my fingers crossed.
@pip: ik heb niet helemaal meegekregen waarom je woensdag naar de ha gaat.
@kruimels: weer hard gewerkt. En wat staat er op de planning als de keuken af is? Ach, dat met die klamboe komt nog wel. Wat betreft het forum. Ik blijf hier wel posten, hoor. Ik bedoel jullie zijn toch hier.
@jacqy: idd wachten is niet echt leuk. Maar stel dat het raak is, dan ben je het wachten zo weer vergeten.
@Essy: een piano, wat mooi. Dat wil ik later ook nog wel. Ik las dat het voor jou ook weer spannend wordt.

Zo ik werd me net toch slecht zeg. Ik kreeg het benauwd en het leek alsof ik ging flauwvallen. Ik heb meteen iemand gebeld die dichtbij is, tot het was weggetrokken. Toch eng als je dan alleen thuis bent.
Vandaag heerlijk uitgeslapen. Straks een fysiotherapeut bellen. Ik heb sinds een week rugklachten en gezien we nog wel even te gaan hebben. Vorige week heb ik gebeld voor de 20-weken echo in week 1 van 2008. Ik ben zo benieuwd wat het geslacht is.

oei, oei oei, wat voel ik me slecht......
Ben leeggebloed vannacht, het was echt eng zoveel bloed, en nu nog steeds. Heb normaal een tampon in, maar wil nu wel graag zien hoeveel bloed ik verlies. En dat is veel. Ik weet dat je na een curretage heftiger kan bloeden, maar dit is niet normaal!
Heb dus ook net de poli gyn. gebeld. Uitgelegd dat ik elk half uur tot eeen uur een nieuwe maandverband in moet en dat het vanmorgen tussen mijn benen door naar beneden liep.......................dat is niet goed. Krijg nu medicijnen die het bloeden moeten stoppen/verminderen. Een vriendin gaat die halen want kan de deur zo niet uit, duizelig, trillerig, koud..........gewoon weer veel bloed verloren dus.....
Als het niet beter wordt moet ik morgen langs komen.
Willen jullie allemaal mee duimen, want ik wil niet weer voor curretage ofzo........
En dan zit mijn mannetje ook nog in het buitenland.
Ga heel even janken, ben zo weer terug!

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Sterretje (4e ronde raak): Uitgerekend  17 mei 2008
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde

November: 2) Bambi 4e ronde

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

NOVEMBER

1) Bieb, 1e ronde na mk
2) Bambi 4e ronde ZWANGER !!!!!   bezig bijtje
3)
4)  
 5) Miekje mk
6)Jacqy84, 4e ronde
7)
8)
9)
10)
11)
12) Linda_84, 4e ronde(uitgaande van de langste cyclus) kleintje 5e ronde
13)
14)
15)
16)
17) Happy 5e ronde
18)  
19)
20) Chris 9e ronde
21)
22) Daan308
23)
24)
25)
26) Linda 2e kindje  Rimke, ronde 6, 1e ronde na miskraam
27)Essy, 3e ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 34 dgn)
28)kruimels, 7de ronde  (uitgegaan van laatste cyclus, 32 dagen)
       Mootje, 9de ronde  ( onregelmatige cyclus )
29) Bieb2e ronde na mk  

30)

DECEMBER

1)  
2)bezig bijtje
3) mamoetje 1006 , 1e ronde, 1e kindje
4) Jacqy84, 5e ronde
5)    
6)
7)
8)
9)
10)
11) Chris 10e ronde
12)  
13)
14)
15)kleintje 6e ronde uitgaan de van 33 dagen
16)Happy 6e ronde
17)  
18)  
19)
20)  
21)
22)
23)
24) rimke 7e ronde
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Nou moe, het forum werkt weer en er worden gelijk 2 pagina;s volgekletst....

Chris: fijn dat je goed   nieuws bij arts hebt, gelijk klussen zou ik zeggen. Misschien is t deze ronde raak!
Linda: we zullen aan je denken met kerst, misschien verzacht dat de pijn ivm je moeder een beetje. Kan me voorstellen dat dat rotdagen zijn
Bambi: sja, dat wordt geen hoge hakken meer haha. Ik ben niet zo van de hoge hak
Verder weet ik t niet meer

Linda en Rimke; denk wel dat Rimke nu echt ong is (sorry) en Linda weet ik niet...spannend evengoed nog

Hier hangen mijn schouders heeeel laag, voel de druk van de andere meiden haha
Weet niet, misschien toch morgen testen of anders donderdag. Als het neg is kan ik tenminste donderdag hele pakken maandverband meenemen. Dan weet ik dat t eraan komt  en hoef ik niet hele dag bang in onderbroek te kijken hahahaha
S avonds   ook Sinterklaasavond met werk, kan ik lekker sjaggie doen haha
Achja, het zijn nu spannende dagen wel of niet zwanger????

Ga nu even snel weer werken doeiii

Hoi meiden,

Allereerst bedankt voor jullie lieve en bemoedigende woorden!!!! Wordt ff een kort berichtje want moet de deur zo uit. Lin verdorie meid, wat balen he, we worden door ons lichaam toch maar mooi voor de gek gehouden he. Had dit echt niet verwacht......Kop op he

Rimke; jeetje meisje het zit je ook niet mee he. Doe lekker rustig aan en laten we hopen dat de medicijnen hun werk doen. Denk aan je lieverd ......

Laat jullie zodra ik thuis ben weten hoe het is afgelopen!!!! Brrrr toch wel de bibbers nu, was het maar 15.50 uur!!!! Fijne dag meiden,

dikke kus happy

Terug
Bovenaan