Klusbabes 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een creatievelingen hier! Wat leuk sterretje en bieb! Ik kan totaal niet rijmen. ik kom niet verder dan sint en piet zaten te denken, wat ze jou eens   zouden schenken... In en in triest. Wij doen ook nooit aan pakjesavond.
Werd vanmiddag wakker lag er een jute zak op tafel met mijn naam erop. Van vriendjelief, o sorry sinterklaas, een leuk boek gekregen! Vind niets aan pakjesavond, maar vind het zo leuk dat hij dan aan me denkt! Dan krijg ik weer helemaal vlindertjes in mn buik.

Bieb ik hoop dat je aan het eind van de week een beetje duidelijkheid krijgt. Dit is ook niets.

Sterretje heb je geen leuke buikfoto ´s die je ons kunt laten zien hier?? ben zo benieuwd!

Voor de niet hyvende babes! Vandaag via de hyves hebben we een mailtje gekregen van Linda2. Ze was nu zo druk dat ze ervoor heeft gekozen om wat minder met het forum bezig te zijn. ze was wel heel benieuwd hoe het ging met iedereen!

Vandaag ook gezien dat een oud vriendinnetje ook al zwanger was! nu 15 weken... Kreeg meteen een brok in mn keel... Ander vriendinnetje bleek ook bezig te zijn maar tot nog toe ook zonder succes.

We hebben, toen de bruine dagen over waren, dit weekend 3 dagen achter elkaar geklust!! Wist niet wat me overkwam! Ik had wat krampjes en tja, je weet maar nooit! hihi. Vanavond ga ik hem ook proberen om het bed in   te krijgen... laatste keer was zondag...Veeeeeel te lang geleden hahaha.

Ik dacht toch dat ik vanacht bijna gestorven was, zo moe!! Vandaag wel lekker geslapen gelukkig. Nog maar 2 nachtjes dan heb ik 4 dagen vrij en niet 3 zoals ik dacht! Valt alleen maar mee!! hihi

Sorry voor het ego berichtje maar ik kan niet alles onthouden...

Voor iedere babe die pakjes avond viert:
Heeel veel plezier!!!

Misschien tot   vanacht!

XX

Haha, hij komt, hij komt...jaja er komt wat anders ja, hihi

Ik durf nu helemaal niet te sexen...slaat natuurlijk nergens op, maar toch

Dank je wel trouwens voor je lieve reactie. Ik moet gewoon geduld hebben, stel dat het nu weer een mk zou zijn, dan is er niks aan te doen. Misschien is mijn eisprong toch later, dat ik dus ook korter zwanger ben, en misschien mag ik het weekend pos,. testen. Ik weet t ook niet hoor. Afwachten maar

Ik ga zo denk Ugly betty kijken, had ik nog opgenomen. Krijg toch geen cadeautjes ....

Nog dertig berichtjes gezellig lullen,
Om klusbabes 10 compleet te vullen.

Met veel gezelligheid en plezier,
En hopelijk nog meer zwangeren hier!

Een heleboel vreugde, verdriet en tranen,
En veel boze meiden die zich een weg door een kapot forum banen.

Op naar een nieuw jaar, 2008
Wie weet wat daar voor moois op ons wacht!

renee;. jij hebt tenminste wel een cadeautje gehad!! En cadeautjes uit eigen zak hihi. Misschien ga ik die vanavond ook maar verzamelen....

Wel leuk voor je vriendin dat ze zwanger is, maar voor jezelf toch wel een beetje slikken lijkt me.

He Renee!

Goed van je te horen.
Is idd niet leuk om zwangeren te zien, je wil zelf ook zo graag!
Maar je hebt er vanalles aan gedaan deze maand zo te horen, whahahaha!!!!
fijne avond meid!

Zie je wel Rimke, je kan ook dichten,
zonder je hemd en broek op te lichten

Echt goed geschreven
juist door zo te schrijven, zijn we allemaal gebleven

Iedereen steunt elkaar door en door,
we geven  vriendschap en wedergehoor

Ik hoop dat iedereen toch snel zwanger raakt
Sja, en dat gebeurt vaak wel naakt

Wie weet volgend jaar onze eigen zwangere klustopic
ZO niet, dan krijgen we het van ons geklus aan de rikketik

Meiden, we huilen en lachen met elkaar
We trekken elkaar tenminste niet aan de haar

Oke, ik kan het weer niet laten,
om even te dichten voor mijn maten

Nu geef ik weer een ander de kans,
want straks kan het niet meer, dan geen gedicht maar een kerstkrans

Nu stop ik echt,
dit gedicht wordt nu toch echt slecht

Gewoon Sexen tot je erbij neer valt bieb!!!

In de nachtdienst film knocked up gekeken. Was wel leuk! meid die na een 1 night stand zwanger blijkt te zijn. En heel veel drama en gelach erom heen.

In de outlet waren de boeken in de aanbieding elk boek 1 euro. Een aantal boeken voor en door zwangeren mee genomen. Wel lachen en eng tegelijk.... Waar beginnen we aan dames!!!

Terug
Bovenaan