Hoi meiden,
Allereerst mootje van harten meid, super. Hoop dat je glitters hun werk voor ons doen!!! Geniet ervan.....
Nou ben weer thuis en met een dubbel gevoel. De uitslag was goed, gelukkig joehoe maar een bepaalde waarde in zijn prostaat is te hoog en dat is nu weer niet goed. Doordat ze iedere week zijn blaas hebben gespoeld kan het zijn dat het daardoor komt maar, dat is niet zeker. Hij krijgt nu 8 jan. een prostaat onderzoek en dat wordt dan weer op kweek gezet. Ben in ieder geval blij dat de arts er wat aan doet. Hij zei ook dat het waarschijnlijk door het spoelen kwam maar, dat hij het wel zeker wil weten. Mocht het foute boel zijn dan zijn ze er wel zo snel bij dat het goed te behandelen is dmv bijvoorbeeld operen en dan zou het ook weg zijn. De arts was echt heel positief gelukkig maar, ik had gewoon gehoopt dat we het af konden sluiten. Maar ja, moet niet jammeren het zag er een aantal maanden geleden erg slecht uit en dat is dit natuurlijk helemaal fantastisch !!!!!! Ga zo ff naar de kroeg met de meiden, ff de stress eruit kletsen haha. Kom zo nog wel ff buurten voordat ik wegga
Voordat ik het vergeet.....pip succes morgen meid. Denk aan je
Rimke; gaat het een beetje meisje?
kus happy