Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nou lin en happy, dan blijven wij met z'n drietjes over
ik kan dat echt niet zo vroeg naar bed.
ga wel vaak wat vroeger erin, maar dan zit ik nog uren op de computer of tv te kijken, en dan heb ik er wel s'ochtends weer spijt van moet ik eerlijk toegeven whaha

waar ik al een hele poos nieuwschierig naar ben, omdat ik eigenlijk pas later ben ingevallen in het forum, wie er begonnen is/zijn met dit forum "de klusbabes
"en wie de naam bedacht heeft en of die al vanaf het begin zo heet of dat dat zo genoemd is naarmate de gesprekken op gang kwamen.
ik kan klusbabes1 namelijk niet terug vinden.
weten jullie dit?

Nou jullie blijven saampjes over want ik ga ook wieberen. Ga douchen en lekker nog ff lezen op bed. Ben doodmoe, zal ook wel de spanning zijn die eruit komt. Lin, succes morgen ...... Mieden, bedankt voor het gezellige geklets en slaap lekker voor straks. Tot morgen lieve schatten....

Kus happy

We hebben elkaar gewoon gevonden onder een topic, eerste ronde, eerste kindje en zijn toen met dit clubje blijven hangen. Op een gegeven moment heb ik voorgesteld om een naam te verzinnen want we gingen verder onder tweede ronde eerste kindje ( zo saai he )We hebben allemaal namen verzonne en deze werd het.Volgens mij had bambi haar mannetje deze verzonne haha

Terug
Bovenaan