Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sterretje, haha leuk he dat van de babykamer. was echt letterlijk bedoeld, want we moeten die kamer nog bijbouwen. de kamer komt bovenop het nieuwe gedeelte wat nu aan gebouwd is. (wat nu keuken is)
op zich is er wel een kamertje vrij hoor, maar is allemaal zo klein en aangezien mijn vriend een kantoor moet houden en we ook graag een logeer/zonnebankkamer willen houden, zijn de kamers dan op. en om de baby dan maar bij ons op de slaapmkamer te hebben lijkt me niet goed voor de kleine.
ken iemand die dat heeft gedaan en die is nu in verwachting van haar tweede kindje en de eerste slaapt nu nog bij hun op de slaapkamer en wil nergens anders slapen.
zo erg, dat je zoiets doet, zo'n kindje moet z'n eigen kamer hebben, vind ik.
wat hebben jullie verbouwd dan in huis?

april, klopt ik heb nu vakantie. en het gaat super voorspoedig met de keuken.
alles is compleet geleverd, het is nu nog even de aparatuur aansluiten en de kleine dingetjes afwerken.
Verder hebben we niet echt plannen om weg te gaan ofzo, willen dit allemaal graag voor de kerst af hebben. dat we dan niet meer in de zooi zitten.
kan haast niet wachten tot het helemaal af is en ik daar kan koken.

pip, super meid dat je 7 Januari naar de gyn mag.
lijkt me inderdaad ook niet logisch dat het aan je ontpillen ligt, omdat het al zo lang is dat je geen regelmatige cyclus hebt. ontpillen is na een poos wel klaar.
ik merk aan mezelf dat ik nu dus steeds regelmatiger word.
32 dagen is niet normaal, maar ik heb beter elke maand 32 dagen dan de ene maand 28 en de andere 36, daar kan je geen pijl op trekken.
maar ik mag helemaal  niet zeuren, want jij zit al op 50 dagen.
hoop zo voor je dat de gyn wat kan vinden, waar ze je mee kan helpen.
waar moet je zo snel naar toe vanavond? whaha

rimke, moet zo lachen om je steeds, met je kruimeldief en al je woordjes,haha
was je stoofpotje lekker?
wij hebben lasagne gegeten, mjam mjam ben gek op italiaans.
wat vind je ervan dat je manntje bij de vrijwillige brandweer zit?
mijn vriendje heeft het daar ook wel eens over gehad, dat hij dat wil gaan doen, maar ik vind het ook nog wel eng. je kunt in behoorlijk lastige situaties terecht komen.
ben dan altijd bang dat hem wat overkomt. heb jij dat ook?
ik ben ook wel eens jaloers hoor, op al die zwangere vrouwen. dan denk ik, waarom zij allemaal wel en ik niet.
blijkbaar moeten wij gewoon nog even geduld hebben, al het mooie/goeie komt langzaam.
lastig dat je zoveel last van pukkeltjes hebt. ik zit er op het moment ook helemaal onder hoor. komt door de ongi, bah.

nou, heb wel effe genoeg gekletst dacht ik zo, ga eerst even gtst kijken. het ziet er naar uit dat we een rustig avondje krijgen.(hoop ik)
wat kijken jullie op de woensdagavond altijd?
tot straks
liefs kruimels

Wilde alleen maar vertellen dat ik nog steeds niet getest heb hihi

JAcqy: zou wel leuk zijn als je 5-12 pos test. Met recht een cadeautje!

Happy: kop op meid. Na regen komt zonneschijn. Ik had vorige maand ook een echte dip, maar ben er weer boven op hoor. We steunen je allemaal!!

Pip: hoe was het vandaag bij huisarts?O, lees nu dat je al geweest bent. Je kan toch al redelijk snel terecht, ben benieuwd wat ze zeggen 7-1

Bambi: ik kan tegenwoordig niet meer schrijven, alles is tegenwoordig met computer dus van schrijven wordt ik zo moe haha. En ja, spellngscontrole is ook makkelijk

Kruimels: wat jammer dat je ongi bent geworden, maar we zien er altijd het positieve van in, je krijgt nu hopelijk wel een beetje regelmaat.
Sneu voor je tante zeg, en dan nog haar kleinkind leukemie....

Sterretje: fijn dat t nu weer wat beter met je gaat. En je directeur maar denken waarom je zo naar kijkt....ze weten toch al dat je zwanger bent? (sorry even vergeten)

Rimke: ik vindt ook dat er opeens wel veel zwangeren zijn. Of ze hebben de afgelopen week niets geplaatst omdat forum raar deed, en hoppa nu allemaal even snel berichten. Vindt t ook niet altijd leuk hoor,maarja die meiden kunnen er ook niks aan doen dat wij nog niet zwanger zijn. Vanmorgen weer een mega groot bericht in Telegraaf dat die ene miep zwanger is, hoe heet ze Liam ofzo. Niks mee te maken, wij willen ook!!!

En nu ga ik echt morgenvroeg testen hoor!!! ik ben zelf ook al beetje zenuwachtig Vanmorgen zat ik in auto en toen voelde ik echt broek tegen buik aan drukken, terugweg ook, toen heb ik echt broek opengedaan. Had ik ook bij 1e zw.schap. Maarja, zal wel toeval   zijn. Voel af en toe onderbuik, maar kan ook van naderende ong zijn, wat ik natuurlijk niet hoop. Nee, wil nu echt gaan testen morgenvroeg,. Hou jullie op de hoogte.
Nee dames, nu doe ik t echt haha

Net vriendin gebeld, ze wordt maandag 40 maar viert t niet. Ze heeft ons uitgenodigd om te gourmetten vrijdag, gezellig, Stel dat ik nu pos. test kan ik natuurlijk niks drinken. Andere vriendin komt ook, nou die weet dan al gelijk hoe laat t is.....

nog wat leuks op tv vanavond?

Ik durf eigenlijk niet eens te testen....
ik lag net even in bed, was beetje moe, en tijdens het indoezelen werd ik beetje misselijk. Maar dan denk ik, wordt ik dat omdat ik er nu de hele tijd aan moet denken (dus aan de zw.schap) of omdat ik nu echt misselijk ben vanwege een zw,schap, of omdat ik misselijk ben vanwege t eten ofzo.
Pff, morgen dag van de waarheid

Hallo daar ben ik weer even.

Moest even bij schoonmoeder op de koffie en man stond net onderaan de trap te roepen of ik nog kwam. Nu alweer terug.

Er is echt veel gekletst vandaag zeg!

Bieb, sjemig je bent ons geduld wel aan het testen! wihihihi....morgen ga je dus echt testen? Ga je ons dan ook 's ochtends een berichtje sturen??? Ik vind dat je gewoon zwanger moet zijn!

Er zijn zooooooveel zwanger op het forum de laatste dagen boehoehoe!! Er moet nu toch ook eentje van ons bij zitten?

Rimke, ik vind je zooo grappig met je kut met peren! En je hebt ook gewoon gelijk, het is kut met peren voor jou op dit moment!

Kruimels, ook kut met peren voor jou. Klotenong. Gelukkig gaat de verbouwing goed!

Ik moet nu echt een sinterklaasgedicht gaan schrijven, kom in hevige tijdnood hier!WAAAAAAAH!

Tja en nog even over mijn huisartsenbezoek van vandaag: coole gast, had hem nog nooit gezien. Even kort uitgelegd en toen verwees hij me eigenlijk meteen door. Gelijk afspraak gemaakt en over 6 weken gaan we naar de gyn...ben benieuwd. Zal natuurlijk eerst soort intake gesprekje zijn. Daarna paar keer bloedprikken ofzo? Linda, hoe ging dat ook alweer precies bij jou?

Nou ik ga nu echt dichten.....

Sterkte voor mezelf...

X Pip

Terug
Bovenaan