Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pipstip; dicht ze

En ik hoop dat ik morgen geen kut met peren heb, maar kut met baby. Ahhh wat grof hahaha

Had vandaag trouwens ruzie met kassiere in Leenbakker. Ik wilde gordijnen terugbrengen maar kon zo niet volgens haar want was niet goed ingepakt. Ringen zaten niet aan de goede kant en je kon t kartonnetje zien enzo.Nouja, dus ik van, het zit er wel goed in, het t netjes opgevouwen zoals t al was. Nou volgens haar niet en of ik t even opnieuw kon opvouwen. Dus ik, hallo ik ben hier niet de verkoopster en hoe kan ik weten dat t goed zit. Ik heb er geen foto van gemaakt! Dus zij, ja je had t helemaal niet moeten uitpakken. Dus ik; dan moeten jullie zeggen bij de verkoop dat dat niet mag, ik moet toch zien of t goed hangt.Tsss bitch. Dus ik zo van, misschien kunt u t zelf even goed opvouwen, want u werkt hier tenslotte, dus weet u hoe het moet. haha zo semi bitcherig. Ik had t echt heel goed opgevouwen, dus ze had echt geen recht van spreken. Echte slechte service bij deze Leenbakker, vorige x deden ze ook al zo achterlijk.
Ik zei ook al, als t niet terugkan, dan wil ik t nu horen, dan neem ik t weer mee, ga hier niet verder in duscussie.Maar nee, t kon terug. Nou zeik dan niet zo. truttekop

Zo, en nu ga ik tv kijken

Morgen laat ik even weten hoe t testje was!!

duim duim

Hoi lieve meiden,

Ff reageren op jullie, doe het in delen ben vandaag net een zeef haha. Weet nu al niet meeer wat ik net gelezen heb pfff. Voel me wel weer wat beter gelukkig maar, nog niet op en top. Komt wel weer.....

Bieb; jeetje wat hou jij ons in spanning zeg. Heb echt de hele dag aan je gedacht Succes morgen, duim voor je

Jacqy; dat zou idd een mooi sinterklaas kado zijn. Hoop het voor je....

Rimke; jeetje meisje toch is het nog zo heftig!!!! Vind het zo rot voor je......... Zal voor het weekend toch wel minder zijn. Op zich wel ff lekker he er even helemaal uit. Sterkte xxx

Ga ff verder bijlezen

kus happy

Bieb!!!! Tjezus................zucht. Ik duim, jij met al je klachten.......ben zo benieuwd!!

Kruimeltje: Wat voor grappige woorden??? Wat een verbouwing zeg, waar jullie mee bezig zijn! Kun je wat fotoos op je hyves zetten? heb wel de muurschildering gezien maar verder nog niets........en ben een beetje nieuwsgierig!
Die vrijwillige brandweer, tja, ik dacht dat het weer een bevlieging van hem was maar nee.....ben er ook niet heel happig op hoor, maar hij is bijna 40 dus kan hem ook niets verbieden. gelukkig worden ze heel goed getraind, en leren dat eigen veiligheid voor gaat enzo. Anyway, hij wordt nu heel goed getraind dus het zal allemaal wel loslopen hoop ik.......

April: Ben bij mijn vorige zwangerschap natuurlijk meteen gestopt, vlak voor de eisprong geloof ik.............kutsmoes maar goed. Moet nu ook eigenlijk stoppen maar er gebeurd zoveel dat ik dat er net niet bij kan hebben..........allemaal smoesjes maar toch.

Tja, meiden ben nogal jaloers, ben ik eigenlijk nooit. Baal er ook zelf een beetje van maar dan wordt je een week met allemaal topics bestookt van "Help!!!!!.........."jullie kennen het wel.........en dan is ze nog zwanger ook. En dan durft ze ook ergens nog te schrijven dat ze AL een half jaar bezig was........AAAAAAAARGH!!!!!!
Als ik dat nou gedaan had met mijn klachten was het met dit forum nooit meer goed gekomen...............
Och jezus, is kim Lian zwanger.........hoe oud is die?!
Jullie merken, mijn humeur is top..............heb nu ook weer allemaal twijfels, wat als ik nou nooit een kindje krijg? (ach, jullie kennen het wel!)

Pff wat een hoop gekletst hier

Sterretje; Gelukkig gaat het weer wat beter. Wel vervelend dat je nu al last hebt van bandenpijn ....En, je hebt gelijk hoor, je kan misschien vooraf een voorkeur hebben voor het geslacht maar, nu is idd het belangrijkste dat het gezond is !!!!

Pip; goed zo meisje, wordt er in ieder geval naar gekeken. Ben benieuwd ......

Linda; gelukkig minder bloed joehoe, das goed nieuws

Rimke; lees nu verder en lees dat het bij jou ook minder wordt. Gelukkig pak van mn hart...

Ga weer verder lezen en meiden.....bedankt voor jullie lieve woorden. Jullie zijn schatten

Kus happy

Kruimels; verdorie, ongie meisje. Balen, ook al had je het toch wel verwacht. We gaan ervoor in de nieuwe ronde he

Bieb; zooooo jij bent echt gemeen whahaha vond het wel erg leuk. Las je berichtje van wil jullie wat vertellen, heb alles wat er tussen stond niet meer gelezen. Ga ik nu doen hihixxxxxxxxx

hey meiden

Pip: 7 januari naar de gyn spannend hoor meid, ik kreeg gewoon eerst een gesprek over hoe en wat en daarna moest ik 2x in de maand bloedprikken en dat   2maanden lang, en ik had toen dus 2x geen eisprong en toen heb ik die clomid gekregen en ben nu dus ongi geworden

Rimke: ik ben blij dat je het weer met een tampon af kan hahah, nee gelukkig is het erge bloeden bij je gestopt meid, anders moest je zometeen nog een bloedtransfusie ondergaan haha

Bieb; jeetje he wat houd je ons in spanning meid, maar je bent gewoon harstikke zwanger dus NU testen hahahah

April: je vroeg of joey al zenuwachtig is voor 5 dec, hij heeft er nog geen benul van, hij weet wel wie de sint en piet zijn maar weet eigenlijk niet wat ze doen hahaha

xxx linda

Pip; dicht ze pffff jij liever als ik

Bieb; goed zo, laat je niet op je kop zitten door zo n trol bij de leen bakker!!!!!!

Rimke; nou ik ben ook jalours hoor, al die zwangere. Op dit moment ben ik er ff wat minder mee bezig, we klussen wel maar, denk er niet meer de hele dag aan door mn vader. Vind ik nu ff belangrijker maar, hoop toch echt dat er nu ook weer eens van mijn ( hihi ) klusbabes zwanger wordt. En al dat gejammer op nieuwe topics word ik ook   iet goed van ..... jaja ook lekker humeurtje hier haha

kussssssss

Terug
Bovenaan