sterretje, haha leuk he dat van de babykamer. was echt letterlijk bedoeld, want we moeten die kamer nog bijbouwen. de kamer komt bovenop het nieuwe gedeelte wat nu aan gebouwd is. (wat nu keuken is)
op zich is er wel een kamertje vrij hoor, maar is allemaal zo klein en aangezien mijn vriend een kantoor moet houden en we ook graag een logeer/zonnebankkamer willen houden, zijn de kamers dan op. en om de baby dan maar bij ons op de slaapmkamer te hebben lijkt me niet goed voor de kleine.
ken iemand die dat heeft gedaan en die is nu in verwachting van haar tweede kindje en de eerste slaapt nu nog bij hun op de slaapkamer en wil nergens anders slapen.
zo erg, dat je zoiets doet, zo'n kindje moet z'n eigen kamer hebben, vind ik.
wat hebben jullie verbouwd dan in huis?
april, klopt ik heb nu vakantie. en het gaat super voorspoedig met de keuken.
alles is compleet geleverd, het is nu nog even de aparatuur aansluiten en de kleine dingetjes afwerken.
Verder hebben we niet echt plannen om weg te gaan ofzo, willen dit allemaal graag voor de kerst af hebben. dat we dan niet meer in de zooi zitten.
kan haast niet wachten tot het helemaal af is en ik daar kan koken.
pip, super meid dat je 7 Januari naar de gyn mag.
lijkt me inderdaad ook niet logisch dat het aan je ontpillen ligt, omdat het al zo lang is dat je geen regelmatige cyclus hebt. ontpillen is na een poos wel klaar.
ik merk aan mezelf dat ik nu dus steeds regelmatiger word.
32 dagen is niet normaal, maar ik heb beter elke maand 32 dagen dan de ene maand 28 en de andere 36, daar kan je geen pijl op trekken.
maar ik mag helemaal niet zeuren, want jij zit al op 50 dagen.
hoop zo voor je dat de gyn wat kan vinden, waar ze je mee kan helpen.
waar moet je zo snel naar toe vanavond? whaha
rimke, moet zo lachen om je steeds, met je kruimeldief en al je woordjes,haha
was je stoofpotje lekker?
wij hebben lasagne gegeten, mjam mjam ben gek op italiaans.
wat vind je ervan dat je manntje bij de vrijwillige brandweer zit?
mijn vriendje heeft het daar ook wel eens over gehad, dat hij dat wil gaan doen, maar ik vind het ook nog wel eng. je kunt in behoorlijk lastige situaties terecht komen.
ben dan altijd bang dat hem wat overkomt. heb jij dat ook?
ik ben ook wel eens jaloers hoor, op al die zwangere vrouwen. dan denk ik, waarom zij allemaal wel en ik niet.
blijkbaar moeten wij gewoon nog even geduld hebben, al het mooie/goeie komt langzaam.
lastig dat je zoveel last van pukkeltjes hebt. ik zit er op het moment ook helemaal onder hoor. komt door de ongi, bah.
nou, heb wel effe genoeg gekletst dacht ik zo, ga eerst even gtst kijken. het ziet er naar uit dat we een rustig avondje krijgen.(hoop ik)
wat kijken jullie op de woensdagavond altijd?
tot straks
liefs kruimels
op zich is er wel een kamertje vrij hoor, maar is allemaal zo klein en aangezien mijn vriend een kantoor moet houden en we ook graag een logeer/zonnebankkamer willen houden, zijn de kamers dan op. en om de baby dan maar bij ons op de slaapmkamer te hebben lijkt me niet goed voor de kleine.
ken iemand die dat heeft gedaan en die is nu in verwachting van haar tweede kindje en de eerste slaapt nu nog bij hun op de slaapkamer en wil nergens anders slapen.
zo erg, dat je zoiets doet, zo'n kindje moet z'n eigen kamer hebben, vind ik.
wat hebben jullie verbouwd dan in huis?
april, klopt ik heb nu vakantie. en het gaat super voorspoedig met de keuken.
alles is compleet geleverd, het is nu nog even de aparatuur aansluiten en de kleine dingetjes afwerken.
Verder hebben we niet echt plannen om weg te gaan ofzo, willen dit allemaal graag voor de kerst af hebben. dat we dan niet meer in de zooi zitten.
kan haast niet wachten tot het helemaal af is en ik daar kan koken.
pip, super meid dat je 7 Januari naar de gyn mag.
lijkt me inderdaad ook niet logisch dat het aan je ontpillen ligt, omdat het al zo lang is dat je geen regelmatige cyclus hebt. ontpillen is na een poos wel klaar.
ik merk aan mezelf dat ik nu dus steeds regelmatiger word.
32 dagen is niet normaal, maar ik heb beter elke maand 32 dagen dan de ene maand 28 en de andere 36, daar kan je geen pijl op trekken.
maar ik mag helemaal niet zeuren, want jij zit al op 50 dagen.
hoop zo voor je dat de gyn wat kan vinden, waar ze je mee kan helpen.
waar moet je zo snel naar toe vanavond? whaha
rimke, moet zo lachen om je steeds, met je kruimeldief en al je woordjes,haha
was je stoofpotje lekker?
wij hebben lasagne gegeten, mjam mjam ben gek op italiaans.
wat vind je ervan dat je manntje bij de vrijwillige brandweer zit?
mijn vriendje heeft het daar ook wel eens over gehad, dat hij dat wil gaan doen, maar ik vind het ook nog wel eng. je kunt in behoorlijk lastige situaties terecht komen.
ben dan altijd bang dat hem wat overkomt. heb jij dat ook?
ik ben ook wel eens jaloers hoor, op al die zwangere vrouwen. dan denk ik, waarom zij allemaal wel en ik niet.
blijkbaar moeten wij gewoon nog even geduld hebben, al het mooie/goeie komt langzaam.
lastig dat je zoveel last van pukkeltjes hebt. ik zit er op het moment ook helemaal onder hoor. komt door de ongi, bah.
nou, heb wel effe genoeg gekletst dacht ik zo, ga eerst even gtst kijken. het ziet er naar uit dat we een rustig avondje krijgen.(hoop ik)
wat kijken jullie op de woensdagavond altijd?
tot straks
liefs kruimels