Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Chris; erg he dat verplichte klussen. Vind ik ook geen bal meer aan hoor. Maar, jeetje meid, dat je dat dan ook   og een uur volhoudt, knap hoor whahaha. Ach het is weer gebeurt, hopen dat het goede doel geweest is !!!!!

xxxxxxxx

Whahahaa!!! Die Happy! Een trol..............hoe kom je er nu weer op!!! Ben blij dat je je wel weer iets beter voelt. Je zal zien, echt, het komt goed. Ik voel het aan me water.......

Bieb: wil jij morgen na je zwangerschapstest ook het forum gaan lastig vallen? Uit naam van mij??? Zou je zo dankbaar zijn......................ach ik weet ook wel dat die meiden blij zijn tuurlijk, maar gun het ons (en mezelf) ook zo.

Volgende maand is voor ons meiden! En morgen is bieb nog even aan de beurt..........hahaha! Zet mijn wekker gewoon op 8 uur en ga dan voor de computer liggen wachten op een berichtje...........
Bieb, lieverd, als het negatief mocht worden houden we ook van je hoor, vind het wel een beetje naar voor je dat alle aandacht zo op je gevestigd wordt. Als je er genoeg van hebt, moet je het zeggen.
Aan de andere kant, jij bent ons aan het plagen, dus doen we het ook lekker terug!!! (dikke kus hoor meisje!)

haha Rimke, ik zet ook me wekker morgenochtend gaan we met z'n alle vroeg achter de computer zitten te wachten op de uitslag van Bieb hahaha

happy: ik kan erin komen dat je er nu niet zo bewust mee bezig bent met klussen, je vader is inderdaad belangrijker en wie weet gaat het zometeen ongemerkt goed , ik hoop het voor je

xxx linda

Terug
Bovenaan