Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zie nu opeens een aantal berichten staan wat ik eerder niet had gelezen????

Zie opeens het bericht van Rimke:
Jeetje Rimke, dat is ook niks zo een ernstige bloeding....heb je de medicijnen al? Hoop dat t snel helpt. Moet je nu nog ter controle naar dokter??

Dag allemaal!!!

Rimke: Wat een toestand!! Heb je al medicijnen ingenomen? Om bang van te worden...... Sterkte!

Mootje: Gefeliciteerd! Hoop dat jouw glitters hier geluk zullen brengen.

Bieb, ik denk dat het echt op jou aankomt. Ik heb zo'n vermoeden dat ik vanavond/morgenochtend ook ga bloeden. Bloed nu nog niet, maar al wel wat lichtbruine afscheiding en lichte kramp onder in mijn buik.

He, ik had het zo gehoopt deze keer. Wij zijn vanaf begin aug. bezig en ik weet dat dat niet zo lang is, maar wachten duurt zo lang........

Ga lekker zuurkool eten met worst. Heb vanavond vergadering..Blehh

xxx Es

He meiden!

Mootje!!!! gefeliciteerd! wat fjin voor jullie! Geniet ervan!
Rimke, wat erg dat je zo veel bloed verliest! Ik hoop voor je dat de medicijnen werken! en anders inderdaad maar even langsgaan morgen!
Essy, ik hoop toch echt niet voor je dat je ongie gaat worden! duim nog steeds hoor!
Bieb, spannend!!!!!! duimen duimen duimen!!
linda, ook balen voor jou.. die ongie.

Hier nog steeds alles goed. Heb nu geen druk meer op mijn borsten en ook geen steekjes meer in buik. Maar wel heeeel veel afschijding. Heb ik normaal nooit... kan het er mee te maken hebben??? WACHTEN MAAR WEER!!!

Liefs Jacqy

Hoi rimke,
He meid, wat erg. Wat rot dat je mannetje er nu niet is. gelukkig wil je vriendin de medicijnen halen. Moet er nu niet iemand bij je blijven ivm het bloedverlies? Ik denk aan je,
  sterretje

@linda: balen van de rd's. Maar er is voor komende maand gependeld. Dus een leuk kerstcadeau  Even een vreemde vraag. Bij Char was ooit een vrouw die beviel kort nadat een van haar ouders was overleden. Char zei toen dat die ouder het kind wel had ontmoet. Geloof jij dit ook? Ik zou het graag willen geloven. Het lijkt me wel mooi.
Oh ja, lage bloeddruk, thx linda, daar had ik niet aan gedacht. Dan weet ik dat voor de volgende keer.
@mootje: gefeliciteerd.
@happy: hoe is het meid? je hebt sinds vanmiddag niets laten horen, ik hoop dat dat een goed teken is.

Die regelingen bij de ziektekostenverzekering. Je mag wel zonder een verwijzing naar een fysiotherapeut, maar niet naar de mensendieck? ik snap er niets meer van. Ik heb nu nog geen afspraak, omdat ik de huisarts niet te pakken kreeg voor een verwijzing.

Hoi meiden,

Allereerst mootje van harten meid, super. Hoop dat je glitters hun werk voor ons doen!!! Geniet ervan.....

Nou ben weer thuis en met een dubbel gevoel. De uitslag was goed, gelukkig joehoe maar een bepaalde waarde in zijn prostaat is te hoog en dat is nu weer niet goed. Doordat ze iedere week zijn blaas hebben gespoeld kan het zijn dat het daardoor komt maar, dat is niet zeker. Hij krijgt nu 8 jan. een prostaat onderzoek en dat wordt dan weer op kweek gezet. Ben in ieder geval blij dat de arts er wat aan doet. Hij zei ook dat het waarschijnlijk door het spoelen kwam maar, dat hij het wel zeker wil weten. Mocht het foute boel zijn dan zijn ze er wel zo snel bij dat het goed te behandelen is dmv bijvoorbeeld operen en dan zou het ook weg zijn. De arts was echt heel positief gelukkig maar, ik had gewoon gehoopt dat we het af konden sluiten. Maar ja, moet niet jammeren het zag er een aantal maanden geleden erg slecht uit en dat is dit natuurlijk helemaal fantastisch !!!!!! Ga zo ff naar de kroeg met de meiden, ff de stress eruit kletsen haha. Kom zo nog wel ff buurten voordat ik wegga

Voordat ik het vergeet.....pip succes morgen meid. Denk aan je

Rimke; gaat het een beetje meisje?

kus happy

Meiden ben foetsie, fijne avond allemaal en tot morgen. Heb trouwens net ff op jereno gekeken. Pfff wat een rare boel daar zeg, niet echt gezellig. Zitten maar te katten op dit forum !!!!!!

Kus happy

Terug
Bovenaan